Hop til indhold

Recommended Posts

Hej der.

Kort og godt, lavede en aftale og udbad mig et tlf nummer, nummeret er så til en mand.

Godt man lige chekkede

sungirl (søg i kbh)

 


Pacer

 

Redigeret af pacer

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 4 timer siden:

Hej der.

Kort og godt, lavede en aftale og udbad mig et tlf nummer, nummeret er så til en mand.

Godt man lige chekkede

sungirl (søg i kbh)

 


Pacer

 

Jeg har været hos Sungirl for nogle måneder siden. Sød dansk pige, hyggelig at snakke med og var god at bolle med. der var både kys og kram, hvorfor jeg bestemt ikke savnede noget under agten.

Hun skriver selv at hun har sprøjteorgasme. Det må siges at være rigtigt. Jeg var meget våd i hele ansigtet efter at have slikket hende. Fik herefter selv en sutte tur og en ride tur, hvilket fungerede efter hensigten. Hendes meget våde fisse var selvfølgelig meget glad.

Der var mulighed for bad, hvilket var nødvendigt efter den meget våde fisse.

Selve aftalen blev lavet nogle dage i forvejen, hvilket er normalt med sugardate. Jeg fik hurtigt adressen i Vanløse. Pænt diskret sted.

Et minus for mig var store, meget hårde silikone patter, der nærmest var som, at røre ved en hårdt pumpet læder fodbold. Hendes krop bar også præg af flere børnefødsler, men ellers slank og pæn.

Hun kan klart anbefales og jeg kan da også overveje at komme igen.

Omkring din kommentar, så skrev jeg kun sammen med hende over sugar date siden og fik intet telefonnummer. Jeg har ingen mistanke om noget mandligt. Derimod var hun meget kvinde, med selvstendig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har til morgen fortalt hun ikke bruger egne data til kontakt, underligt hun ikke bare har et taletidskort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet noget lignede da jeg skulle møde en privat distræt.

Jeg fik adressen efter jeg havde ringet og aftalte tid og gik ind på Krak for at finde ud af hvor de lå. det telefon nummer jeg ringede fra stod på adressen, så jeg skrev en sms og informeret om at nummeret stod på hendes adresse.

det var hun ikke opmærksom på, og takkede. husker episoden som en rigtigt hyggelig seance bare ikke anden gang nogen måneder efter hvor hun var led og arrogant, over min evne til ikke at finde vej, det kunne jeg godt blive bedre til, og er samtidige højre venstre blind så det blev rent volapyk da hun brugte disse betegnelser, men det er en anden historie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Sungirl en enkelt gang. Hun er bestemt seriøs, så der må være en grund til at hun har "bøffet" dig, pacer. Ringede du til nummeret eller fandt du bare at det der en stod et mandenavn som abonnent? Hvis det sidste behøver det jo ikke at betyde andet end at en anden betaler tlf ;).

Jeg kan i øvrigt fuldt ud bekræfte migmandens oplevelse. Det svarer meget til min, også jeg overvejer bestemt gentagelse når lejlighed byder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
TboneDK skrev, for 18 timer siden:

Er det ikke bare VENESSA fra AL/EG ?

Hende med "den store Klit" ??

HENDE her ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den ‎02‎-‎12‎-‎2016 at 22:06:

Er det ikke bare VENESSA fra AL/EG ?

Hende med "den store Klit" ??

Nej der er ikke hende. Sungirl har ikke specielt stor klit, hun bliver bare utrolig våd meget hurtigt.

8bf505f0100d2f2c237fe9ad6f70f0fbd2b4f65f1462393914.jpg?auto=format%2Cenhance%2Credeye&crop=faces&fit=crop&fm=jpg&h=200&mark=https%3A%2F%2Fsugardaters.com%2FGraphics%2Fwatermark_small.png&markpad=0&w=150&s=968fedb376b9d32f83607f36b366795a

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
migmanden skrev, den 5/12/2016 at 11:22:

Nej der er ikke hende. Sungirl har ikke specielt stor klit, hun bliver bare utrolig våd meget hurtigt.

8bf505f0100d2f2c237fe9ad6f70f0fbd2b4f65f1462393914.jpg?auto=format%2Cenhance%2Credeye&crop=faces&fit=crop&fm=jpg&h=200&mark=https%3A%2F%2Fsugardaters.com%2FGraphics%2Fwatermark_small.png&markpad=0&w=150&s=968fedb376b9d32f83607f36b366795a

 

Ok, My bad ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 23/11/2016 at 06:11:

Jeg har været hos Sungirl for nogle måneder siden. Sød dansk pige, hyggelig at snakke med og var god at bolle med. der var både kys og kram, hvorfor jeg bestemt ikke savnede noget under agten.

Hun skriver selv at hun har sprøjteorgasme. Det må siges at være rigtigt. Jeg var meget våd i hele ansigtet efter at have slikket hende. Fik herefter selv en sutte tur og en ride tur, hvilket fungerede efter hensigten. Hendes meget våde fisse var selvfølgelig meget glad.

Der var mulighed for bad, hvilket var nødvendigt efter den meget våde fisse.

Selve aftalen blev lavet nogle dage i forvejen, hvilket er normalt med sugardate. Jeg fik hurtigt adressen i Vanløse. Pænt diskret sted.

Et minus for mig var store, meget hårde silikone patter, der nærmest var som, at røre ved en hårdt pumpet læder fodbold. Hendes krop bar også præg af flere børnefødsler, men ellers slank og pæn.

Hun kan klart anbefales og jeg kan da også overveje at komme igen.

Omkring din kommentar, så skrev jeg kun sammen med hende over sugar date siden og fik intet telefonnummer. Jeg har ingen mistanke om noget mandligt. Derimod var hun meget kvinde, med selvstendig.

Hun er tæt på en GP, hvis ikke hun er GP. Men det er en fin oplevelse og kan tilslutte mig, at brysterne er meget hårde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...