Gæst Skrevet 23. November, 2016 (edited) Hejsa. Har fået lavet en aftale med en sød pige, om lidt hygge i dytten da det er for koldt udendørs. Vil så lige høre efter erfaringer i området ved travbanen i Aalborg. Er det et godt og ugeneret sted at hygge med en dejlig pige Redigeret 23. November, 2016 af FantasiNo9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 23. November, 2016 Bakken ved travbanen plejer at være møde sted for folk af samme køn, MÆND er du sikker på det er en kvinde du skal mødes med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. November, 2016 klinikfuckers skrev, for 9 minutter siden: Bakken ved travbanen plejer at være møde sted for folk af samme køn, MÆND er du sikker på det er en kvinde du skal mødes med Øh ja det håber jeg det er hun nævnte bare det område. Hun havde ikke selv været der, men hørt om at det var et sted man kunne mødes. Men er der kun mænd så ved jeg sku ikke rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 23. November, 2016 kør hellere ned til lystbådehavnen, der er stille nu.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. November, 2016 Pedro123 skrev, for 31 minutter siden: kør hellere ned til lystbådehavnen, der er stille nu.... Det lyder som en god ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 24. November, 2016 FantasiNo9 skrev, for 8 timer siden: Det lyder som en god ide Ja jeg vil også forslå lystbådehavnen, der er masser af gode steder hvor i kan holde i skjul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg