Hop til indhold

Recommended Posts

Ville have besøgt KikiKongerøv i dag, pga. den skønne naturlige behåring (se anden tråd om dette i efterlysninger Jylland).
Men da trafikke mod Støvring var gået i stå pga. vejarbejde, måtte hun vente til en anden gang.
Ringede til Nana og spurgte om hun havde en tid kl. 14, da mine fredags møder så ville være færdige. Jeg var dog først færdig kl. 14.30, og der havde Nana ikke flere tider før kl. 18.
Så var der Ida i Saltum, men det var for langt til at jeg ville kører der op en fredag eftermiddag.

Havde dog besluttet mig for at der skulle ske noget, så jeg kom i tanket om nogle positive anmeldelser af MissX. Efter et opkald som bekræftede at hun havde tid om 15, skyndte jeg mig afsted.
Det ligger meget centralt i Aalborg. Da jeg kom op til hende stod døren åbne og hun stod der i sorte trusser og BH - og hun så bare skøn ud. Hun havde et glas koldt vand klar, og efter det var drukket til lidt hygge snak om Black Friday, måtte jeg lige en tur på WC og blive helt klar.

Da jeg kom tilbage lå nu helt nøgen på maven i sengen med spredte ben. Jeg blev opfordret til at røre og nusse hende. Efter nogen pilleri vendte hun sig så jeg kunne give hendes fantastiske bryster en tur. Gik ned og begyndte at slikke hende, og det lød hun til at nyde og blev dejlig våd.
Jeg fik gummi på og hun begyndte at slikke mig - det var absolut noget hun kunne finde ud af. Jeg måtte stoppe hende og bad hende sætte sig op på mig. Hun er mega stram og det var bare så godt. Det blev til noget knepperi i forskellige stillinger, hvorefter jeg hev gummiet af og spillede pik til jeg kom, mens hun lå og legede med sig selv med frit udsyn til herlighederne.

Det var en skøn cocktail til kr. 700, så det var fuld valuta for pengene.
Pigen: 10 (selvom hun var glat barberet)
Sex: 9
Sted: 9 (meget diskret og hyggelig lejlihed, selvom sengen var lidt lille)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 29 Nov 2016 at 09:43:

Det var silikone, men det var meget flotte, og hun kunne lide man kælede blidt for dem og slikkede dem.

Ok. Dem jeg har mødt med silikone bryster har altid været træls hårde - selvom de har set frække ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Har i set de nye billeder hun har lagt op, uha det ser godt ud :-) 

Må hellere snart komme til Nordjylland og hygge mig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Mr.white skrev, for 23 minutter siden:

Nogle der har et link til hende ? Det gamle virker ikke mere ?

Kig på AL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Mr.white skrev, Lige nu:

Kan ikke finde nogle under missx, men tak

 

Jeg fandt hendes annonce på under 2min. Kig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vanedannende, imødekomme og smuk pige med let til smil. For mig er det vigtigt, at du føler dig tilpas hos mig -og vigtigst af alt, at du går fra mig med en lille lykkefølelse af overstået euforiserende sex! :)

Dansk pige, 173 cm høj m/ flot fordelte 60 kg. Jeg har en slank talje og flotte smidige, slanke modelstænger. Imellem dem finder du en lækker, flot, altid velduftende, helt ren og 100 glat slikkelysten og legesyg mis. 
Min barm er en fyldig E-skål, som elsker en blid tunge! ...... og min gode håndfuld mås sætter pris på et fast hårdt tag og måske lidt mere bagi også.... ;)
Jeg har flotte lange velplejede brune lokker, som omkranser et smukt, frækt og smilende ansigt. 
Jeg er lige til at æde og elsker berøring! 

....... og tager altid imod dig frisk og veloplagt med stor lyst, og iklædt frække lingerier, stiletter eller høje støvler.

Alt er med kondom, uden undtagelser. 
Better safe than sorry! ;)

Alder: 29

Køn: Kvinde

Nationalitet: dk.gif Danmark

Kropsbygning: Slank

Højde: 173cm

Vægt: 60kg

Hårfarve: Brun

Øjenfarve: Grøn

Intimbehåring: Andet

BH-størrelse: E

Har eget sted: Ja

 

Billedgalleri



 
 

 

Aktive annoncer

✨ SEX-uforglemmelig SILD ✨ (privat/diskret Aalborg C)

I dag, kl. 23:03
!!! LÆS HELE TEKSTEN, TAAAK !!! ❤*****Gentlemen ONLY***** ❤ Onsdag d. 21, kl 11 - 16:30 .. og igen fra 18:00 - 22:00 !!!! SKJULT NR. & SMS BESVARES IKKE, AF FLERE ÅRSAGER, RING MIG OP UANSET HVAD !!!! :-) Vanedannende, imødekomme og smuk pige med let til smil. For mig er det vigtig
Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...