Hop til indhold
Kindhesten80

Hvorfor vil nogen GPer kun modtage mænd over 30 år?

Recommended Posts

Kinky Camilla skrev, for 2 timer siden:

Tak Kindhesten80 er glad for din opbakning og forståelse. Det li præcis den vinkel at de har så forskelligt syn på kvinder og især syntes jeg på en GP. Så når der kommer nogen til døren hos mig er jeg begyndt at henvise dem til udenlandske. Og må tilstå jeg har sikkerheds foranstaltning ved døren for har prøvet anden etnisk har forsøgt at mase døren ind når jeg vil lukke den og afvise... og det giver tryghed med sikkerhedsforanstaltning desværre.. forstår ik hvorfor vi ik bare ka fornøje,hygge og nyde i stedet konflikter som de uhyre gode til at optrappe :( 

Camilla, jeg tror personligt at det ligger meget dybt i mænd fra mellemøstlig/muslimsk kultur at se ned på særligt GPere. For dem at se er det jo nogen af de mest "urene" kvinder der findes. Noget lignende gør sig gældende i nattelivet, hvor ordet "luder" florerer i de kredse når de skal beskrive danske piger som har gjort lidt ud af sig selv og klæder sig lidt udfordrende. Af den grund er der jo også mange natklubber som helst ikke vil lukke for mange mellemøstligt udseende mænd ind når de ankommer i flok. Det er en lignende problemstilling som GPere slås med. 

Noget andet er at de også er præget af en mere konfrontatorisk kultur hvor man nødigt vil tabe ansigt hvis bare den mindste lille uoverenstemmelse opstår. Og slet ikke hvis det er en GP som er involveret. Så det overrasker mig ikke at situationen så let udvikler sig. Virkeligheden er desværre ikke politisk korrekt, og det multikulturelle samfund har en del skyggesider. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Kindhesten80 skrev, for 30 minutter siden:

Camilla, jeg tror personligt at det ligger meget dybt i mænd fra mellemøstlig/muslimsk kultur at se ned på særligt GPere. For dem at se er det jo nogen af de mest "urene" kvinder der findes. Noget lignende gør sig gældende i nattelivet, hvor ordet "luder" florerer i de kredse når de skal beskrive danske piger som har gjort lidt ud af sig selv og klæder sig lidt udfordrende. Af den grund er der jo også mange natklubber som helst ikke vil lukke for mange mellemøstligt udseende mænd ind når de ankommer i flok. Det er en lignende problemstilling som GPere slås med. 

Noget andet er at de også er præget af en mere konfrontatorisk kultur hvor man nødigt vil tabe ansigt hvis bare den mindste lille uoverenstemmelse opstår. Og slet ikke hvis det er en GP som er involveret. Så det overrasker mig ikke at situationen så let udvikler sig. Virkeligheden er desværre ikke politisk korrekt, og det multikulturelle samfund har en del skyggesider. 

Jeg så enig med dig og hold nu op du god til at formulere dig. Wow dejligt med sådan dialog. Dejlig aften :) knus fra mig <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke læst hele strengen igennem med ekstra stor lup, men det kunne måske skyldes, at den modne kvinde gerne vil have et modspil fra en moden mand, der har en livserfaring, der ligner hendes egen?

Selv kunne jeg som 102-årig ikke finde på at kontakte en 19-årig. Hvad skulle jeg dog med hende ud over ind-ud-tak-for-sprøjtet? Det er noget ret mekanisk.

Sex er noget, der rækker langt ud over dette, og det er noget, der ikke nødvendigvis skal medføre litervis af sperm for at være vellykket. Det er noget, der også indeholder intimitet, tillid, glæde ved hinanden, gensidig anerkendelse ..... og bare at tage tingene, som de kommer og glæde sig over den gave, som det er.

Her tror jeg, uden nogen malice, at mange under 30 kommer til kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu læst tråden og griner lidt af de mange forundringen over alderen 30 år. Det hele er jo et spørgsmål om smag og behag og hvor meget penge betyder.

