Hop til indhold
Pit.

Hjælp til oversættelse

Recommended Posts

Hej,

Skal et smut til Tyskland og i den forbindelse har jeg fundet et par massage steder, hvor de primært udfører tantra mv., har besøgt flere steder under mit besøg, men nu er der kommet et nyt koncept op hos min ene massør, nemlig hvor hun tilbyder en speciel massage, hvor de sidste 30 min. kommer en anden/ekstra massør og ligger under massage briksen og underfører dette:

Der andere Engel massiert deinen Lingam und Po Bereich von unten. Jeg ved hvad Lingam er, men hvad fanden er Po??

Nogen der kan hjælpe.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 2 minutter siden:

Hej,

Skal et smut til Tyskland og i den forbindelse har jeg fundet et par massage steder, hvor de primært udfører tantra mv., har besøgt flere steder under mit besøg, men nu er der kommet et nyt koncept op hos min ene massør, nemlig hvor hun tilbyder en speciel massage, hvor de sidste 30 min. kommer en anden/ekstra massør og ligger under massage briksen og underfører dette:

Der andere Engel massiert deinen Lingam und Po Bereich von unten. Jeg ved hvad Lingam er, men hvad fanden er Po??

Nogen der kan hjælpe.. :) 

Det er simpelthen din røv, og "Bereich" er området omkring røven, og massagen sker "nedefra".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 1 time siden:

Hej,

Skal et smut til Tyskland og i den forbindelse har jeg fundet et par massage steder, hvor de primært udfører tantra mv., har besøgt flere steder under mit besøg, men nu er der kommet et nyt koncept op hos min ene massør, nemlig hvor hun tilbyder en speciel massage, hvor de sidste 30 min. kommer en anden/ekstra massør og ligger under massage briksen og underfører dette:

Der andere Engel massiert deinen Lingam und Po Bereich von unten. Jeg ved hvad Lingam er, men hvad fanden er Po??

Nogen der kan hjælpe.. :) 

har du link til hvor denne massage udføres?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...