Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig 

Efter at min dejlige faste massør er stoppet, og jeg et par gange er blevet skuffet over dårlig massage, forhøjede priser og ringe service, har jeg nu fundet min nye " favorit " 

Jeg dumpede i dag ind hos Na Na, hun var optaget, men smilte og sagde 20 minutter. Da vejret var fyldt med sol og lun luft, fandt jeg en stol ved cafeen på hjørnet og nød en kop kaffe. Pudsigt nok, var tjeneren en sød asiat, så det tog jeg som et godt tegn  Da der var gået 25 minutter, ringede jeg igen på og en smilende Na Na lukkede mig ind. Jeg forklarede at især mine ben trængte til hård massage, men at resten af kroppen havde det fint. Og positivt nok var der ikke tale om penge, men mere om hvad hun skulle hjælpe med massage mæssigt. Og ingen snak om ekstra 

Og så fik jeg en af de bedste thai-massager jeg har fået i lang tid 

Hård, kompetent og yderst fantastisk 

Hyggelig småsnak, men jeg fik lov til at slappe af i lange sekvenser og bare tage imod. 

Først da jeg vendte mig om og fik et frisk håndklæde lagt over mig, lagde hun hånden i mit skridt, smilede og sagde at hvis " han " også trængte, så var det ikke noget problem 

Men hun satte en ære i, at den gode massage var første prioritet og så kom det andet bagefter. 

Helt fint med mig 

Da massagen var afsluttet, efter flere udbrud fra min side, primært fordi hun lige ramte alle mine ømme punkter, så fjernede hun håndklædet og stemningen blev lidt mere sexet 

Olien kom frem, lette og ekstrem lækre strygninger gjorde at min pik blev endnu hårdere. 

Normalt ville komplimenter til min store, dejlige pik, brugen af mange rosende ord, tænde mig lidt af, men Na Na gør det så dejligt og sødt, så det tændte mig bare endnu mere 

Jeg kom langt og inderligt og blev vasket af bagefter. Nice 

Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse og med en kølig vand i hånden, så gik jeg et stykke op ad Smallegade med et stort smil 

Pris : 600 kr for massage og håndtrold 

" Me like " 

Bare til info; Na Na er ikke en væver 23 årig, men en mere moden pige som taler rigtigt godt dansk og sætter kvalitet i højsædet  

" Enjoy " 

GMC

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...