Hop til indhold
DenGamle

Ny pige hos Waree Vendersgade Fredericia

Recommended Posts

FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af DenGamle's indlæg

 

<3 Ville entlig besøge Bee eller Ann som jeg har besøgt mange gang og aldrig blevet skuffet ;) 

Men de var ikke der de var på ferie jeg blev mødt af en sød pige Dunn en pige i 30'erne med både til gården og gaden :shock: jeg havde kørt langt så jeg tænkte at hun skulle have en chance. 

Hun gik i gang med massagen og den var ok ikke hård men heller ikke for blød så jeg lå og nød massagen og var næsten døset hen da jeg pludselig kunne mærke en finger meget tæt på stjernen hun smilede og spurte om det var ok hvilket jeg nikkede at det var det bestemt :rolleyes: så baller inderlår stjerne og lilleFyr fik en dejlig omgang er ikke selv til Prostata massage men kunne have fået det hvis jeg havde villet. 

Da jeg kom om på ryggen begyndte hun at sutte uden regnfrakke ( det regnede ikke ) og med jævne mellemrum fik stjernen en tur med hendes tunge. 

Hun kom et gummi på og red mig til jeg kom hvilket ikke tog lang tid med det forspil en super oplevelse med en pige der virkelig forstod at give GFE med dybe kys. 

Så drenge hvis i virkelig så mig kan lide sorte kys og GFE så giv hende en chance selv om hun ikke lige er skabt som Ann jeg tror man kan få alt hvad man beder om self hvis man er villig til at betale jeg syntes der er langt mellem piger der nyder at stikke tungen i stjernen på mig :P

Redigeret af Extinguisher
Fake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er lige en lille smule forvirret af at læse alle disse anmeldelser , er der nogen der kan give mig en adr. til hvor Ann og Be holder til  i Frederica , på forhånd tak .

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 7 timer siden:

Hej er lige en lille smule forvirret af at læse alle disse anmeldelser , er der nogen der kan give mig en adr. til hvor Ann og Be holder til  i Frederica , på forhånd tak .

De holder normalt til i Vendersgade (nr.12) som der står i overskriften. Men de holder begge ferie i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej - så må det vist hellere også blive min tur til at skrive, og ikke kun læse andres anmeldelser :)

tænkte at mens Bee er i Thailand, skulle den nye pige have chancen - massage var der ikke så meget af, før end der blev trykket en fisse i min hånd :huh: derefter var det kun med et formål - hvilket så allerede der fik mig til at savne Bee, og allerede nu glæder jeg mig til hun er retur.

ikke dermed sagt en dårlig oplevelse, men desværre heller ikke en oplevelse der nærmer sig når Bee giver en omgang - der er mange steder også skrevet meget om den pris Bee (og Ann) tager, men helt enig i kvalitet koster - den nye pige Dunn er så desværre bare ikke de penge værd, men hendes ydelse svarer mere til "fuld pakke" for en tusse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er delvis enig med Thaibum. 

Bee og Ann er i en klasse for sig MEN Dunn er meget villig til at yde en oplevelse ud over det normale hendes engelsk er bare lidt mangelfuldt så hun skal guides med fagter og man kan også vise på hende hvad man ønsker en fræk og sjov oplevelse så hvis man tager det i stiv arm er der stor chance for en god oplevelse med sorte kys og prostata massage I skal jo bare gøre hende OBS på jeres ønsker hun er jo ikke tankelæser og nogle er jo ikke til dette ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

fake anmeldelse

 

Var lige et smut i Fredericia så ville lige prøve Waree har været der før og er aldrig gået utilfredsstillet derfra. 

Jeg fik massage af en ny pige der lige var startet Gin på ca 30 hendes massage var udemærket og tog 45 min inden hun spurte om jeg ville andet var ved at tro hun ikke gav ekstra vi blev hurtig enig om en gang superfransk og det var til UG. 

Bad og cola 1.15 time  standart pris så er det jul igen 

Redigeret af Extinguisher
fake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en der kan hjælpe med navn og ydelser på hende der passer biksen. Hun er lækker og taler dansk. Hun startede sidst med massage og en god gang pirring inden Monica tog over med en jævn sex. Hun var fræk nok men savnede det sprøde og visuelle hendes alder er + 40

venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGamle skrev, den 22/11/2016 at 16:04:

både til gården og gaden

Kan du ikke lige sætte lidt flere ord på. Er Dunn buttet, eller mere end det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jeppe
Mildur skrev, for 13 timer siden:

Kan du ikke lige sætte lidt flere ord på. Er Dunn buttet, eller mere end det?

Og hvad med prisen for en time - standard eller overpris :) 1000 eller 1300 kr ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...