Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Første dag som Courtisane/Luder/ Glædespige...

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Havnebumsen var på et tidspunkt sammen med en Pige som havde første dag i branchen. Desværre som kunde nr 2 men det var nu alligevel vildt charmerende på den helt fede måde.

Den oplevelse kunne Havnebumsen godt tænke sig igen :) 

Men hvordan rammer man lige første dag? støder ofte ind i den der "total nye Jasmin" mennnnnn den betegnelse bliver jo brugt i årevis af nogle (overdrivelse fremmer….) 

P.s Er du en Pige som påtænker at starte i branchen så er PB åben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv i det nærmeste nonnekloster

Havnebumsen skrev, for 7 minutter siden:

.... Den oplevelse kunne Havnebumsen godt tænke sig igen :) 

Men hvordan rammer man lige første dag? .......

Prøv på det lokale nonnekloster. Her skulle oddserne være temmeligt gode :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nu hellere besøge en pige, der er ovre perioden med "børnesygdomme" - Der har fundet sine egne ben i branchen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Borende X skrev, 1 time siden:

Prøv i det nærmeste nonnekloster

Prøv på det lokale nonnekloster. Her skulle oddserne være temmeligt gode :D

Var det første Havnebumsen prøvede

Men da Havnebumsen fandt ud af bibellæsning ikke var en form for forspil fik han benene på nakken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 2 timer siden:

Havnebumsen var på et tidspunkt sammen med en Pige som havde første dag i branchen. Desværre som kunde nr 2 men det var nu alligevel vildt charmerende på den helt fede måde.

Den oplevelse kunne Havnebumsen godt tænke sig igen :) 

Men hvordan rammer man lige første dag? støder ofte ind i den der "total nye Jasmin" mennnnnn den betegnelse bliver jo brugt i årevis af nogle (overdrivelse fremmer….) 

P.s Er du en Pige som påtænker at starte i branchen så er PB åben

Vil foreslå dig at oprette en annonce på Annoncelight (pengefisse e.lign. :rolleyes: ) - eller en profil på Sugardating.dk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har faktisk prøvet det for mange år siden. Jeg vidste ikke det var hendes første vagt, så jeg oplevede bare en pige som var meget distanceret og stort set ikke lod mig komme til. Jeg blev lidt irriteret over det og endte med at gå hjem og skrive en dårlig anmeldes af hende, herinde....  det fortrød jeg da jeg senere fandt ud ad det var hendes første vagt.

Jeg kendte mutter på stedet,  en dengang meget smuk 28 årige thai,  men hun var der ikke da jeg kom på besøg. Hun var nede og træne,  og derfor sad den nye pige alene da jeg bankede på.

Hun var blevet så ulykkelig da hun læse anmeldelsen,  og mutter,  som heldigvis ikke vidste det var mig der havde skrevet den,  fortalte mig at hun ikke fattede at en kunde kunde være så hård mod en helt ny pige I en anmeldelse.... ikke mit mest stolte øjeblik...

Mit råd til en ny pige vil derfor være at fortælle at hun er helt ny, og bedst hvis hun kan få besøg af en stamkunde på stedet som de ved de kan stole på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet dette en gang på en thaiklinik. Jeg havde være på stedet en nogle gange før og bestilte massage med det hele. Pigen var ret ung af en theimassør, men det tænkte jeg ikke mere over.

Jeg tog tøjet af og pigen kom ind igen. Her virkede hun noget usikker. Hun startede med at tage kjolen af, men beholdt både BH og trusser på, hvilket jeg ikke tidligere har oplevet på dette sted. Hau gav først en ganske god massage.

Da jeg syntes at nu skulle vi videre blev hun noget febrilsk. Jeg spurgte hvad der var i vejen og pigen fortalte at jeg var den første kunde som hun skulle have sex med. Herefter tog hun resten af tøjet af og begyndte at pille ved mine nedre dele. Ikke specielt inspirerende. Derfor bad jeg hende om at lægge sig ved side af mig, hvor jeg stille nussede og kyssede hende, hvorefter hun blev mere rolig. Så gav jeg hede en god slikketur, hvilket hun helt tydelig nød og kom med små lyde som blev holdt tilbage. Til sidst red hun mig til jeg kom og det gjorde hun godt. Hun sagde at jeg ikke skulle fortælle mama san at hun havde være som hun var. Det lovede jeg. Derfor er der heller ikke nogen adresse på stedet.

