Hop til indhold

Recommended Posts

Lille thai kanon krop meget fin service er til alt hj,blow,  fuldpakke

kan varmt anbefales

Redigeret af ST22

Del dette indlæg


Link til indlæg
ST22 skrev, den 25/11/2016 at 19:48:

Lille thai kanon krop meget fin service er til alt hj,blow,  fuldpakke

kan varmt anbefales

Måske havde den passet beder inde uden Thai massage kliniker... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa var forbi stedet i går, have en aftale med Nickie hvor er hun en dejlig pige, fik en god massage plus det løse, hun har god tid var der over en time, supper oplevelse, da jeg gik var der også en anden lækker pige slank og pæn pige, måske jeg vil prøve hende næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 8/3/2017 at 07:38:

Hejsa var forbi stedet i går, have en aftale med Nickie hvor er hun en dejlig pige, fik en god massage plus det løse, hun har god tid var der over en time, supper oplevelse, da jeg gik var der også en anden lækker pige slank og pæn pige, måske jeg vil prøve hende næste gang.

Hvad vil du skyde de to pigers alder til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 8/3/2017 at 07:38:

Hejsa var forbi stedet i går, have en aftale med Nickie hvor er hun en dejlig pige, fik en god massage plus det løse, hun har god tid var der over en time, supper oplevelse, da jeg gik var der også en anden lækker pige slank og pæn pige, måske jeg vil prøve hende næste gang.

Hej

Har været på besøg, hos den anden Nemah idag....

Rigtig god  oplevelse, fantastisk krop, god tid..... fik fransk, spansk, dansk, samt nakkemassage til kr. 800,-. var der ca 45 min...

Alder er svært men tror på alderen...ægte billeder 

Gentagelsesfare... meget stor

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går fik jeg besøgt Menah hold nu op et par skønheder der er på denne adresse, det er godt nok langt tid vi har haft sådan nogle smukke pige i området, også til nomale priser, lige meget hvem jeg har besøgt, rigtige gode massage, og diverse, kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...