Hop til indhold
Guest Aalborgenseren

Fræk ny mis

Recommended Posts

Guest Aalborgenseren

Besøgte idag denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/218775 

Billedet er 100% hende, og hun er endnu skønnere og mere fræk end hvad billedet viser!! 

Dansk pige helt igennem, super let at snakke med, PIV fræk, har ikke travlt med uret..

Bare helt igennem en lækker oplevelse efter min optik, hvis man er til kæresteoplevelser.!!

Stedet er relativt diskret - omkring city syd..   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgenseren

Shit, det var sgu hurtigt... Hun må have booket sin dag op måske.. ?

Som jeg kunne forstå på hende, så kommer hun igen, så hold øje.. :)

Jeg skal ihvertfald helt sikkert på besøg, når hun kommer igen.!! Damn en hottie!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold øje med hvad? :) Hvis du er den eneste der har set profilen, og du ikke fortæller andet end hun er dansk, så bliver det sgu svært :D Titel på annonce, alder og mål, evt kunstnernavn og andet relevant i forhold til hende og hendes annonce ville være rart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgenseren

#Verbal - Haha, rigtig kækt.. :) Er ret sikker på at andre må have set den, men måske ikke lige herindefra.. ;) Når det så er sagt, kan jeg selvfølgelig godt se din pointe -havde jeg jo regnet med at i kunne se annoncen ;) men dansk pige, 24 år, 170cm , 55 kg ( jeg skyder fra hoften mht vægt og højde )  flotte silicone bryster D ?, skulderlangt blond hår, enkelte tattoos, super køn.

30 min 1000 kr 

Hun havde iøvrigt en ældre telefondame til at hjælpe hende, og hun viste mig også ind på værelset og ud af lejligheden igen..  

Hun havde ikke et kunstnernavn, udover der stod "ny fræk mis" i annoncen. Jeg fik faktisk ikke spurgt hende om navn - blev ret hurtigt optaget af alt mulig andet, da hun trådte ind på værelset :D  

#AalborgLook - nej det er desværre ikke den.. hun havde et enkelt billede på hvor at, man kunne se hende flotte bagdel og flotte siliconebryster iført sort lingeri :P  

 Klart i min top 5.. Skal forsøge at gøre opmærksom på hende igen, når og hvis hun dukker op :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

en god ide at kopier hele annoncen, her ¨så er det jo lige godt om den er fjernet , så kan den ses her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...