Hop til indhold

Nicki Løgstørvej 119

Featured Replies

Skrevet

Lille thai kanon krop meget fin service er til alt hj,blow,  fuldpakke

kan varmt anbefales

Redigeret af ST22

Skrevet
  • Author

ja korrekt Løgstørvej 119 9640 Farsø

Skrevet
narnia skrev, 1 time siden:

Link ?

EB i dag

LØGSTØR THAI BODY
to body massage. 10.00 - 24.00. Løgstørvej.

5267 7157

Nordjylland

• 1 month later...
Skrevet
Citat
Citat

hejsa nogen der ved om hun stadig er derude ?

Skrevet
ST22 skrev, den 25/11/2016 at 19:48:

Lille thai kanon krop meget fin service er til alt hj,blow,  fuldpakke

kan varmt anbefales

Måske havde den passet beder inde uden Thai massage kliniker... :D 

• 1 month later...
Skrevet

Hejsa var forbi stedet i går, have en aftale med Nickie hvor er hun en dejlig pige, fik en god massage plus det løse, hun har god tid var der over en time, supper oplevelse, da jeg gik var der også en anden lækker pige slank og pæn pige, måske jeg vil prøve hende næste gang.

Skrevet
Kjeldsen skrev, den 8/3/2017 at 07:38:

Hejsa var forbi stedet i går, have en aftale med Nickie hvor er hun en dejlig pige, fik en god massage plus det løse, hun har god tid var der over en time, supper oplevelse, da jeg gik var der også en anden lækker pige slank og pæn pige, måske jeg vil prøve hende næste gang.

Hvad vil du skyde de to pigers alder til? 

Skrevet

det er svært jeg vil tro at de er mellem 30-40 men det er svært men hvad jeg så er de pæne og ikke tykke. Jeg har kun prøvet Nickie.

Skrevet
Kjeldsen skrev, den 8/3/2017 at 07:38:

Hej

Har været på besøg, hos den anden Nemah idag....

Rigtig god  oplevelse, fantastisk krop, god tid..... fik fransk, spansk, dansk, samt nakkemassage til kr. 800,-. var der ca 45 min...

Alder er svært men tror på alderen...ægte billeder 

Gentagelsesfare... meget stor

Skrevet

I går fik jeg besøgt Menah hold nu op et par skønheder der er på denne adresse, det er godt nok langt tid vi har haft sådan nogle smukke pige i området, også til nomale priser, lige meget hvem jeg har besøgt, rigtige gode massage, og diverse, kommer helt sikkert igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.