Hop til indhold
Guest UngUerfarenGut

Ung gut første gang overhovedet, hvor finder jeg den rette?

Recommended Posts

Guest UngUerfarenGut
GrayNinja skrev, for 6 timer siden:

Jeg har haft et godt øje til @JenniferRomantica i lang tid - prøv lige at checke hendes profil ud og spørg dig selv om det ikke skal være hende som skal være din første :)

+ Dobbelt bonus, hun har allerede skrevet et meget fornuftig svar i din tråd, så hun kender til situationen og dette kan være stor fordel hvis i skal mødes.

Jeg er helt enig i dem som skriver book minimum 30 minutter. Du kan simpelthen ikke nå det på 15 min med mindre du er erfaren gæst hos GP'er, det lyder nemt i teorien men tiden går alt får stærkt når du først er der + det er potens killer at skulle gøre det på tid. Bedre at have god tid, så du kan tage "tids faktoren" ud af ligningen, der er rigeligt at andre ting der kan stresse.

Ved ikke om det allerede er nævnt, men for gud skyld skal du lade vær at drikke alkohol inden.

Ja, det må nok enten være en 30-60minutter kan jeg fornemme, og jeg er i bil, så alkohol er udelukket. Tak for dit svar, I er utroligt imødekommende og hjælpsomme herinde! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.romantica.dk/profil.php?id=24

Jennifer hos Romantica finder du på denne adresse. Hun plejer at være på vagt om lørdagen, - dog ikke lige førstkommende lørdag, ser jeg. Hun er en lille gæv pige fra Sønderjylland, og du vil kunne tale afslappet med hende fra første minut, tror jeg. - Du skal vist regne med 1100 kr. for en halv time. - Telefon-pigen kan du også snakke helt almindeligt med. - Hun ved jo, hvad du kommer for.

Med lidt held kan du finde en parkeringsplads i smågaderne i nærheden af Marstalgade. - Husk parkeringsafgiften. Det tager lidt at finde ud af, hvis du er ny i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/jennifer/index.php

Nu tænker vi os lidt om. - Du er fra Sydsjælland. - Så kan du jo nøjes med at køre til Sorø (eller Slaglille øst for Sorø), hvor Jennifer har vagt hos "Eventyrpiger" om søndagen - endda førstkommende søndag. Og der er ingen parkerings-problemer. Du kører ind på gårdspladsen og holder på de toppede brosten ved det lille røde hus.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Pigeforskeren super godt råd.

Det er da klart at fortrække for @UngUerfarenGut at køre til sorø hvis han kommer syd fra. parkering på østerbro er ikke sjovt. søndag er en perfekt dag at besøge en GP, der er altid sådan en dejlig hygge stemming om søndagen, som jeg personligt elsker.

Håber selv at jeg får taget mig samme til at besøge @JenniferRomantica snart...  hun er godt nok mums :wub:

Klart vi gerne vil hjælpe dig @UngUerfarenGut, vi vil gerne have at du får en god oplevelse I dette fantastisk univers. Vi vil også gerne høre om din oplevelse bagefter, men det er selvfolgelig 100% frivilligt om du vil fortælle om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngUerfarenGut skrev, for 19 timer siden:

Tak, men det skal være en dansk pige. - Og jeg er slet ikke til en "kæresteoplevelse", men tak for dine tanker og idéer alligevel. :)

Jeg tror, at det vigtigste parameter i din situation bør være, at du finder en erfaren kvinde. Det er ikke uden betydning, at du får en god førstegangsoplevelse.

Her vil Liv være et godt bud, og hun kan findes i Køge. Det er jo – næsten – Sydsjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

http://www.romantica.dk/profil.php?id=24

Jennifer hos Romantica finder du på denne adresse. Hun plejer at være på vagt om lørdagen, - dog ikke lige førstkommende lørdag, ser jeg. Hun er en lille gæv pige fra Sønderjylland, og du vil kunne tale afslappet med hende fra første minut, tror jeg. - Du skal vist regne med 1100 kr. for en halv time. - Telefon-pigen kan du også snakke helt almindeligt med. - Hun ved jo, hvad du kommer for.

Med lidt held kan du finde en parkeringsplads i smågaderne i nærheden af Marstalgade. - Husk parkeringsafgiften. Det tager lidt at finde ud af, hvis du er ny i byen.

Gæv og afslappet.. Jeg tager det som komplimenter når de kommer fra dig kære Pigeforsker:wub:.. Vi kender jo efterhånden hinanden.. Hehe.. 