Med denne oplevelse kan jeg kun sige at erfarne piger, der kender deres erhverv, giver en noget bedre service. Det er egentligt synd at de nyre piger bare bliver kastet ud i det hele uden hjælp. Hvis jeg havde vist at hun var ny havde jeg gerne gjort tingene anderledes fra starten så hun ikke var så nervøs. egentlig burde det så også være til reduceret lærlinge pris indtil pigen var fuldt udlært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 24/11/2016 at 10:14:

Det er egentligt synd at de nyre piger bare bliver kastet ud i det hele uden hjælp. Hvis jeg havde vist at hun var ny havde jeg gerne gjort tingene anderledes fra starten så hun ikke var så nervøs. egentlig burde det så også være til reduceret lærlinge pris indtil pigen var fuldt udlært.

Jeg ser for mig bordelmutter sidde i en form for sufflørkasse og guide den nye pige under agten mens hun smider penge retur til kunden hver gang Pigen fejler under arbejdet ;)

 

Redigeret af moeffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
moeffe skrev, for 13 timer siden:

Jeg ser for mig bordelmutter sidde i en form for sufflørkasse og guide den nye pige under agten mens hun smider penge retur til kunden hver gang Pigen fejler under arbejdet ;)

 

Det kunne da være en meget fræk situation. Hvem ved om der ikke kunne komme noget godt ud af dette. Bordelmutter kunne jo godt have nogle gode ideer, jeg ville da være frisk på denne mulighed.

Vedrørende en prisreduktion, kunne det være aftale man lavede med nogen stedet kender som var villig til at hjælpe den nye pige i gang. Det er da normalt inden for andre arbejdsområder at der er en oplæringsperiode, hvor personen under oplæring ikke får fuld løn eller arbejdsgiver taber lidt penge, som så kommer tilbage senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 23/11/2016 at 14:15:

Men hvordan rammer man lige første dag?

Der bli'r du nok nødt til at ha' en hotline til klinikken. ;-)

Ellers må du aftale, at de lige ringer til dig eller sender en mail, hvis der starter en ny pige dagen efter. :-P

Det er dog ikke noget, jeg selv har prøvet... :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 24/11/2016 at 10:14:

 ..... Det er egentligt synd at de nyre piger bare bliver kastet ud i det hele uden hjælp. Hvis jeg havde vist at hun var ny havde jeg gerne gjort tingene anderledes fra starten så hun ikke var så nervøs .....

Ja, det er synd.

Jeg oplevede det engang på Tawan på Frederiksberg. Jeg havde været der nogle gange og havde fået en storartet massage af Tawan selv, der dog aldrig strakte tingene længere end til et HJ. Fint nok. En dag, mens jeg lå på briksen og ventede, kom en ny, helt ung pige ind, da mutter selv var optaget.

Hun begyndte på noget, der intet havde med massage at gøre. Hun borede knoer og albuer dybt med i mig, så jeg næsten skreg af smerte. Det var helt tydeligt, at hun aldrig havde prøvet at give massage før. Allerede efter små ti minutter bad jeg hende stoppe og hente Tawan. Sidstnævnte kom ind og overtog massagen, og jeg fik en oplevelse, som jeg var vant til.

Hvad der udspillede sig i klinikken bagefter, ved jeg ikke, men da jeg stod ved busstoppestedet, fik jeg ondt af pigen, for hun havde tydeligvis ikke begreb om, hvad massage var, og var efter min vurdering blevet ladt helt i stikken af mutter. Det var mit sidste besøg der. Jeg kom til at tænke på, at jeg nok i øjeblikket burde have påtalt det.

Omvendt har jeg også på 505 oplevet, at Nancy havde en lærling med ind, som fik instruktioner undervejs, og det var fint nok med mig, at hun også overværede den "sjove" del af besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Hun begyndte på noget, der intet havde med massage at gøre. Hun borede knoer og albuer dybt med i mig, så jeg næsten skreg af smerte. Det var helt tydeligt, at hun aldrig havde prøvet at give massage før.

At hun bruger knoer og albuer, tyder ellers på hun netop ved, hvordan hun skal gå i dybden med massagen uden at overbelaste sig selv - men der findes jo forskellige skoler indenfor massage.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

At hun bruger knoer og albuer, tyder ellers på hun netop ved, hvordan hun skal gå i dybden med massagen uden at overbelaste sig selv - men der findes jo forskellige skoler indenfor massage.