Min egen faste GP har fortalt mig at de unge kan være en god indtjening, men de skal bare gøres færdige. De ældre er mere rolige og ønsker og mere indlevende oplevelse og giver til gengæld noget igen. Det sidste er også tilfældet når jeg besøger hende. Vi har meget at tale om, også om noget som ikke er sex, og så får hun også en god oplevelse ud af besøget. Jeg kender kvinder så godt, at jeg ved det ikke er fake, men reelt, Da det nu er alder der er tråden kan jeg fortælle at hun er 30+ og jeg er gammel nok til at være hendes far. Jeg ved at hun også har andre kunder som hun et mere fortroligt forhold til som alle er ældre end hende.

Da jeg var yngre end 30, var det ikke nødvendigt at gå til GP, da der var mange unge og søde pigen på samme uddannelsessted som mig. Derfor kan jeg godt sige at alt er mere vildt når man er under 30 år.

Derfor kan jeg godt forstå piger der vil have 30 + kunder, lig som jeg også kan forstå at nogle meget unge piger ikke vil have kunder der er for gamle. Man er mere på bølgelængde og kan bedre kommunikere og være inderlige og dermed få gode sexoplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 7 timer siden:

Jeg så enig med dig og hold nu op du god til at formulere dig. Wow dejligt med sådan dialog. Dejlig aften :) knus fra mig <3 

Tak skal du have Camilla. Jeg bruger meget tid på at skrive til dagligt, og man bliver naturligvis bedre til det efter noget tid.

Jeg ved ikke engang hvordan en GP tænker, jeg gætter mig bare lidt frem til hvad det virker sandsynligt. Det er bla. baseret på de par år jeg brugte på at arbejde i restaurations branchen, for nogen år tilbage. Og jeg forestiller mig at GPere er nogen af de første, sammen med beværtninger og lignende, til at være benhårdt realistiske når det kommer til vurderingen af mellemøstlige mænd og deres adfærd. Er man nemlig ikke det, kommer det til at koste dyrt, enten i forhold til arbejdsmiljø eller indtjening. 

Håber du får en god weekend, og hvis du skal arbejde, så kommer der forhåbentligt kun gode kunder der opfører sig ordentligt. Også knus herfra. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Kindhesten80 skrev, for 21 timer siden:

Tak skal du have Camilla. Jeg bruger meget tid på at skrive til dagligt, og man bliver naturligvis bedre til det efter noget tid.

Jeg ved ikke engang hvordan en GP tænker, jeg gætter mig bare lidt frem til hvad det virker sandsynligt. Det er bla. baseret på de par år jeg brugte på at arbejde i restaurations branchen, for nogen år tilbage. Og jeg forestiller mig at GPere er nogen af de første, sammen med beværtninger og lignende, til at være benhårdt realistiske når det kommer til vurderingen af mellemøstlige mænd og deres adfærd. Er man nemlig ikke det, kommer det til at koste dyrt, enten i forhold til arbejdsmiljø eller indtjening. 

Håber du får en god weekend, og hvis du skal arbejde, så kommer der forhåbentligt kun gode kunder der opfører sig ordentligt. Også knus herfra. :)

Endnu engang jeg bøjer mig som stor tak for dine strofer❤️ ;) det fryder mig med sådan en konstruktiv samtale. Jeg tror jeg ved hvad du mener og føler min realitetssans er intakt til at spotte hvilke mennesker der er ærlige og venlige til at five en underskøn fræk sex oplevelse og skulle modsat være tilfældet så har jeg intet der blokerer mig for at sige fra. Jeg føler mig bevidst omkring hvad jeg føler for oh hvem jeg kan få en glædestrålende hot oplevelse med så vi begge er fyldt op :) og ellers vil jeg til enhver tid hellere sige det ik den kemi jeg kan sexe med... dine sprogkundskaber kære Kindhesten80 er jeg dybt fascineret af og yder dyb respekt for. Knus og varme kram til rar weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 15 timer siden:

