Hop til indhold
Den Lange

Roxana i Svendborg

Recommended Posts

Guest Playful

Du kan roligt besøge hende. Hun er en stjerne her i København. Virkelig en sød pige som deltager meget aktivt. Ku sku hellere ikke forstå hvor hun blev af. Så har hun bare søgt asyl på Fyn :D Hvis du søger, så er der flere anmeldelser af hende.

Der bare en ting jeg ikke forstår. I hendes annonce er der en ref til en EG profil der hedder pool. Pool skriver på dansk :huh: Roxana kan ikke dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 33 minutter siden:

Du kan roligt besøge hende. Hun er en stjerne her i København. Virkelig en sød pige som deltager meget aktivt. Ku sku hellere ikke forstå hvor hun blev af. Så har hun bare søgt asyl på Fyn :D Hvis du søger, så er der flere anmeldelser af hende.

Der bare en ting jeg ikke forstår. I hendes annonce er der en ref til en EG profil der hedder pool. Pool skriver på dansk :huh: Roxana kan ikke dansk.

Fyn er nu ikke bare fin - Fyn er vidunderlig - beøg hende I vil aldrig fortryde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 1 time siden:

Du kan roligt besøge hende. Hun er en stjerne her i København. Virkelig en sød pige som deltager meget aktivt. Ku sku hellere ikke forstå hvor hun blev af. Så har hun bare søgt asyl på Fyn :D Hvis du søger, så er der flere anmeldelser af hende.

Der bare en ting jeg ikke forstår. I hendes annonce er der en ref til en EG profil der hedder pool. Pool skriver på dansk :huh: Roxana kan ikke dansk.

Mon ikke der skulle have været et link til Pools anmeldelse af Roxana? Hun kan jo næppe have knaldet sig selv. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været tæt på at besøge hende flere gange i KBH. men har desværre ikke nået det.

har kun set gode anmeldelser af hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Den Lange skrev, for 9 minutter siden:

Mon ikke der skulle have været et link til Pools anmeldelse af Roxana? Hun kan jo næppe have knaldet sig selv. ;)

 

Enig... det er jo et godt bud :D Jeg nævnte bare hvad jeg så :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Kom afsted, kære fynboer! 

Har været på hende for 4 ugers tid siden, og det var 100% i orden.  

Hun får en til at føle sig velkommen allerede ved første SMS, og det virker ikke påtaget når man bliver lukket ind :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GP Lover
Thai-fan72 skrev, den 11/24/2016 at 20:54:

Kom afsted, kære fynboer! 

Har været på hende for 4 ugers tid siden, og det var 100% i orden.  

Hun får en til at føle sig velkommen allerede ved første SMS, og det virker ikke påtaget når man bliver lukket ind :-) 

Jeg har en aftale med hende i morgen. Forveningens glæde er stor. Hun lød i hvert fald utroligt sød i telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GP Lover skrev, for 13 timer siden:

Jeg har en aftale med hende i morgen. Forveningens glæde er stor. Hun lød i hvert fald utroligt sød i telefonen.

Hej

Ser frem til din anmeldelse af besøget. Håber selv jeg når en tur forbi inden det er for sent. :-)

Trænger bare til:

Frokost!

P. S. Nej, det er ikke en frokost aftale jeg har i sinde af få med hende. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...