Hop til indhold
Spice

Berlin - Airport Girls

Recommended Posts

Hvad er en flat-rate? Tja, i sin bedste version er det et sted, hvor man er nødt til at flygte fra smukke piger der tilbyder gratis sex. :) Fordi man har brug for en pause.

Jeg var fast besluttet at finde ud af, om Airport Girls var sådan et sted.

Jeg ankom ved 11.30, betalte mine 60€ og gik in. Der var omkring ti piger og 6-7 kunder, når jeg kom. To eller tre piger havde perfekte kroppe og et par af pigerne var tæt efter. Så var der nogle gennemsnitlige piger og to der var lidt buttet. Alle pigerne var fra Rumænien.

To piger i tv-stuen begyndte at snakke med mig og efterhånden gik en av dem med mig op til et værelse. Det var standardproceduren med blowjob og derefter sex men pigen havde et godt humør. Det var kort men temmelig tilfredsstillende.

Efter et brusebad gik jeg til baren for en kop kaffe. En blondine med navnet Mihaela begyndte at chatte med mig og foreslog en tur på værelset. Jeg var ikke klar til endnu en runde, så hun tog mig til et værelse med en stripstang, hvor der nu sad 5-6 mænd med en pige hver. Mihaela gik til stangen og lavede en virkelig professionel forestilling. Nu først så jeg hvor perfekt hendes krop var. Hun var gymnastisk og sexet og fik meget bifald. Hendes strip afslørede to perfekte bryster.

Tre andre piger deltog. Isabelle så godt ud, selv om ikke perfekt som Mihaela. Men hon forstod virkelig at drille os med sine meget attraktive numser. Mihaelas søster Elena imponerede også  på os på stangen. Jeg har aldrig oplevet noget lignende på en flatrate.

Så tog  pigerne nogle af os til et tilstødende værelse med en stor seng for lidt sjov. Mihaela tog sig an mine bolder og pik og som en glædelig overraskelse havde jeg pludselig Isabellas bryster i mit ansigt. Efter et stykke tid stod Isabella på sine knæ og bad mig om at tage hende doggy style.

Jeg tog et brusebad, brugt lidt tid i saunaen og drak et par øl i baren. Elena sluttede sig til mig og vi havde en session, før det var tid til at flyve hjem

---------------
Om stedet:
Stedet er ti minutters promenade fra lufthavnsterminalen. Man går til S-Bahn-stationen men går ikke ind uden drejer til venstre og følger Mittelstrasse til Mittelstrasse 8.

Indgangen er på bagsiden af bygningen i kælderen. De har skab, brusere og sauna i kælderen. På første sal er en bar med kaffe, te, sodavand, øl og nogle stærkere drikker. Der er et værelse med TV og et fællesrum med en strip pole. Ved siden af dette har de et soveværelse egnet til gruppeaktiviteter.

På anden sal er der flere soveværelser.
Skabene er små og du kan ikke have stort håndbagage der. Og ta ikke dit fineste tøj. Stedet hvor man skifter tøj er meget enkel. Bruserne er rene og OK men vedligeholdelsen kunne være bedre.

Man betaler 60€ mellem 11.00 og 16.00. Stedet åbner igen klokken 20.00 og lukker igen ved 02.00. Man betaler 80€ mellem 20.00 og 02.00. Længere åbningstider fredag-søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Sødmand skrev, den 30/11/2016 at 15:54:

Ud over de 60€ hvad koster pigerne så?

Det er en Flat rate klub - dvs pigerne er med i prisen :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej nej nej??!? :o Det kan da virkelig ikke passe at man kan knalde alle de tøser man vil fra f.eks. kl. 11-16 for €60,- (ca. 450,- kr.)?? :o 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går ud fra, at det er dem her:

http://www.airport-girls.eu/

Det ser ud til, at prisen er kommet op på EUR 80 om eftermiddagen. Jeg vil også mene, at det ikke er helt ægte flatrate. Hvis man går ned under "Häufige Fragen" (ofte stillede spørgsmål), vil man se, at der kan være ekstraydelser, som pigerne vil tage yderligere betaling for.

Til dem, der ikke kender noget til Berlin, skal der måske lige gøres opmærksom på, at det ligger ved Schönefeld-lufthavnen, så ikke en eller anden stakkels dansker flyver til Tegel og forsøger at gå der fra ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ser ud til konceptet med flat rate stadig holder, 3 valgfrie entre priser :-) eller har jeg bare misforstået noget?

http://www.airport-girls.eu/

Our offers

Welcome to the Airport Girls directly at Schönefeld Airport! 
You can enjoy a cool drink before your departure or just after landing and have fun with our sexy girls. 
With the entrance price you can decide between three possibilities:

  1. a half-hour erotic adventure with a girl in a private suite for only 50 €
  2. a full hour for only 100 €
  3. Flat rate: then you pay in the period between 11 and 17 clock flat rate 60 € and  from 19 clock flat rate 80 € 
    Saturday from 19 clock flat rate 100 € .

During the opening hours, you can have fun in our club, have a sauna and enjoy drinks at the bar for free . 
Our hot girls are looking forward to one or the other cuddle round with you.

Have a look at us! 
We look forward to you!


org tysk

Herzlich Willkommen bei den Airport Girls direkt am Flughafen Schönefeld!
Du kannst vor Deinem Abflug oder direkt nach der Landung einen coolen Drink genießen und mit unseren sexy Girls Spaß haben.
Beim Eintrittspreis kannst Du zwischen drei Möglichkeiten entscheiden:

  1. einem halbstündigem Erotikabenteuer  mit einem Girl in einer privaten Suite für nur 50 €
  2. einer vollen Stunde für lediglich 100 €
  3. Pauschal-Tarif: dann zahlst Du in der Zeit zwischen 11 und 17 Uhr pauschal 60 € und ab 19 Uhr pauschal 80 €
    Samstag ab 19 Uhr pauschal 100 €.

Dafür kannst Du Dich während der Öffnungszeiten zwanglos in unserem Club vergnügen, saunieren und an der Bar Drinks kostenlos genießen.
Unsere heißen Girls freuen sich auf die eine oder andere Kuschelrunde mit Dir.

Schaue doch gleich mal bei uns vorbei!
Wir freuen uns auf Dich!

 

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ømsker at have en time for sig selv er 100€ da stadig en god pris.  Jeg har ikke været der så jeg ved ikke om pigerne kun giver 5-10 minutter på flat rate?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tvivler på at der er sex inkluderet i det de kalder flat rate. Det er normalt at man betaler entre i disse klubber, og 60-100 Teuro uden sex er ikke unormalt idag. Deres flat rate indeholder sandsynligvis fri benyttelse af værelser, mad og drikke, mens du skal betale pigerne for deres ydelse, som sikkert er omkring 20-30 Teuro for 1/2 time.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 26/8/2018 at 10:12:

Jeg tvivler på at der er sex inkluderet i det de kalder flat rate. Det er normalt at man betaler entre i disse klubber, og 60-100 Teuro uden sex er ikke unormalt idag. Deres flat rate indeholder sandsynligvis fri benyttelse af værelser, mad og drikke, mens du skal betale pigerne for deres ydelse, som sikkert er omkring 20-30 Teuro for 1/2 time.

Det er en flatrate klub. Jeg var der efter kl. 19 og havde sex med 6 piger for 80 Euro. En af dem havde lækre faste ungpigebryster selvom hun var 25 år. Hende var jeg sammen med 2 gange. Turene på rummet tog i gennemsnit 15 minutter per gang. Det er et skrabet sted men til 80 Euro er det ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...