Hop til indhold

Recommended Posts

Default User skrev, for 13 minutter siden:

 

Tak. Kender godt Thailisten.  Jeg er kun interesseret i en liste over steder, der giver Full Service.  Det fremgår ikke af Thailisten.

Er det ikke inddelt med farvekoder; RØD GUL og GRØN,??

hvor farverne indikerer at f.eks rød er = INTET EKSTRA, gul er = Lidt uvist, og grøn er = 100 % en option

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 4 minutter siden:

Er det ikke inddelt med farvekoder; RØD GUL og GRØN,??

hvor farverne indikerer at f.eks rød er = INTET EKSTRA, gul er = Lidt uvist, og grøn er = 100 % en option

Rød er der hvor der sexes. Ellers er jeg gået galt i byen mange gange 

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 1 minut siden:

Rød er der hvor der sexes. Ellers er jeg gået galt i byen mange gange 

venligst 8000

Tak for korrektionen, 8000;). Du har ret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror mange mænd der er thai gift skulle kikke lidt på thailisten inden konen bare skal over og besøge veninderne på den lokale klinik et par timer, så hun ikke keder sig derhjemme........lol

Der er godt nok mange røde steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

 

8000 skrev, for 4 timer siden:

Rød er der hvor der sexes. Ellers er jeg gået galt i byen mange gange 

venligst 8000

Nej, du har bare været heldig. Så vidt jeg kan se, dækker rød både over klinikker, der tilbyder alt, og klinikker, der kun tilbyder hj. Men man kan naturligvis være heldig at løbe ind i weekendafløseren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry guys, men I tager fejl.

Grøn=intet ekstra.

Rød=ekstra (men ikke nødvendigvis FP, det er som bekendt visse steder individuelt afhængigt af massøren, hendes humør og kunden - andre steder ikke så meget).

Gul=døgnåbent (dvs. "bordel").

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Sorry guys, men I tager fejl.

Rød=ekstra

Haha, så tog jeg jo også lige selv fejl: Rød kan også være at det endnu ikke er afklaret om der er ekstra eller ej ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaninpik
Bebop skrev, for 1 time siden:

Haha, så tog jeg jo også lige selv fejl: Rød kan også være at det endnu ikke er afklaret om der er ekstra eller ej ...

 

Yes sir, Tjek evt det vedhæftede billeder fra OD's Thai listen ;) Men jo der kunne vel også være en ekstra dimension i FP, dog er jeg selv rigeligt tilfreds med HJ og lignende ;)

IMG_5232.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Takker for al input.  Jeg kan så konkludere, at der næppe findes en liste  der konkret oplyser om Thai klinikker, der giver FP.

Men Thailisten er da en nogenlunde indikator.  De gule, der er åbne 24/7, giver måske den største sikkerhed for FP, mens de røde er sandsynlige.

 

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer jævnligt op, om det ikke var en god ide at have flere kategorier med i listen, men af forskellige årsager har jeg valgt at bibeholde listen som den er. F.eks.  begrundet her: 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...