Og ja parkerings forholdende er møj dårlige i Marstalsgade desværre.. Vi har tit gæster der bliver forsinket pga det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngUerfarenGut

Kan se, at flere af jer henviser til Jennifer, og hun ser da også utroligt flot ud, men er simpelthen ikke til de "klubber" der, hvor folk i omegnen ved hvad der foregår. Jeg er nok mere til noget privat, og har også fået lavet en halv aftale :-) 

 

Kan være de "klubber" bliver aktuelt på et senere tidspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan jeg godt sætte mig ind i. Man kan jo spørger sig selv om hvad ville der ske hvis in nabo ser dig? hvis det er en by som du ikke er fra så er du jo anonym. Men OK, jeg forstår dig godt. 

Personligt er jeg ligeglad, hvad kan der ske? Det er 100% lovligt på en klinik.

Hvis jeg et på hotel så henter jeg stolt min GP I receptionen. Hvis hun har dullet sig op og har stilleter på så kan ser næppe være tvivl om hvad vi skal lave :D det giver mig et fedt kick at det er MIG som tager den lækre GP med op.

 

Grunden til at etablerede steder nævnes mange gange er fordi tingende køre på en ordenlig måde, der er sjælendt nogle overraskelser, hvis du behandler GP med respekt så er de steder nærmest med garanti en god oplevelse.

Held og lykke med din aftale jeg håber du får en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngUerfarenGut
GrayNinja skrev, for 1 time siden:

Ja, det kan jeg godt sætte mig ind i. Man kan jo spørger sig selv om hvad ville der ske hvis in nabo ser dig? hvis det er en by som du ikke er fra så er du jo anonym. Men OK, jeg forstår dig godt. 

Personligt er jeg ligeglad, hvad kan der ske? Det er 100% lovligt på en klinik.

Hvis jeg et på hotel så henter jeg stolt min GP I receptionen. Hvis hun har dullet sig op og har stilleter på så kan ser næppe være tvivl om hvad vi skal lave :D det giver mig et fedt kick at det er MIG som tager den lækre GP med op.

 

Grunden til at etablerede steder nævnes mange gange er fordi tingende køre på en ordenlig måde, der er sjælendt nogle overraskelser, hvis du behandler GP med respekt så er de steder nærmest med garanti en god oplevelse.

Held og lykke med din aftale jeg håber du får en god oplevelse :)

Ja, der sker jo ikke noget ved det, det er 100% rigtigt. Men, jeg er en ret ung gut, og ser også ret ung ud, heldigvis, så hvad folk ikke tænker, og så er det jo bare maks akavet at møde andre kunder osv, kunne jeg forestille mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngUerfarenGut skrev, for 1 time siden:

maks akavet at møde andre kunder

Hvis du holder dig fra klinikkerne, hvor folk bare kan komme uanmeldt og der er et rend op og ned trapperne, med mænd, der uden penge på lommen, bare lige skal se modellen eller checke om der er ledigt, men istedet holder dig til de privat/diskrete piger, hvor du skal have en aftale, før du får adressen - og du ikke ankommer og står uden for døren før din tid - så løber du næsten 100% ikke ind i andre kunder - og ofte ved naboerne ikke en dyt om at der foregår noget odiøst - medmindre altså du også begynder at snige dig langs husmurene med hætte over hovedet, pisser i porten af spænding osv.

Kig istedet stedet grundigt ud på Google Street view og gå turen vha. computeren - og ring gerne op/sms til pigen igen og spørg om hvordan og hvorledes du skal ankomme, hvis du er i tvivl om noget, så du frisk og frejdig kan gå lige til døren og ringe på - ja, nogen piger lader endda døren stå på klem, når de ved du er på vej og du kan gå lige ind, uden at stå og blomstre udenfor eller larme med ringklokken - og så sætter man skoene i entreen og føler sig allerede hjemme :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngUerfarenGut
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du holder dig fra klinikkerne, hvor folk bare kan komme uanmeldt og der er et rend op og ned trapperne, med mænd, der uden penge på lommen, bare lige skal se modellen - men istedet holder dig til de privat/diskrete piger, hvor du skal have en aftale, før du får adressen - og du ikke ankommer og står uden for døren før din tid - så løber du næsten 100% ikke ind i andre kunder - og ofte ved naboerne ikke en dyt om at der foregår noget odiøst - medmindre altså du også begynder at snige dig langs husmurene med hætte over hovedet, pisser i porten af spænding osv.

Kig istedet stedet grundigt ud på Google Street view og gå turen vha. computeren - og ring gerne op/sms til pigen igen og spørg om hvordan og hvorledes du skal ankomme, hvis du er i tvivl om noget, så du frisk og frejdig kan gå lige til døren og ringe på - ja, nogen piger lader endda døren stå på klem, når de ved du er på vej og du kan gå lige ind, uden at stå og blomstre udenfor eller larme med ringklokken - og så sætter man skoene i entreen og føler sig allerede hjemme :)

Ja, det var præcis også min tanke. Jeg gider ikke de klinikker der, men mere det private. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngUerfarenGut skrev, for 5 timer siden:

Ja, der sker jo ikke noget ved det, det er 100% rigtigt. Men, jeg er en ret ung gut, og ser også ret ung ud, heldigvis, så hvad folk ikke tænker, og så er det jo bare maks akavet at møde andre kunder osv, kunne jeg forestille mig. :)

Altså nu har jeg arbejdet i 2 år.. Og ingen af mine gæster er rendt ind i nogen af de andre gæster i løbet af den tid.. Der jo vente værelser hvor der kun sidder en gæst og så der to værelser.. Så lige det behøver du ikke være nervøs for.. Så skal det i hvertfald være på vej ind af døren hvilket heller ikke sker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngUerfarenGut
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Altså nu har jeg arbejdet i 2 år.. Og ingen af mine gæster er rendt ind i nogen af de andre gæster i løbet af den tid.. Der jo vente værelser hvor der kun sidder en gæst og så der to værelser.. Så lige det behøver du ikke være nervøs for.. Så skal det i hvertfald være på vej ind af døren hvilket heller ikke sker.. 

Nå okay, det vidste jeg ikke. 

Men generelt, så kunne jeg forestille mig, at i de områder, hvor der er sådan et hus med flere forskellige piger, der er folk ikke i tvivl om hvad der foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngUerfarenGut skrev, for 10 timer siden:

Nå okay, det vidste jeg ikke. 

Men generelt, så kunne jeg forestille mig, at i de områder, hvor der er sådan et hus med flere forskellige piger, der er folk ikke i tvivl om hvad der foregår.

I Sorø er jeg sikker på folk ved hvad der foregår men det er ude på landet med en nabo og der er et stort hegn man kan holde bagved.. Og i Romantica ved folk nok også hvad der foregår men der ligger vi i en kælder under et hus med flere lejligheder.. Så hvis man lige holder en smule øje inden man gå ind hvis man er nervøs så der sku heller ikke nogen der ligger mærke til at du gå ind i kælderen.. Hehe.. Men hver mand sin lyst og hvis man er nervøs skal man selvfølgelig vælge et andet alternativ.. Jeg ville bare lige aflive de myter som du og garanteret også andre har.. Hehe.. 

Knus Jennifer

Redigeret af JenniferRomantica
stavefejl når det lige skal gå lidt for stærkt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

I Sorø er jeg sikker på folk ved hvad der foregår men det er ude på landet med en nabo og der er et stort hegn man kan holde bagved.. Og i Romantica ved folk nok også hvad der foregår men der ligger vi i en kælder under et hus med flere lejligheder.. Så hvis man lige holder en smule øje inden man gå ind hvis man er nervøs så der sku heller ikke nogen der ligger mærke til at du gå ind i kælderen.. Hehe.. Men hver mand sin lyst og hvis man er nervøs skal man selvfølgelig vælge et andet alternativ.. Jeg ville bare lige aflive de myter som du og garanteret også andre har.. Hehe.. 

Knus Jennifer

Altså, som jeg altid har sagt:

Det er nemt nok at komme ind, det kan man nemlig afpasse efter situationen i gadebilledet. Det er langt værre at komme ud, for her er udsynet sjældent godt, og man ved ikke, hvad der rører sig lige udenfor. Jf. min anmeldelse af besøget hos Trine Tease i mandags.

Jeg har været et par steder, hvor man bliver sluppet ud på en fiffig måde, nemlig fra klinikken ud i en privat trappeopgang, hvorfra man ubemærket kan komme ud på gaden. Det er tilfældet med Klinikkerne i Borgervænget ved Svanemøllen og på Grønnevej i Virum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Altså, som jeg altid har sagt:

Det er nemt nok at komme ind, det kan man nemlig afpasse efter situationen i gadebilledet. Det er langt værre at komme ud, for her er udsynet sjældent godt, og man ved ikke, hvad der rører sig lige udenfor. Jf. min anmeldelse af besøget hos Trine Tease i mandags.

Jeg har været et par steder, hvor man bliver sluppet ud på en fiffig måde, nemlig fra klinikken ud i en privat trappeopgang, hvorfra man ubemærket kan komme ud på gaden. Det er tilfældet med Klinikkerne i Borgervænget ved Svanemøllen og på Grønnevej i Virum.

Jeg vil give dig helt ret og jeg har da før haft en tele til at lige gå ud og tjekke inden gæsten blev lukket ud.. Det er heldigvis en mulighed:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...