Hop til indhold

Recommended Posts

hejsa

Jeg har læst med længe, men først nu har jeg brug for hjælp.

Er der nogen der ved om www.thailyngby.dk stadig eksisterer? jeg kan se at hjemmesiden ikke er opdateret siden 2013. jeg skal til Lyngby i næste uge og kunne godt bruge lidt "afstresning" bagefter.

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjøller skrev, for 4 timer siden:

Top dollar :-) Er det hende på billedet der tager imod? (hvis du da har frekventeret stedet)

Det er indehaveren på billedet.

Jeg har dog tidligere mødt en anden pige. så der er sikkert flere ansatte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der tre gange inden for det sidste halve år, har ikke set pigen på billedet, og lokalet på billederne er heller ikke der.

Men god behandling hver gang.Fik hvad jeg bestilte, dog lidt hurtige timer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen på billedet har jeg heller aldrig mødt. Til gengæld en del unge piger 25-30 år.

Lokalerne på billedet er rigtigt nok heller ikke repræsentative for de nuværende lokaler der ligger oven på cykelhandleren, ca 25 meter fra den gamle adresse.

De gange jeg har været der, omkring kl 17-18 stykker har jeg ikke set eller hørt andre kunder.

Men skal vente nede ved døren til man bliver "buzzet" ind. til gengæld er der ikke store skilte med at der ligger en thai hytte i bygningen, så jeg vil betegne det som relativt diskret.

Jeg har været der 4-5 gange, med overvejende gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 14 minutter siden:

Pigen på billedet har jeg heller aldrig mødt. Til gengæld en del unge piger 25-30 år.

Lokalerne på billedet er rigtigt nok heller ikke repræsentative for de nuværende lokaler der ligger oven på cykelhandleren, ca 25 meter fra den gamle adresse.

De gange jeg har været der, omkring kl 17-18 stykker har jeg ikke set eller hørt andre kunder.

Men skal vente nede ved døren til man bliver "buzzet" ind. til gengæld er der ikke store skilte med at der ligger en thai hytte i bygningen, så jeg vil betegne det som relativt diskret.

Jeg har været der 4-5 gange, med overvejende gode oplevelser.

Tak for udførligt svar. Skal man bestille tid eller dukker man bare op? Tænker især på hvis der kun er en pige, så er det nok ikke så fedt at man skal lukke døren op hvis man allerede har en kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Har vaeret der flere gange, dog ikke det sidste halve aar. Jeg syntes at kvaliteten svinger meget. Har haft alt lige fra de rigtigt gode ture, til de der middelmaadige, hvor damen skal ud og roere i en gryde Tam Yam suppe midt i massagen.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjøller skrev, den 25/11/2016 at 10:31:

Tak for udførligt svar. Skal man bestille tid eller dukker man bare op? Tænker især på hvis der kun er en pige, så er det nok ikke så fedt at man skal lukke døren op hvis man allerede har en kunde.

Du er velkommen.

Jeg booker altid tid først. Men man kan også komme uanmeldt, dog skal man så forberede sig på at gå forgæves, netop hvis de har kunder når man kommer.

Der arbejder typisk 2-4 piger der, men jeg har også oplevet at der kun var den pige der skulle massere mig, der var der. Hun holdt så kun åbent for mig, da jeg først kunne være der efter kl 18 hvor de lukker.

Men tag også lige 91tr´s bemærkning in mente, hans oplevelser er nyere end mine. Jeg tror det er mindst 18 måneder siden jeg har været der.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres gode svar jeg ringer til dem på onsdag og ser hvad der byder sig. Kommer tilbud om "ekstra" af sig selv eller skal man opsøge det. Tænker især på en hele pakken tilbydes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjøller skrev, for 2 timer siden:

Tak for jeres gode svar jeg ringer til dem på onsdag og ser hvad der byder sig. Kommer tilbud om "ekstra" af sig selv eller skal man opsøge det. Tænker især på en hele pakken tilbydes.

Hvis du er sympatisk og har kemi med pigen, og du ellers er ren og velsoigneret, så kommer tilbuddet som regel af sig selv.

Nogle steder kan det dog være at du lige skal besøge 2-3 gange før der kommer tilbud. Men som "hovedregel" vil du i 85% af tilfældene blive tilbudt et HJ. Det er ihvertfald min ringe erfaring. 

Jeg fornemmer at du er lidt en "rookie" i thai segmentet, uden at det skal lyde bebrejdende, sådan er det bestemt ikke ment. 

Men hvis du kan mobilsere følgende faktorer, så har du nogle fede oplevelser i vente hos thai pigerne. (Det gælder selvfølgelig for alle piger,uanset nationalitet, men nu er det jo thaierne vi snakker om i denne tråd) Igen min ringe erfaring;

Renlighed

Respekt for pigerne 

Ydmyghed

Venlighed

Og så ellers almindelig pli og velopdragenhed

god fornøjelse og glem ikke at "skrive hjem";)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ganske ret Gløden, jeg er rookie inden for thaimassage. jeg har dog besøgt flere GP´er men der har dagsordnen jo været fastlagt fra starten. Formålet med mit besøg gav jo lidt sig selv. Med thaimassage er det lige så meget for at få en reel gang massage, omend det jo nok er den mere sensuelle version. Om det medfører HJ, BH eller hele pakken må tiden jo vise.

Jeg har altid behandlet pigerne med den største respekt og altid opført mig pænt og ordentligt og med hygiejnen i orden. Jeg vil ikke selv begynde at forlange ekstra ydelser da det jo i bund og grund ikke er det der lægges op til på deres hjemmeside, men byder muligheden sig, vil jeg da tage imod med kyshånd.

Jeg er helt i tråd med at hvis der skal ekstra ydelser på bordet, så er det pigen selv der skal foreslå det og ikke noget jeg skal presse på for at blive tilbudt. I bund og grund kan man vel sige at jeg har tænkt mig at gøre lige præcis hvad jeg bliver bedt om og så tage den derfra.

Jeg skal nok huske at skrive om mit besøg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjøller skrev, for 4 timer siden:

Med thaimassage er det lige så meget for at få en reel gang massage, omend det jo nok er den mere sensuelle version.

Tag endelig ikke fejl, der er nogle steder hvor de i den grad kan give en massage der sparker røv, vel og mærke hvis det er alm olie eller thai massage.

Rigtig tantra, skal man nok ikke forvente at få ret mange steder, i de små thai hytter:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg har godt set at der flere steder udbydes tantra massage, men tænker det mere er et dække over den reelle seksuelle ydelse der alligevel ender med at blive tilbudt. Det der er med lige præcis thailyngby, er at der reelt set ikke rigtig tilbydes noget som helst. Massage i en ½ eller en helt time, og så må man ellers tænke sig til resten, hvilket så IGEN kan betyde at "alt er muligt"

Redigeret af Kjøller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...