Hop til indhold
Varmemester

Hmm ja ja.......

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

En kende! :D 

Det er vel ikke mere sært end at være sammen med mor og datter, på én og samme tid. Wink  

Hehe. Hvorfor tror du jeg ikke har skrevet noget om min holdning til det? For det er jo nok lige så mærkeligt som mit andet indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm ja ja.... Det er altså et udtryk jeg bruger rigtig tit.

Et eller andet sted syntes jeg sq egentlig at det er friskt at ha sådan en fetish. Så min mening er altså ikke negativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad folk har af ider omkring sex,  fetisher eller hvad det nu er, to voksne mennesker kan blive enige om, det må blive deres sag!

Så længe de holder sig fra børn og dyr!

Jeg fatter slet ikke at nogen overhovede skal sætte sig til "dommer" over andres sexlyst med nedladene fordømmende indlæg eller komentarer.

• Synes godt om 8
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofiala skrev, for 8 timer siden:

Er der sex med i den deal? 

Jeg dømmer ikke, men vil det ikke ødelægge babystemningen lidt, hvis hun begynder at pille ved sin baby? :) 

Den slags handler sjældent om den velkendte pik i fissen action, mén om omsorg. 

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 timer siden:

Den slags handler sjældent om den velkendte pik i fissen action, mén om omsorg. 

Det kan jeg godt se sandsynligheden i, men jeg er bare nysgerrig. 

Nogen der har prøvet sådan en aftale og vil fortælle? :) Måske lidt vovet spørgsmål, men svar hvis I har lyst :) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så håber jeg da på en ordentlig tone, hvis en person vælger at dele erfaringer om sin fettish. Det er jo netop det, formålet med siden er :) <3

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu