Hop til indhold
Bøje

Magda Flensburg

Recommended Posts

 

http://www.fl-girls.com/profil/12701/Magda

Nå men havde kundebesøg i Sønderjylland og fandt ud af at der ikke var meget mere end 30 min kørsel til Flensburg. Efter lidt søgen frem og tilbage på fl-girls, håbede jeg at jeg havde fundet en god kandidat til mit besøg. Moden uden tatoveringer/piercinger, ikke ryger samt ikke mindst kysseklar og slikkeklar.

Ringede til Magda og så var aftalen i hus. Hævede de 70 euro til den halve time. Når det nu er første gang jeg møder hende tør jeg ikke lave en aftale på en time, tænk nu hvis det var en nitte.

Hold nu kæft hvor var det skønt og dejligt. Fra første sekund jeg trådte ind af døren var der en god og afslappet stemning. Der var gode badeforhold så jeg sørgede lige for at vaske mine hænder og ham, og så ellers ind og sætte mig klar på sengen. Herfra og til der var gået 30 minutter var simpelthen tæt på vidunderligt.

God opstart med kys, rigtige dybe intense kæreste kys, masser af kærtegn. Billederne passer...lige noget for mig med naturlige bryster der kan nusses og kysses. Derfra og resten af tiden var det faktisk sex som om vi var kærester (med kondom) med masser af kys og kærtegn mens vi elskede. Så det var helt naturligt at hele den smukke opbygning og elskov sluttede med at jeg stillede mig på siden af sengen og tog Magda bagfra godt og grundigt som et tak for en fantastisk oplevelse.

Jeg var squ rundt på gulvet bagefter, hvor vi nussede lidt. Jeg tog et bad og måtte fortælle hende at vi skal ses igen, for det var en skøn oplevelse. 

Bøje

  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...