Endnu engang jeg bøjer mig som stor tak for dine strofer❤️ ;) det fryder mig med sådan en konstruktiv samtale. Jeg tror jeg ved hvad du mener og føler min realitetssans er intakt til at spotte hvilke mennesker der er ærlige og venlige til at five en underskøn fræk sex oplevelse og skulle modsat være tilfældet så har jeg intet der blokerer mig for at sige fra. Jeg føler mig bevidst omkring hvad jeg føler for oh hvem jeg kan få en glædestrålende hot oplevelse med så vi begge er fyldt op :) og ellers vil jeg til enhver tid hellere sige det ik den kemi jeg kan sexe med... dine sprogkundskaber kære Kindhesten80 er jeg dybt fascineret af og yder dyb respekt for. Knus og varme kram til rar weekend

Jamen tak for din dejlige ros Camilla. Jeg må ærligt indrømme at jeg er fristet til at dele en underskøn fræk sexoplevelse med dig. Jeg fornemmer at der er mulighed for god kemi, også selv om det bare drejer sig om en sexaftale i en ½ til 1 time. Arbejder du i Københavns området på noget tidspunkt?
Knus og kram herfra, og fortsat god weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, den 26/11/2016 at 02:54:

Tak skal du have Camilla. Jeg bruger meget tid på at skrive til dagligt, og man bliver naturligvis bedre til det efter noget tid.

Jeg ved ikke engang hvordan en GP tænker, jeg gætter mig bare lidt frem til hvad det virker sandsynligt. Det er bla. baseret på de par år jeg brugte på at arbejde i restaurations branchen, for nogen år tilbage. Og jeg forestiller mig at GPere er nogen af de første, sammen med beværtninger og lignende, til at være benhårdt realistiske når det kommer til vurderingen af mellemøstlige mænd og deres adfærd. Er man nemlig ikke det, kommer det til at koste dyrt, enten i forhold til arbejdsmiljø eller indtjening. 

Håber du får en god weekend, og hvis du skal arbejde, så kommer der forhåbentligt kun gode kunder der opfører sig ordentligt. Også knus herfra. :)

Det er min erfaring at der procentvist er flere Danske end udenlandske mænd der er uhøflige, grænseoverskridende og usoignerede. Men jeg dømmer heldigvis ikke ud fra etnicitet, så danskere er også velkomne hos mig :)


 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, 1 time siden:

Det er min erfaring at der procentvist er flere Danske end udenlandske mænd der er uhøflige, grænseoverskridende og usoignerede. Men jeg dømmer heldigvis ikke ud fra etnicitet, så danskere er også velkomne hos mig :)


 

 

 

Hvorfor er det ikke lige, at jeg på ingen måde er overrasket over, at det er dig, der skriver ovenstående? :)

Du får da glimrende skitseret, hvor inkluderende og godt menneske du er. ;)

Jeg vil aldrig ønske, at du i lighed med masser af andre mennesker, ikke mindst dine kolleger, vil opleve kulturberigelsen i fuld skala. det har intet menneske fortjent.

Ikke fordi jeg er i tvivl om, at du ville vende tingene på hovedet og tillægge ansvaret herfor til DF- vælgere og tonen i debatten, men fordi jeg trods mine helt uacceptable holdninger og tilgang til muslim spørgsmålet aldrig ønsker ondt for andre.
Det skulle dog lige være de perkere, der råber ukvemsord efter og chikanerer mine piger i nattelivet, men det er en helt anden historie, for de er jo sorte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 49 minutter siden:

Hvorfor er det ikke lige, at jeg på ingen måde er overrasket over, at det er dig, der skriver ovenstående? :)

Du får da glimrende skitseret, hvor inkluderende og godt menneske du er. ;)

Jeg vil aldrig ønske, at du i lighed med masser af andre mennesker, ikke mindst dine kolleger, vil opleve kulturberigelsen i fuld skala. det har intet menneske fortjent.

Ikke fordi jeg er i tvivl om, at du ville vende tingene på hovedet og tillægge ansvaret herfor til DF- vælgere og tonen i debatten, men fordi jeg trods mine helt uacceptable holdninger og tilgang til muslim spørgsmålet aldrig ønsker ondt for andre.
Det skulle dog lige være de perkere, der råber ukvemsord efter og chikanerer mine piger i nattelivet, men det er en helt anden historie, for de er jo sorte.

:D det var da en fin omgang totalt intetsigende, totalt uvidende, 100% pladder du kunne finde ud af at formulere der :D DØØGTIG! (Her har jeg prøvet at formulere i et enkelt sprog, så du måske forstå, ja?) 

<3 

Stabilizer skrev, for 37 minutter siden:

I skal ikke begynde at diskutere politik her, det har i det dertil indrettede politiske forum til

Er min melding ikke klar nok for nogen og bliver de ved får det konsekvenser

Hvorfor ikke bare slette indlæg der i den grad afvigere fra debatten? Mit var på ingen måde politisk. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 timer siden:

Det er min erfaring at der procentvist er flere Danske end udenlandske mænd der er uhøflige, grænseoverskridende og usoignerede. Men jeg dømmer heldigvis ikke ud fra etnicitet, så danskere er også velkomne hos mig :)

 

 

 

Godt sagt, Claire :)

Jeg har grundlæggende samme opfattelse, selvom de fleste - Hvide, gule, grønne, sorte, blå - heldigvis er søde.

Jeg har også en aldersgrænse, på 21 og det er både fordi jeg tænder mest på lidt mere modne mænd, og fordi jeg oplever at de helt unge mænd ofte kan være lidt useriøse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Maria skrev, Lige nu:

Godt sagt, Claire :)

Jeg har grundlæggende samme opfattelse, selvom de fleste - Hvide, gule, grønne, sorte, blå - heldigvis er søde.

Jeg har også en aldersgrænse, på 21 og det er både fordi jeg tænder mest på lidt mere modne mænd, og fordi jeg oplever at de helt unge mænd ofte kan være lidt useriøse

:) Jeg siger som oftest også "mindst 21", men for mig, er det mest fordi, jeg ikke vil være i tvivl om de er over 18.. og det bliver man så nemt, men det er også lidt usexet at de lige skal ha tjekket pas inden :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Maria skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har også en aldersgrænse, på 21 og det er både fordi jeg tænder mest på lidt mere modne mænd, og fordi jeg oplever at de helt unge mænd ofte kan være lidt useriøse

En lidt – uden tvivl utilsigtet – morsom formulering, for den siger jo, at mænd over 21 er modne :). Næste gang, jeg skal "ud", må jeg nok hellere tage ligkisten med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

En lidt – uden tvivl utilsigtet – morsom formulering, for den siger jo, at mænd over 21 er modne :). Næste gang, jeg skal "ud", må jeg nok hellere tage ligkisten med :D

Ja, Borende X - Kan jeg godt se, nu du siger det:P

Nu ved jeg jo ikke, hvor gammel du er, men tror godt du kan lade ligkisten stå lidt endnu;)

Alder er som at bestige et bjerg. Man bliver nok lidt forpustet, men får en langt bedre udsigt - Vistnok Ingrid Bergman, der har udtalt de kloge ord 

Redigeret af Danske Maria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Maria skrev, for 4 minutter siden:

Ja, Borende X - Kan jeg godt se, nu du siger det

Nu ved jeg jo ikke, hvor gammel du er, men tror godt du kan lade ligkisten stå lidt endnu;)

Alder er som at bestige et bjerg. Man bliver nok lidt forpustet, men får en langt bedre udsigt - Vistnok Ingrid Bergman, der har udtalt de kloge ord 

... og på vejen op kan man jo også være heldig at falde over ungdommens kilde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 3 timer siden:

Det er min erfaring at der procentvist er flere Danske end udenlandske mænd der er uhøflige, grænseoverskridende og usoignerede. Men jeg dømmer heldigvis ikke ud fra etnicitet, så danskere er også velkomne hos mig :)


 

 

 

Det er ikke fordi at jeg vil betvivle din erfaring, jeg tvivler bare på at den holder mere generelt. For det første gik min påstand på muslimske mænd, og ikke på udenlandske mænd mere generelt. Der er en vis forskel her, da kinesere og svenskere har tendens til at opføre sig noget anderledes end muslimske mænd. 
Den primære grund til at jeg betvivler at påstanden holder mere generelt, er at så ville man se flere opslag med "ingen danske mænd", men det ser man bare aldrig.

De udtalelser der har været fra GPer, når der er spurgt ind til hvorfor de ikke vil modtage udenlandske mænd, går ofte på visse muslimske mænds opførsel. Naturligvis er det langt fra alle muslimske mænd der opfører sig upassende, men der er nok en større andel, sammenlignet med den øvrige population. 

Og så er der min generelle erfaring fra nattelivet hvor jeg har arbejdet, og her kan jeg med næsten 100% sikkerhed slå fast at danske mænd gennemsnitligt set opfører sig mindre aggressivt og kvinde nedgørende relativt til muslimske mænd. Og jeg ville blive meget overrasket hvis adfærden ændrer sig markant, bare fordi man skifter service branche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 4 minutter siden:

Det er ikke fordi at jeg vil betvivle din erfaring, jeg tvivler bare på at den holder mere generelt. For det første gik min påstand på muslimske mænd, og ikke på udenlandske mænd mere generelt. Der er en vis forskel her, da kinesere og svenskere har tendens til at opføre sig noget anderledes end muslimske mænd. 
Den primære grund til at jeg betvivler at påstanden holder mere generelt, er at så ville man se flere opslag med "ingen danske mænd", men det ser man bare aldrig.

De udtalelser der har været fra GPer, når der er spurgt ind til hvorfor de ikke vil modtage udenlandske mænd, går ofte på visse muslimske mænds opførsel. Naturligvis er det langt fra alle muslimske mænd der opfører sig upassende, men der er nok en større andel, sammenlignet med den øvrige population. 

Og så er der min generelle erfaring fra nattelivet hvor jeg har arbejdet, og her kan jeg med næsten 100% sikkerhed slå fast at danske mænd gennemsnitligt set opfører sig mindre aggressivt og kvinde nedgørende relativt til muslimske mænd. Og jeg ville blive meget overrasket hvis adfærden ændrer sig markant, bare fordi man skifter service branche. 

Jeg gider ikke ud i en eller anden debat som jeg alligevel finder dybt frastødende. Delte blot min egen erfaring som jeg, lige på det område, vil vove og påstå er betydeligt størrer end både din og de piger, der ikke modtager sammen kunde segment som jeg selv. :) god aften

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 5 minutter siden:

Jeg gider ikke ud i en eller anden debat som jeg alligevel finder dybt frastødende. Delte blot min egen erfaring som jeg, lige på det område, vil vove og påstå er betydeligt størrer end både din og de piger, der ikke modtager sammen kunde segment som jeg selv. :) god aften

 

 

Ja virkeligheden kan desværre være ret frastødende, og den er sjældent politisk korrekt. Ja jeg kan dårligt diskutere med din egen erfaring, og det er bestemt en mulighed at dit kundesegment afviger fra det øvrige danske marked. Men som sagt er der ikke meget der tyder på at danske mænd mere generelt opfører sig dårligere sammenlignet med alle andre etniske grupper. Du må også have en fortsat god aften. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Kindhesten80 skrev, den 27/11/2016 at 16:25:

Jamen tak for din dejlige ros Camilla. Jeg må ærligt indrømme at jeg er fristet til at dele en underskøn fræk sexoplevelse med dig. Jeg fornemmer at der er mulighed for god kemi, også selv om det bare drejer sig om en sexaftale i en ½ til 1 time. Arbejder du i Københavns området på noget tidspunkt?
Knus og kram herfra, og fortsat god weekend. 

Wow kunne være ❤️ ;) men er aldrig på Sjælland skønne du... det da øv men sådan er verden sometider og så der plads til drømme af de våde ;) dejlig aften. Stort knus Kindhesten80

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Canelo Saul Alvarez skrev, den 27/11/2016 at 01:09:

Jeg er en ung fyr som er mere til ældre GPer kvinder.:D

Og de ældre GPer er super dejlige at være sammen med. ;)

 

Find mig leg med mig ❤️ ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det ikke være ligegyldig hvorfor men nok sansyneligvis fordi nogle GP søger en bestemt kundegruppe og det er vel fint nok. Er vel lidt det samme som når de skriver Kun skandinaviske mend eller Danske Mend hvis du falder udenfor kriteriene så findes der vel en anden som tilbyder det du søger så hvorfor kæmpe en kamp du ikke kan vinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...