Hop til indhold

Recommended Posts

var forbi hende her på vej hjem fra aften job. http://side6.dk/resultatside/?q=thypigerne

og kan sige at billederne er ægte, men de er nogle år gamle. der er kommet et par kilo på siden dog ikke så meget at det gør noget i mine øjne.

billede nummer 5 er nok det der ligner best lige pt hun er dog en anelse mere solbrun. hun har lidt stræk mærker på maven og et lille ar fra et kejsersnit, men da jeg har lidt M.I.L.F fetich gør det ikke mig noget =)

hun var sød, smilende og meget imødekommende lige fra start. valgte en halv time med massage, fransk og dansk til en flad tusse, fik et skide godt blow (med gummi) før hun sprang på mig og red mig hårdt og der gik ikke længe før jeg var ved bristepunktet, fik hende vendt rundt og efter ca 2 minutter doggy style måtte jeg squ overgive mig.

fik der efter massage på ryggen om den kan siges at jeg har før fået bedre men har squ også fået ringere, kunne godt mærke at det ikke var hendes speciale men hun prøvede i det mindste, det var ikke bare noget tilfældigt olie sjask som man før har prøvet, under massagen sagde hun  til mig at der var 10 minutter tilbage og spurgte om hun skulle fortsætte eller om jeg ville ha mere sex, men da klokken var mange og jeg har et vækkeur der står til 05:45 valgte jeg at køre hjem.

alt i alt en positiv oplevelse vil gi den 7,5-8 ud af 10. hun er her en uges tid endnu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
faffans skrev, for 19 timer siden:

var forbi hende her på vej hjem fra aften job. http://side6.dk/resultatside/?q=thypigerne

og kan sige at billederne er ægte, men de er nogle år gamle. der er kommet et par kilo på siden dog ikke så meget at det gør noget i mine øjne.

 

Hej @faffans   nogle af de billeder giver op til 20 resultater på TinEye;) så de er næppe ægte vel ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny pige  "Anita" fra Spanien  er venlig og imødekommende. Effektiv blow. Ridetur  med varm kontakt og  variation. Så den halve time var en god oplevelse." Hendes billeder" er næsten korrekte.Sort hår, naturlige varme bryster, ikke store men berøringsvillige.Taler engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...