Hop til indhold
Guest FrækkeMand

Erfaring med 18 årig dansk pige, Herning?

Recommended Posts

Guest Lubovnik

Bemærk at brugeren, der har oprettet annoncen, hedder "Arne1"... :huh::wacko::shock:

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tænkte jeg lige vil melde ind 

jeg kender tlf nummeret har være hos en sød unge pige i ude i lind  2 gange inden for den sidste månede,det var  dog med nogle andre billeder  så er ikke sikker på om det er den samme pige, syntes der mangler en Piercing et sted  

jeg mener osse det var slået op af en morten51 sidste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

de billeder kan jeg så genkende og  pierceingen er god nok de par gange jeg har være der, mener så osse kun der var annoncer fra morten51

jeg var på  besøg hos hende i fredags  en lille hurtig 15 min

hun er ikke til blowjob så slikket hende lidt inden hun blev vendt om og tage bag fra

lidt nøjsom med klokken men hvad kan man forvente for 15 min :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hehe.. jeg tænker "almindelig sex uden sex" vel er rimelig svært.. Det lyder som noget af en oplevelse.. Hvis du springer på så forklar lige bagefter hvordan det foregå.. 

 

(Må hellere smutte i seng for er tydeligvis overtræt)

Tror det er fordi, der er smuttet et komma i de 2 øverste linier:

15 min - almindelig sex og handjob uden sex med kondom - 800 kr
30 min - almindelig
sex og handjob uden sex med kondom - 1200 kr
45 min - almindelig
sex og handjob uden, sex med kondom - 1800 kr

Og egentlig burde der vel bare have stået:

Tilbyder ikke samleje uden kondom, anal eller blow.

Priser:

15 min. kr. 800,-

osv.

Men lidt underlig prissætning, hvor det første kvarter koster kr. 800,-, det andet kun kr. 400,- og det i det tredje stiger prisen så igen til kr. 600,- :wacko:

I den anden annonce tilbydes der pludselig også fransk (blow) og endda uden kondom, men prissætningen er stadig lidt underlig, idet prisen i det tredje kvarter stiger kr. 100,- i forhold til det andet, hvor jeg normalt ville mene, det burde være omvendt:

15 minut 600 kr, super fransk uden KONDOM

30 minut 1000 kr..
sex er med kondom.

45 minut 1500
sex med kondom

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
Jernsvinet skrev, for 12 minutter siden:

 

Men lidt underlig prissætning, hvor det første kvarter koster kr. 800,-, det andet kun kr. 400,- og det i det tredje stiger prisen så igen til kr. 600,- :wacko:

 

det er ikke spor underligt, det handler om at målrette priserne efter hvad man helst vil sælge :)

på samme måde som hoteller gør det alt efter sæson

restaurationer og mange andre handelsdrivende bruger det også

Redigeret af BetaMini

Del dette indlæg


Link til indlæg
BetaMini skrev, for 5 minutter siden:

det er ikke spor underligt, det handler om at målrette priserne efter hvad man helst vil sælge 

på samme måde som hoteller gør det alt efter sæson, og restaurationer og mange andre handelsdrivende bruger det også

Jeg har nu aldrig oplevet at prisen på et hotelværelse stiger på 3. dagen - men jeg har oplevet at få 4 dage til 3 dages pris :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har nu aldrig oplevet at prisen på et hotelværelse stiger på 3. dagen - men jeg har oplevet at få 4 dage til 3 dages pris :)

nu er det jo ikke hendes prismodel jeg nævner som værende en ting som hoteller også bruger :D

det var konceptet i at prissætte efter hvad man helst vil sælge

 

ON TOPIC - jeg har ingen erfaring med pigen, beklager afbrydelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
trikker86 skrev, for 6 timer siden:

de billeder kan jeg så genkende og  pierceingen er god nok de par gange jeg har være der, mener så osse kun der var annoncer fra morten51

jeg var på  besøg hos hende i fredags  en lille hurtig 15 min

hun er ikke til blowjob så slikket hende lidt inden hun blev vendt om og tage bag fra

lidt nøjsom med klokken men hvad kan man forvente for 15 min :)