Nej, hun anede intet om massage. Det viste også de mystiske greb, som hun udsatte mig for. Jeg ved selv en del om massage – både som giver og modtager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk prøvet "lærlingesituationen" for mange år siden. Jeg blev spurgt om jeg var interesseret i to piger (fransk med den ene og dansk med den anden) for en piges pris, da det var den ene piges første dag. Man skulle jo være et skarn for at sige nej til det tilbud, så mig ind på værelset og ind kom den lidt ældre kvinde jeg havde snakket med, og en ung kvinde som skulle "læres" op. Og så gik det ellers derudaf, den unge kvinde blev diskret vejledt af den ældre da det blev hendes tur til at yde. Ganske fin oplevelse må jeg sige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har faktisk prøvet "lærlingesituationen" for mange år siden. Jeg blev spurgt om jeg var interesseret i to piger (fransk med den ene og dansk med den anden)

 

Fik du fransk eller dansk med "lærelingen"  ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også komme med mit bidrag til den her tråd. For en del år siden i Aarhus, på Randersvej, i kælderen, i et lysthus, der har været der i mange år, besøgte jeg en GP, der helt åbenbart var meget ny i jobbet. Jeg skulle bruge toilettet inden besøget, og gennem døren hørte jeg en ældre kvinde vejlede hende om, hvordan hun skulle gribe det an. ... Så der kan åbenbart være oplæring og jobtræning i jobbet. Godt for det. Om det er almindeligt eller sjældent det sker, ved jeg naturligvis ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker jeg også lige vil deltage her.. Jeg har haft en del veninder efterhånden der efter at have lyttet på mine oplevelser har haft lyst til at starte op i dette skønne fag.. Jeg har altid sørget for at være på vagt sammen med dem den første vagt.. For at kunne guide og råde.. Og det første jeg starter med at fortælle er at alt er med gummi.. Jeg blev knap så meget hjulpet på min første vagt så ende med faktisk at give øko fransk til den første gæst jeg havde.. Han var kendt for at altid skulle være den første på de debuterende piger hernede fordi de debuterende nogle gange ikke er ordentligt informeret hvilket han så udnyttede.. Jeg kendte intet til branchen da jeg startede og var jo van til at blowjobs ikke behøvede at være beskyttet (man bliver jo klogere når man starter og så længe man lever heldigvis.. Hahaha).. Ud over den ene gæst så var min første vagt fuld af spænding og sjove oplevelser fordi man jo er ny og det er en underlig oplevelse den første dag.. Alt i alt var det en dejlig dag jeg mindes tilbage på som værende fantastisk og med en følelse af selvstændighed og en oplevelse af at have fundet en styrke i min egen "kvindelighed" som jeg ikke tror man kan finde andre steder.. Jeg føler den samme glæde den dag i dag når jeg har haft en gæst hvor jeg bare har følt at kemien klikkede og jeg virkelig har givet en fantastisk oplevelse.. Jeg kan sagtens se charmen i en piges første vagt og jeg sidder spændt som en bue ved den første gæst de gå ind til fordi jeg bare ønsker og håber at de finder den samme følelse og jeg håber at der kommer en pige ud på den anden side af sin første vagt med en lige så dejlig fornemmelse som jeg havde og stadig den dag i dag få.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Tænker jeg også lige vil deltage her.. Jeg har haft en del veninder efterhånden der efter at have lyttet på mine oplevelser har haft lyst til at starte op i dette skønne fag.. Jeg har altid sørget for at være på vagt sammen med dem den første vagt.. For at kunne guide og råde.. Og det første jeg starter med at fortælle er at alt er med gummi.. Jeg blev knap så meget hjulpet på min første vagt så ende med faktisk at give øko fransk til den første gæst jeg havde.. Han var kendt for at altid skulle være den første på de debuterende piger hernede fordi de debuterende nogle gange ikke er ordentligt informeret hvilket han så udnyttede.. Jeg kendte intet til branchen da jeg startede og var jo van til at blowjobs ikke behøvede at være beskyttet (man bliver jo klogere når man starter og så længe man lever heldigvis.. Hahaha).. Ud over den ene gæst så var min første vagt fuld af spænding og sjove oplevelser fordi man jo er ny og det er en underlig oplevelse den første dag.. Alt i alt var det en dejlig dag jeg mindes tilbage på som værende fantastisk og med en følelse af selvstændighed og en oplevelse af at have fundet en styrke i min egen "kvindelighed" som jeg ikke tror man kan finde andre steder.. Jeg føler den samme glæde den dag i dag når jeg har haft en gæst hvor jeg bare har følt at kemien klikkede og jeg virkelig har givet en fantastisk oplevelse.. Jeg kan sagtens se charmen i en piges første vagt og jeg sidder spændt som en bue ved den første gæst de gå ind til fordi jeg bare ønsker og håber at de finder den samme følelse og jeg håber at der kommer en pige ud på den anden side af sin første vagt med en lige så dejlig fornemmelse som jeg havde og stadig den dag i dag få.. 

