Onslow 15847 Skrevet 26. November, 2016 Ja, gu er hun lækker, selvom jeg synes, at billedet er alt for vulgært til at matche hendes skønhed. Det gælder også din anden tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 26. November, 2016 Onslow skrev, for 2 timer siden: Ja, gu er hun lækker, selvom jeg synes, at billedet er alt for vulgært til at matche hendes skønhed. Det gælder også din anden tråd. Ok Onslow. Jeg synes ikke der er noget vulgært ved billederne. Jeg ser smukke slanke kvinder, der ublufærdigt viser sig frem. Jeg er en tilhænger af det absolut nøgne, ikke det bornerte, det nypuritanske. Jeg ser nogle kvinder, der bevidst om deres eget værd ublufærdigt udstiller sig, og det er jeg dem nærmest taknemmelig for. De er ualmindelig dejlige at se på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 26. November, 2016 deralte skrev, for 2 minutter siden: Jeg er en tilhænger af det absolut nøgne, ikke det bornerte, det nypuritanske. Hov, du gamle, nu må du ikke gøre mig til bornert, fordi jeg hylder det erotiske på en anden måde, end disse billeder lægger op til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 258 Skrevet 26. November, 2016 Onslow skrev, for 5 minutter siden: Hov, du gamle, nu må du ikke gøre mig til bornert, fordi jeg hylder det erotiske på en anden måde, end disse billeder lægger op til. Skønt ord ellers. Skal jeg helt klart huske at få indflettet "in another afsnit". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 26. November, 2016 Dejligt når en kvinde venter på mig sådan her. ikke spor flov, men bare en en naturlig kvinde, der gerne vil mig..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg