Hop til indhold
CoolcT

Sabrina fra Engelsburg

Recommended Posts

Hej Brødre

Jeg var samme med denne dejlige kvinde i går (Sabrina), de billeder hun har taler ikke helt sandt, hun har en fantastisk flot krop, blød og lækker, de flotteste ÆGTE bryster jeg har set siden jeg var 17 i dag er jeg 53, hun er nem og lige til, kysser gerne, det er sex som hvis du er hjemme, jeg kunne ikke mærke hun er glædespige, der er helt sikkert en jeg besøger igen og igen, så kom ned og besøg hende, det er det hele værd, hun taler tysk og meget lidt engelsk, hun er en oplevelse ud over det sædvanlige, den perfekte kvinde.. hun sutter godt, og jeg måtte slikke hende som jeg hade lyst til, det er ikke noget alle vil..

mit råd til dig, kom der ned ASAP.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CoolcT skrev, for 3 timer siden:

120 euro for 45 min, hun ser ikke på klokken, og sutter uden gummi...

Jeg skal nok en tur til Flensborg i morgen, men er 120 for 45 min. ikke en voldsom stigning prismæssigt, eller er det blevet nromen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

120 er normalpris for 1 time, så det var ikke kun pikken, der fik noget, men du blev også "taget i røven". ;) - Jeg medgiver, at hun er fantastisk. Det er også rigtigt, at billederne på ingen måde siger noget om hendes udseende. En flot pige. Skyder på, at hun er lige ved at runde de 30.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er Sabrina (med "r"). Det øverste foto er hende. De andre billeder ligner ikke hende, synes jeg. Men køn er hun. Taler et udmærket tysk og forstår engelsk. Jeg vurderer, at hendes IQ er højere end hos de fleste af hendes kunder - incl. min egen. Hun forlader Flensborg søndag formiddag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene det er ved at være et stykke tid siden, at 120 EUR var normalpris for en time, i hvert fald ved de gode GFE-piger i Flensburg, specielt Engelsburg. Jeg vil faktisk mene at de sidste par år har 150 EUR for en time været normen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, for 1 time siden:

Jeg vil faktisk mene at de sidste par år har 150 EUR for en time været normen.

Ja, måske incl. fransk naturel, men det kan komme an på den enkelte pige (og stedet), da nogen godt kan tillade sig at tage en højere pris end normalen - men man kan nu stadig finde piger, der som udgangspunkt kun tager € 50,-/½ time:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...