Hop til indhold
Guest totalwild

GANGBANG 22 ÅRIGE SLANK BRUNETTE . FREDAG D.25-11. KL 14.. ALLE HULLER 1200.- 2 TIMER

Recommended Posts

Guest totalwild

https://annoncelight.dk/showad/218730

hej. jeg er en pige på 22 174 55 b75 brunette langt hår. slank med en en fræk numse og en ekstrem våd fisse ;-)
jeg elsker det lidt hårdt hvor i bare kneppe igennem. og i må bruge alle huller og gerne en i hvert hul ;-) 
jeg har ikke prøvet det før men tanken tænder mig enormt meget. 
min ven er tilstede og deltager .. alt kontakt ang mit gb går igennem ham. så ham der svare på sms og mail.

jeg er kun til skandinaviske mænd og fra 30 + jeg kysser ikke.

alt sex er med kondom men jeg sutter og sluger uden i må også kommer mig i ansigt eller kroppen. 
det vil koste 1200 for 2 timer med alt og alle mine små huller ;-)

tilmeldning på [email protected] eller mobil 50201414

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg meldt mig til i Vejle på tirsdag,  men det her ser da superfrækt ud. Lækker kvinde.

Nogle brødre der ved, hvordan der gik sidste gang hun holdt GB ? Har ikke kunnet læse det nogle steder synes jeg.

vil da overveje at tage med næste gang hun holder et GB. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vidst at sidste gang blev det aflyst pga. for få deltagere - men er ikke sikker..
Men hun er rigtig dejlig - det kan jeg skrive under på, er tilmeldt til i morgen og glæder mig rigtig meget!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker da ikke så seriøst når nu det er anden gang i træk det bliver aflyst . Går ud fra at folk planlægger deres dag ud fra det når nu det ligger midt på dagen. 

Desuden ville det være rart med en notits om det herinde når nu at der bliver reklameret for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
Studine elskeren skrev, for 1 time siden:

Det virker da ikke så seriøst når nu det er anden gang i træk det bliver aflyst . Går ud fra at folk planlægger deres dag ud fra det når nu det ligger midt på dagen. 

Desuden ville det være rart med en notits om det herinde når nu at der bliver reklameret for det. 

vi er meget seriøse. men desværre er der en masse der bare skriver og melder sig til. og så melder de fra. og vi skal jo gerne over 4-5 stk for at kunne kalde det et gb. tit og ofte ser folk ikke på det område som det er slået op. og når de så får info om adresse. så er det for langt væk osv osv. i vores annoncer står der altid i hvilket område vi er og i nærheden af hvilken by. så folk altid har en mulighed for ar bedømme afstand. men igen det hjælper ikke når folk ikke læser annoncen helt. de ser en overskrift billede og evt en mail og mobil nr og så bliver der skrevet. derfor altid en god ide og læse hele annoncen. inden man tilmelder sig noget eller laver andre former for aftaler. 

jeg er godt klar over at ud af alle dem der melder sig til et setup er der rent faktisk kun under en 3 del der er seriøse og måske dukker op. og på selve dagen falder der os nogen fra. nu har jeg jo gjort det her en del år og det slår aldrig fejl desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
totalwild skrev, for 1 minut siden:

vi er meget seriøse. men desværre er der en masse der bare skriver og melder sig til. og så melder de fra. og vi skal jo gerne over 4-5 stk for at kunne kalde det et gb. tit og ofte ser folk ikke på det område som det er slået op. og når de så får info om adresse. så er det for langt væk osv osv. i vores annoncer står der altid i hvilket område vi er og i nærheden af hvilken by. så folk altid har en mulighed for ar bedømme afstand. men igen det hjælper ikke når folk ikke læser annoncen helt. de ser en overskrift billede og evt en mail og mobil nr og så bliver der skrevet. derfor altid en god ide og læse hele annoncen. inden man tilmelder sig noget eller laver andre former for aftaler. 

jeg er godt klar over at ud af alle dem der melder sig til et setup er der rent faktisk kun under en 3 del der er seriøse og måske dukker op. og på selve dagen falder der os nogen fra. nu har jeg jo gjort det her en del år og det slår aldrig fejl desværre.

og det er slået op på AL her til morgen at det er aflyst. det må være nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, for 4 timer siden:

vi er meget seriøse. men desværre er der en masse der bare skriver og melder sig til. og så melder de fra. og vi skal jo gerne over 4-5 stk for at kunne kalde det et gb. tit og ofte ser folk ikke på det område som det er slået op. og når de så får info om adresse. så er det for langt væk osv osv. i vores annoncer står der altid i hvilket område vi er og i nærheden af hvilken by. så folk altid har en mulighed for ar bedømme afstand. men igen det hjælper ikke når folk ikke læser annoncen helt. de ser en overskrift billede og evt en mail og mobil nr og så bliver der skrevet. derfor altid en god ide og læse hele annoncen. inden man tilmelder sig noget eller laver andre former for aftaler. 

jeg er godt klar over at ud af alle dem der melder sig til et setup er der rent faktisk kun under en 3 del der er seriøse og måske dukker op. og på selve dagen falder der os nogen fra. nu har jeg jo gjort det her en del år og det slår aldrig fejl desværre.

Hvis det nu er anden gang i træk at det ikke lykkes og det er sådan hver gang(som du skriver). Så virker det ikke som om konceptet eller geografien virker?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste gang var der jo et andet GB på Fyn samme dag og det gør det jo ikke nemmere at få nok deltagere. Men placeringen gør nok også at der er et begrænset område at hente deltagere fra. Men jeg håber da ikke at det afholder arrangøren fra at prøve igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 1 time siden:

Hvis det nu er anden gang i træk at det ikke lykkes og det er sådan hver gang(som du skriver). Så virker det ikke som om konceptet eller geografien virker?

 

Jeg har set glade anmeldelser fra tidligere GB afholdt af Totalwild, så jeg kan også kun tro det er geografien den er gal med.

Lidt på koncept måske også..... sådan helt generelt, kan ikke tænke der er alverden der har lyst til at betale for at dele en pige med ham....der mener jeg faktisk han burde betale halvdelen hvis han vil være med....men det er jo bare mig og ikke relevant i denne tråd :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
Studine elskeren skrev, for 5 timer siden:

Hvis det nu er anden gang i træk at det ikke lykkes og det er sådan hver gang(som du skriver). Så virker det ikke som om konceptet eller geografien virker?

 

nu har jeg gjort det her i del år og der har altid været ok med deltager. men når der somme tider er mange gbér. så bliver det småt med deltager for alle gb events. det er der som sådan intet nyt i. og så hellere aflyse når der ikke flere som var seriøse. og så hellere holde alm åben og det har faktisk været beder med alm åben idag. istedet for gb. 

så konceptet er der intet galt i og heller ikke stedet. nu ved jeg jo ikke hvilke events du er vant til eller selv har haft sat op. et gb event er et gb event.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, sidst du arrangerede GB var der jo også BDSM GB i Glamsbjerg samme dag, med 2 piger.

Idag er det Black Friday og folk bruger deres sidste penge på alt andet end piger.

Det er bare uheldig timing tror jeg så :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af dem, der gerne ville have deltaget i dette GB i dag, hvis jeg havde kunnet. Derfor har jeg også skrevet,at jeg måske gerne vil deltage i det næste gang, hvis jeg kan få det til at passe med arbejdet naturligvis.

Bliver dog meget i tvivl når jeg læser tråden om jeg " tør" melde mig til, hvis det bare lige sådan bliver aflyst. Selv vil jeg have omkring 3,5 times kørsel og vil således skulle have fri fra arbejde eller ferie for at kunne deltage.

så er det sgu da ret surt, hvis det ikke bliver til noget. 

Tør man spørge, hvornår et sådant GB vil blive aflyst? Bliver det om aftenen inden på den mail man har tilmeldt sig, eller først på selve dagen ?  Det har i hvert fald betydning for mit valg af GB arrangement. 

Personligt synes jeg det er en uskik bare at aflyse, det giver jo ligesom den her tråd viser lidt ikke gode " vibes"  forstår selvfølgelig godt at der også er økonomi i det her for pigen, men måske hellere at der kom få med gode anmeldelser og så det næste GB bliver bedre. En slags markedsføring. 

Nå, der var nu ikke for at virke moraliserende eller bedrevidende , blot fordi jeg personligt vil være usikker på at tilmelde mig og bruge en hel dag uden måske at få noget ud af det andet end kørsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
Fløjtespillere skrev, for 9 timer siden:

Jeg er en af dem, der gerne ville have deltaget i dette GB i dag, hvis jeg havde kunnet. Derfor har jeg også skrevet,at jeg måske gerne vil deltage i det næste gang, hvis jeg kan få det til at passe med arbejdet naturligvis.

Bliver dog meget i tvivl når jeg læser tråden om jeg " tør" melde mig til, hvis det bare lige sådan bliver aflyst. Selv vil jeg have omkring 3,5 times kørsel og vil således skulle have fri fra arbejde eller ferie for at kunne deltage.

så er det sgu da ret surt, hvis det ikke bliver til noget. 

Tør man spørge, hvornår et sådant GB vil blive aflyst? Bliver det om aftenen inden på den mail man har tilmeldt sig, eller først på selve dagen ?  Det har i hvert fald betydning for mit valg af GB arrangement. 

Personligt synes jeg det er en uskik bare at aflyse, det giver jo ligesom den her tråd viser lidt ikke gode " vibes"  forstår selvfølgelig godt at der også er økonomi i det her for pigen, men måske hellere at der kom få med gode anmeldelser og så det næste GB bliver bedre. En slags markedsføring. 

Nå, der var nu ikke for at virke moraliserende eller bedrevidende , blot fordi jeg personligt vil være usikker på at tilmelde mig og bruge en hel dag uden måske at få noget ud af det andet end kørsel. 

nu skrev du og aflyste, det var der os nogen andre der gjorde. når jeg aflyser et gb . der feks bliver holdt kl 14. så sender jeg ud hvis det bliver aflyst meget tidligt. så det vil sige en del timer før. er det pga pigen det bliver aflyst af forskellige grunde. sender jeg ud så snart hun giver besked om hun ikke kan alligevel. som regel aften før. udover det så sender jeg sms ud til dem der er tilmeldt, tidligt for at få en sidste bekræftelse på de kommer. og når der ikke kommer nogen svar retur, sammenlagt med dem der har meldt afbud. udfra dem der så er tilbage. afgør vi om det skal aflyses. og her har vi en regel om der skal være mindst 5 før vi kan kalde det et gb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
okbobobo skrev, for 24 minutter siden:

hold det lørdag eller søndag eller om aften :) vi er en del med et alm 9-17 arbejde ;)

ja det kan du have ret i. men der er jo os dem som ikke er single og har familie. som os godt vil med til div event. og de er som regel afskåret for det i weekender, netop pga de ikke lige kan sige til konen på en lørdag eller søndag de har lidt overarbejde eller de kan holde tidligere fri og dermed lægge det ind i deres dag. det er ikke altid nemt og ramme de rigtige datoer og tider med gb. og det har os som nævnt her i tråden.. noget at gøre med økonomi for den enkelte . nogen er månedes lønnet andre 14 dags osv. sgu ikk nemt altid og ramme rigtig ;-);-) men vi sætter snart et op igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...