Tak for melding. Og sikke et held at du lige er blevet oprettet for seks timer siden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Tror det er fordi, der er smuttet et komma i de 2 øverste linier:

15 min - almindelig sex og handjob uden sex med kondom - 800 kr
30 min - almindelig
sex og handjob uden sex med kondom - 1200 kr
45 min - almindelig
sex og handjob uden, sex med kondom - 1800 kr

Og egentlig burde der vel bare have stået:

Tilbyder ikke samleje uden kondom, anal eller blow.

Priser:

15 min. kr. 800,-

osv.

Men lidt underlig prissætning, hvor det første kvarter koster kr. 800,-, det andet kun kr. 400,- og det i det tredje stiger prisen så igen til kr. 600,- :wacko:

I den anden annonce tilbydes der pludselig også fransk (blow) og endda uden kondom, men prissætningen er stadig lidt underlig, idet prisen i det tredje kvarter stiger kr. 100,- i forhold til det andet, hvor jeg normalt ville mene, det burde være omvendt:

15 minut 600 kr, super fransk uden KONDOM

30 minut 1000 kr..
sex er med kondom.

45 minut 1500
sex med kondom

 

Priserne ligner lidt klinikpriser.. Bare en smule dyre.. De hedder ellers normalt 700, 1100, 1600.. Der er halve timer og tre kvarter så med oral jo.. Men jeg vil dog sige det lidt dyre end privat diskret normalt er.. Men hun kan heldigvis tage præcis den pris hun ønsker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Priserne ligner lidt klinikpriser.. Bare en smule dyre.. De hedder ellers normalt 700, 1100, 1600.. Der er halve timer og tre kvarter så med oral jo.. Men jeg vil dog sige det lidt dyre end privat diskret normalt er.. Men hun kan heldigvis tage præcis den pris hun ønsker.. 

18 års piger tror jo ofte de er meget værd.....ikke fordi deres evner på et lagen er noget at skrive hjem om, men bare fordi de er så unge.

Jeg har besøgt en enkelt eller 2 og er gået derfra med fornemmelsen af det burde være MIG det skulle have haft penge.....da det var mig der måtte tage initiativ til 90% af alt :P

At stikke bagen i vejret og lade fyren gøre hvad han vil er der sgi da ikke meget service i....

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 4 minutter siden:

At stikke bagen i vejret og lade fyren gøre hvad han vil er der sgi da ikke meget service i....

Næh, men ikke desto mindre et koncept mange åbenbart foretrækker, siden så mange piger kan slippe afsted med det :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 12 minutter siden:

18 års piger tror jo ofte de er meget værd.....ikke fordi deres evner på et lagen er noget at skrive hjem om, men bare fordi de er så unge.

Jeg har besøgt en enkelt eller 2 og er gået derfra med fornemmelsen af det burde være MIG det skulle have haft penge.....da det var mig der måtte tage initiativ til 90% af alt :P

At stikke bagen i vejret og lade fyren gøre hvad han vil er der sgi da ikke meget service i....

Argh okay.. Hvem der dog bare var 18 igen.. Hahaha.. 

Tæller det hvis man kan opfører sig som en på 18.? Min årlige bytur f.eks.? Eller der er jeg nok nærmere 16.. 

Jeg kan se fordelen hvis man er nekrofil.. Måske de skulle skrive i annoncen "kan spille en meget overbevisende død sild".. Hmm.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand

Jeg har nu talt med hende i telefonen. Lyder meget reel og ærlig. Mht de to annoncer, mener hun, at en anden har lånt hendes billeder.

Jeg har dog valgt ikke at besøge hende i dag. 

God fornøjelse, hvis I tager afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...