Hop til indhold
Romantikeren

På erotisk rundtur

Recommended Posts

Vil starte på en erotisk rundtur på Sjælland fra december vil jeg besøge en ny klinik eller en ny pige en gang om måneden.

Jeg vil trække lod om hvilken steder jeg vil besøge i den kommende måned.

Disse klinikker kan jeg lige komme i tanke om

sexy-secret, Afrodites piger, pussy galores, retortpigerne, hvidovrepigerne, buddingepigerne, cassiopedia, eventyrpigerne, Vordingborgpigerne, sexyclub, romantica, city girls, Dungeon club, mon cherie  

er der nogen jeg mangler, og er der nogen hvor jeg skal træde ekstra varsom og kan i anbefalde nogle stjerne i hver klinik, eller er der nogen af stederne jeg skal holde mig væk fra .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mansiongirls >  sexy-secret, Afrodites piger, pussy galores, retortpigerne, hvidovrepigerne, buddingepigerne, cassiopedia, eventyrpigerne, Vordingborgpigerne, sexyclub, romantica, city girls, Dungeon club, mon cherie.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, 1 time siden:

Kommer du til Århus har jeg en god klinik som dog ligger i Tilst

Hej sømand

Hvad hedder den klinik? Er interesseret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altid-dansk skrev, for 13 minutter siden:

Du har glemt Seductiongirls.

Og vel også Cluberotica ved Nørrebrostation. For et par år siden var der gang i gæstebogen mm. Ved ikke nu..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 13 timer siden:

.... er der nogen jeg mangler, og er der nogen hvor jeg skal træde ekstra varsom ...

Hæhæ, hos Eventyrpigerne skal du holde dig helt inde ved hækken, når du lister dig forbi præstegården – etablissementets nærmeste nabo :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...