Hop til indhold
Guest Wanker

Real Alice - Glostrup

Recommended Posts

Guest Wanker

Ja.  så fik jeg endelig taget mig sammen. Så nogle flotte billeder af en smuk og elegant ung kvinde.  Det var første gang og på vej til Glostrup for at prøve en GP.  Jeg var nervøs men havde besluttet mig. Døren åbner og en meget smuk høj ung kvinde byder mig indenfor. Jeg var kejtet og sagde hej og tog skoene af i entreen. Blev fulgt ind på et lille hyggeligt rum.  Den lille transportable højtalere spillede roligt elektronisk ibiza style house music, og belysningen var tilpas afdæmpet og hyggelig.

Hun forsøgte med small talkshow hvordan havde arbejdet været og trafikken herhen osv. Normalt ikke det store problem for mig. Men den indre nervøsitet gjorde det svært at fokuserer selvom Alice forsøgte. Alice var professionel,  måske en smule for distanceret og automat pilot. Men hun bad om penge og fik dem. Derefter i bidrog tilbage på værelset med et lidt for lille håndklæde. Jeg lagde mig maven og fik lidt behagelig massage. Det var dejligt. Resten var godt, ikke noget vildt,  men tilpas. Hun var god til at fake stønne,  uden at det tog overhånd.

Efter flere mdr.  uden sex var der ok. 

Ikke noget specielt.  Men hun var sød på sin egen professionelle måde. Set i bagkundskabens klare lys, så var det nok bedre at have valgt en mere erfaren GP. 

Ja hun var smuk,  lugtede dejligt,  dejlige hofter og små strittende brister. og en skøn og blød numre. 

Om jeg gør det igen. Nej nok ikke. 

Det havde ikke noget med  hende at gøre, men nok at jeg er typen der vil have mere intimitet. Det er jo en forestilling  , og selvom jeg valgte at accepterer skuespillet,  og havde det godt med at mærke en varm kvinde krop, og en varm kusse omkring min eregeret pik,  så tror jeg at min korte engangs oplevelse med verdens ældste erhverv er slut for denne omgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lækker GP er ikke så svær at finde. Men god GFE kan godt være svært finde. Jeg har da også en god potion "OK men ikke fantastisk" oplevelser I baggagen. Men en gang I mellem møder man en GP som får englene til at synge og man skal virkelig tage sig sammen for ikke at blive forelsket. Skuespil? Både og, nogle GP giver utrolig meget af sig selv under agten, andre giver mindre. Der er også meget kemi I det. 

Under alle omstændigheder så fik du prøvet det :) I det mindste fandt du en der var sød og ydede god service, så der var du heldig. 

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...