Hop til indhold
Pikken

JULE-GANGBANG !

Recommended Posts

Nøøøj. . Hvor lækkert.. havde håbet det det snart ville ske igen, så jeg kunne få min debut. Men det ligger midt oven i mit arbejde. De ser bare godt ud. !!!

Møj Møj Møj... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, tidspunkterne er kun til dem, der kan forlade arbejdet i middagspausen - eller har fri. Er det noget med at der ikke kommer nogen når det er uden for arbejdstiden 8 - 16?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, den 11/24/2016 at 17:39:

Ja, tidspunkterne er kun til dem, der kan forlade arbejdet i middagspausen - eller har fri. Er det noget med at der ikke kommer nogen når det er uden for arbejdstiden 8 - 16?

tidspunkterne kan vel også bruges af selvstændige, konsulenter og sælgere og andre som selv disponerer dagen, personligt har jeg også engang opfundet et lægebesøg.

Hvis man er gift eller i forhold, så er det måske også lettere at få et par timer fri fra job, end at man skal til at forklare ens bedre halvdel hvad man skal væk nogle timer om aftenen efter, men singler vil jo nok foretrække aftener, så er spørgsmålet bare om der er singler nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg synes også det et helt perfekt tidspunkt :)) men det er EB forkert landsdel - kommer i ikke til Sjælland piger ? Så kan i godt regne med mig hvis jeg ikke har er kritisk arbejdsmøde :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 18 timer siden:

Jeg synes også det et helt perfekt tidspunkt :)) men det er EB forkert landsdel - kommer i ikke til Sjælland piger ? Så kan i godt regne med mig hvis jeg ikke har er kritisk arbejdsmøde :)))

Herovre i det mørke jylland, er jeg da af og til også stødt på deltagere som kommer fra Sjælland, så der er altså adgang for sjællændere til de jydske GB's - ved godt at det er lettere sagt end gjort ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Set fra en Selvstændig & singel's side..........Tidspunktet er super fint, om det er aften el. dag.... dosen't matter......kræver jo bare lidt planlægning

faktisk bedre når det er  formiddag's tid, det gør kun bedre, i mit tilfælde jeg kan kører om morgen og være tilbage om eftermiddagen, nu er jeg i en branche hvor meget forgår på

telefonen/mail, og behøver ikke af være "fysisk" i butikken hele tiden

og igen ja, ville det være super også det blev holdt GB' på Sjælland i ny & næ......men jeg starter nu gerne bilen og kører fra Nordsjælland til Vejle......det tar jo kun 3 timer.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/juleparty-kl-17-til-21/

http://www.romantica.dk/profil.php?id=59

Yes! - I aften ligger fire piger fra Seduction i Rødovre og knepper i fire timer. - Men der er nok fuldt hus.

På næste torsdag knepper Jennifer og Alexandra i tre timer på Romantica på Østerbro, - og der kan man vist stadig nå at bestille plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...