miahl 7 Skrevet 25. November, 2016 Hej alle søde Eroguder Er der andre end mig, som har læst den mega erotiske bog der hedder 'Pigen i tårnet'? Hvis der er, så må I gerne lige skrive. Elsker den bog. Det er virkelig erotik i en klasse for sig. Hehe er helt solgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesper59 14 Skrevet 25. November, 2016 Sprøjtetøsen og Den Usynlige Mand - hedder efterfølgeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
miahl 7 Skrevet 25. November, 2016 Ej ja nemlig har du læst dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 25. November, 2016 miahl skrev, 1 time siden: Elsker den bog. Det er virkelig erotik i en klasse for sig. Hehe er helt solgt Nu må jeg bare have den bog, selvom jeg ikke læser så mange bøger. Vil du læse højt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
miahl 7 Skrevet 25. November, 2016 Playful skrev, for 1 minut siden: Nu må jeg bare have den bog, selvom jeg ikke læser så mange bøger. Vil du læse højt... Hehe måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 25. November, 2016 Citat miahl skrev, for 15 minutter siden: Hehe måske Vi invitere nogle tøser så glider det bedre ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
miahl 7 Skrevet 25. November, 2016 jp skrev, for 8 minutter siden: Hvad mener du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 25. November, 2016 miahl skrev, for 1 minut siden: Hvad mener du? Det ser ud som mænd læser op for hinanden !! ?? Hvis jeg skal komme må der gerne være en pige også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 25. November, 2016 Pokkers! De har ikke bøgerne på biblioteket - - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 25. November, 2016 booob skrev, for 3 timer siden: Pokkers! De har ikke bøgerne på biblioteket - - Nej, det er ikke lødig litteratur Jeg måtte også købe O's historie, den havde biblioteket heller ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. November, 2016 Brutus skrev, for 2 timer siden: Jeg måtte også købe O's historie, den havde biblioteket heller ikke Den har jeg haft lånt på biblioteket en gang for længe siden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 26. November, 2016 Brutus skrev, for 4 timer siden: Nej, det er ikke lødig litteratur Jeg måtte også købe O's historie, den havde biblioteket heller ikke den kunne jeg da låne på mit skolebibliotek da jeg var 13 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 26. November, 2016 Claire skrev, for 4 timer siden: den kunne jeg da låne på mit skolebibliotek da jeg var 13 Det må have været en voldsom oplevelse for en pige på 13, at læse den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 26. November, 2016 Brutus skrev, for 4 timer siden: Det må have været en voldsom oplevelse for en pige på 13, at læse den. Jeg syntes bare den var dum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 26. November, 2016 Claire skrev, for 50 minutter siden: Jeg syntes bare den var dum Jeg havde yderst blandede følelser da jeg læste den, lige fra fascination til afsky. Jeg er ikke sub og har kun i meget begrænset omfang prøvet dominans. Men det kunne være spændende med en tråd, hvor de, som dyrker det her fortæller om det mørke univers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 26. November, 2016 Brutus skrev, for 34 minutter siden: Jeg havde yderst blandede følelser da jeg læste den, lige fra fascination til afsky. Jeg er ikke sub og har kun i meget begrænset omfang prøvet dominans. Men det kunne være spændende med en tråd, hvor de, som dyrker det her fortæller om det mørke univers. Jeg havde ikke sex før jeg blev 18-19 år, måske det alligevel skyldtes bogen. Tror jeg gik videre til Fanny Hill den var lidt bedre. Idag har jeg selvf en helt anden forståelse på bogen omend jeg stadig syntes den er lidt. Overfladisk. Altså -forførens dagbog over O's historie, anyday.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. November, 2016 Liv skrev, for 18 timer siden: Den har jeg haft lånt på biblioteket en gang for længe siden Brutus kunne ikke låne den fordi Liv havde glemt at aflevere den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. November, 2016 Gungner skrev, for 4 minutter siden: Brutus kunne ikke låne den fordi Liv havde glemt at aflevere den. Næ, hun har skam beholdt den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg