TheVoice 9471 Skrevet 5. December, 2016 Så må jeg jo udfordre dig til en gang 5 min. lynskak engang. Det kan jo sikkert nok kombineres med besøg på 1 time. Men lækker, tja men du må da indrømme at hun har udstråling og charme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. December, 2016 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Så må jeg jo udfordre dig til en gang 5 min. lynskak engang. Det kan jo sikkert nok kombineres med besøg på 1 time. Men lækker, tja men du må da indrømme at hun har udstråling og charme. She'd eat you for breakfeast. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 5. December, 2016 Claire skrev, for 1 minut siden: She'd eat you for breakfeast. Det gør såmænd ikke så meget, hvis trøste præmien er forkælelse resten af tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 6. December, 2016 Tøver sgu ikke med, at bruge mit rigtige navn, det betyder da ikke noget om pigerne kender mit navn, har jo heller ikke en pose over hovedet. Tænker også, at gensidig diskretion er en selvfølgelig denne branche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 6. December, 2016 Plantard skrev, for 32 minutter siden: Tænker også, at gensidig diskretion er en selvfølgelig denne branche. Det er det ikke for alle, så det er fint at tage sine forholdsregler. - Det virker bare bedst, når man selv kan holde styr på sine små hvide løgne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 6. December, 2016 migmanden skrev, for 12 timer siden: Du har båderet og ikke Ret. Hvis man skal komme igen er det ikke navnet, men alle de andre ting som får en til at komme igen. Hvis man skal vælge en GP første gang, så har et smart navn med en god klang, sammen med en god overskrift på en annonce og et godt første billede, stor betydning for man ser annoncen. Her skal navnet være noget man kan identificere sig med, eller have en relation til. Det er nok meget forskelligt fra mand hvad det er, så deter mest op til fantasien. . Til dels enig migmanden. Det ypperste og mest sammenstemmende må være at billederne passer 100%, at beskrivelse af GP og dennes lyster også kommer til udtryk når man mødes og hygger. Og så er kemi og en go afslappende snak og måske en gang skøn massage sluttelig altså ik helt uvæsentligt vil jeg mene det er berigende og både GP og gæst har således en win win Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 726 Skrevet 6. December, 2016 Kinky Camilla skrev, 1 time siden: Til dels enig migmanden. Det ypperste og mest sammenstemmende må være at billederne passer 100%, at beskrivelse af GP og dennes lyster også kommer til udtryk når man mødes og hygger. Og så er kemi og en go afslappende snak og måske en gang skøn massage sluttelig altså ik helt uvæsentligt vil jeg mene det er berigende og både GP og gæst har således en win win Du har meget ret, men når man ser annoncen og læser den kan man kun håbe på rigtigheden, men man ved intet før efter besøget. Jeg har en del gange mødt andet end det jeg forventede, ud fra tekst og billede. Det ændrer imidlertid ikke på indtrykket man få ud fra annoncen som er det man kan vælge efter, hvis der ikke er anmældelser. Det skal siges at anmældelser har fået mig til at vælge en anden pige. Så er det kun positivt at forventningerne og den ydelse man får hænger sammen, hvilket dog ofte sker. Man kan også blive positivt overrasket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 6. December, 2016 migmanden skrev, for 1 time siden: Du har meget ret, men når man ser annoncen og læser den kan man kun håbe på rigtigheden, men man ved intet før efter besøget. Jeg har en del gange mødt andet end det jeg forventede, ud fra tekst og billede. Det ændrer imidlertid ikke på indtrykket man få ud fra annoncen som er det man kan vælge efter, hvis der ikke er anmældelser. Det skal siges at anmældelser har fået mig til at vælge en anden pige. Så er det kun positivt at forventningerne og den ydelse man får hænger sammen, hvilket dog ofte sker. Man kan også blive positivt overrasket. Og det er netop pointen Er man først mødt op kigger man selvfølgelig på kvinden foran en og vurderer hende på udseende, væremåde og tekniske færdigheder osv Men det er jo netop efter man er mødt op Inden sidder man med en salgsannonce som man vurderer ud fra. Noget appelerer andet gør ikke Et charmerende navn appelerer ligeså godt som et photoshoppet billede ( som ikke fortæller alverden om hvad der venter i døren) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 6. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden: Det er det ikke for alle, så det er fint at tage sine forholdsregler. - Det virker bare bedst, når man selv kan holde styr på sine små hvide løgne. Havde glemt idiotfaktoren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dani 82 Skrevet 6. December, 2016 TheVoice skrev, for 15 timer siden: @Claire Hvis bambuscha ser således ud, tror jeg hellere jeg vil spille skak med hende. Har hørt at de er ret gode til skak i Rusland Jeg tror faktisk, at hende på billedet er regerende mester for blinde kvinder over 100 år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 6. December, 2016 Altså mit navn er opstået ud fra et mindre pænt J jeg har på kroppen.. Hahaha.. Vi har vel alle været unge og dumme engang.. Da Jesper så var et overstået kapitel (Ja det hed han rigtigt @Claire.. Hahaha) kunne det lige så godt bruges til noget fornuftigt jo.. Og så har jeg generelt bare noget med J navne.. Fandt så efterfølgende ud af at en del she-males kalder sig Jennifer.. Mindre heldigt.. Bliver altid lidt chokeret når jeg søger på mit eget navn herinde (for at tjekke tråde jeg deltager i men ikke kan huske overskriften på) og der kommer en tråd op omkring "Jennifer med den pæne pik" eller lignende.