Tak for et godt indlæg.

Kunne du ikke forestille dig en oplæring, hvor først den nye pige så hvad du lavede med en kunde og du senere tilstede ved de første gange hun selv havde kunder. Det kræver selvfølgelig at kunde er indforstået, hvilket jeg personligt ville være. Du kan godt komme med et argument om to piger for en piges pris, men det syntes jeg ikke holder fordi der skal være tale om en oplæring. En del at oplæringen vil så også være en samtale om forløbet når kunden er gået.

For mig handler det her om at vi skal behandle hinanden ordenligt og at jeg som kunde skal have det jeg betaler for. Alternativt bør prisen for den nye pige i en periode være mindre end for de mere erfarne.

Af de gange jeg har prøvet at have en helt ny pige eller en der kun havde lidt erfaring, jeg har spurgt dem alle, har jeg kun fået fuld valuta en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 23/11/2016 at 14:26:

Prøv i det nærmeste nonnekloster

Prøv på det lokale nonnekloster. Her skulle oddserne være temmeligt gode :D

LMAO

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 43 minutter siden:

Tak for et godt indlæg.

Kunne du ikke forestille dig en oplæring, hvor først den nye pige så hvad du lavede med en kunde og du senere tilstede ved de første gange hun selv havde kunder. Det kræver selvfølgelig at kunde er indforstået, hvilket jeg personligt ville være. Du kan godt komme med et argument om to piger for en piges pris, men det syntes jeg ikke holder fordi der skal være tale om en oplæring. En del at oplæringen vil så også være en samtale om forløbet når kunden er gået.

For mig handler det her om at vi skal behandle hinanden ordenligt og at jeg som kunde skal have det jeg betaler for. Alternativt bør prisen for den nye pige i en periode være mindre end for de mere erfarne.

Af de gange jeg har prøvet at have en helt ny pige eller en der kun havde lidt erfaring, jeg har spurgt dem alle, har jeg kun fået fuld valuta en gang.

Jeg havde bestemt ikke brudt mig om at have en anden i rummet under min første vagt.. Selve situationen er akavet nok i forvejen og man er nervøs.. Det er en helt speciel situation at står i og derfor synes jeg ikke det kan påtænkes pigen at hun måske ikke giver den bedste oplevelse.. Så skal man jo som gæst sige nej tak hvis man, som du nu, ved at det ikke er noget for en.. Jeg ville som erfaren pige, efterhånden, ikke have noget imod hvis den nye pige gerne ville se hvordan det foregå når jeg har en gæst.. Men det er ikke alle gæster der ville bryde sig om det og faktisk nok de færreste piger der ville bryde sig om at sidde og kigge på.. Og så er der jo gæster der direkte tænder på der er andre i rummet og disse gæster skulle så få deres store fantasier opfyldt uden at pigen der er under oplæring fik noget for det.? Det jo bare dårlig forretningssans.. Det samme med en lavere pris for de nye piger når det netop er som debuterende du laver allerflest penge.. Det er i høj kurs at være ny..

Reelt set betaler du for sex.. Ingen lover dig god sex og ingen lover dig en udløsning.. Så altså så længe pigen har sex med dig har hun jo givet dig hvad du har betalt for.. Selvfølgelig gør vi vores bedste når vi har erfaringen med os.. Men en ny pige i branchen har altså ikke den samme mængde erfaring at trække på som vi har.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuzGalore skrev, for 3 minutter siden:

LMAO = Laughing My Ass Off

Altså: GMRIL = Griner min røv i laser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...