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden: ....og der kommer en tråd op omkring "Jennifer med den pæne pik" eller lignende.. Hahaha.. Vel ikke noget problem, hvis sætningen foresættes med "i munden". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 6. December, 2016 TheVoice skrev, Lige nu: Vel ikke noget problem, hvis sætningen foresættes med "i munden". Det gør den bare sjældent.. Nogen gange når der har været godt run på anmeldelserne af de piger er det lige før jeg er nødt til at tjekke efter at jeg stadig er "all woman".. Hahaha.. Hvilket jeg gerne lige her vil understrege at jeg er.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. December, 2016 @JenniferRomantica Jeg tror at de flest på EG har opdaget at du er kvinde. På trods af din fine petit størrelse fylder du jo en del på EG (positivt ment) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 6. December, 2016 TheVoice skrev, for 1 minut siden: @JenniferRomantica Jeg tror at de flest på EG har opdaget at du er kvinde. Vent hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 6. December, 2016 TheVoice skrev, for 15 minutter siden: @JenniferRomantica Jeg tror at de flest på EG har opdaget at du er kvinde. På trods af din fine petit størrelse fylder du jo en del på EG (positivt ment) Hahaha.. Er glad for du lige fik den der parentes med.. EG er lidt blevet en form for overspringshandling for mig.. Sådan lidt "argh jeg burde lige tage opvasken.. Men jeg må nok lige hellere se om der er sket noget spændende på Eroguide først".. Som alle kan se er der tit mindre spændende ting jeg burde gøre.. Hahaha.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 6. December, 2016 Claire skrev, for 16 minutter siden: Vent hvad? Jep the rumor is true.. Jeg er en kvinde.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 9. December, 2016 JenniferRomantica skrev, den 6. dec. 2016 at 22:48: Altså mit navn er opstået ud fra et mindre pænt J jeg har på kroppen.. Hahaha.. Vi har vel alle været unge og dumme engang.. Da Jesper så var et overstået kapitel (Ja det hed han rigtigt @Claire.. Hahaha) kunne det lige så godt bruges til noget fornuftigt jo.. Og så har jeg generelt bare noget med J navne.. Fandt så efterfølgende ud af at en del she-males kalder sig Jennifer.. Mindre heldigt.. Bliver altid lidt chokeret når jeg søger på mit eget navn herinde (for at tjekke tråde jeg deltager i men ikke kan huske overskriften på) og der kommer en tråd op omkring "Jennifer med den pæne pik" eller lignende.. Hahaha.. Jennifer Romantica er nu et pænt navn. Men måske det er bedst at bede om en selfie af Fissen inden besøg ville fandeme være fesen man dukker op bliver gejlet godt op og så… er der et vedhæng hvor der bare IKKE må være et vedhæng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 10. December, 2016 Havnebumsen skrev, for 11 timer siden: Jennifer Romantica er nu et pænt navn. Men måske det er bedst at bede om en selfie af Fissen inden besøg ville fandeme være fesen man dukker op bliver gejlet godt op og så… er der et vedhæng hvor der bare IKKE må være et vedhæng Tager du ikke mit ord for gode varer.? Tvivler på min tissekone er særlig fotogen.. Den gør sig bedst ud i virkeligheden.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 10. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: Tager du ikke mit ord for gode varer.? Tvivler på min tissekone er særlig fotogen.. Den gør sig bedst ud i virkeligheden.. Hahaha.. ???? Du vil fandeme da aldrig få Havnebumsen til at indrømme han tror på dit ord hvis der ellers er udsigt til en selfie af Fissen Ja ja alle har tydeligvis ikke Havnebumsens intelligensniveau... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 10. December, 2016 Havnebumsen skrev, for 14 minutter siden: ???? Du vil fandeme da aldrig få Havnebumsen til at indrømme han tror på dit ord hvis der ellers er udsigt til en selfie af Fissen Ja ja alle har tydeligvis ikke Havnebumsens intelligensniveau... Hahaha.. Desværre skal du kigge langt efter sådan noget herfra.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brøndby Skrevet 12. December, 2016 Jeg er fast kunde hos "Lady Iris" og " Domina Ingrid " . Iris og Ingrid, er godt nok nogle flade navne til to ellers dygtige dominaer . Ingrid passer måske meget godt, for hun er omkring de 50 år, og dermed passer hendes lidt gammeldags navn godt til hvad man kan forvente? Jeg ved godt at der skal være lidt afstand til ens domina, men jeg kan nu godt lide at vi, trods alt kan være på fornavn, også efter at seancen er begyndt . Navnet betyder kun lidt, hvis jeg ved at jeg får kvalitet for mine penge, og efterhånden har jeg fundet de faste steder hvor jeg ved at jeg får udbytte for mine surt tjente penge . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg