Hop til indhold
Varmemester

Lærkereden.

Recommended Posts

Hej med jer.

Nu kommer jeg lige med endnu et indlæg, og jeg håber ikke det volder lige så meget postyr som det sidste.

Jeg er jyde der er flyttet til øen. Og nu skal jeg en tur derover, altså til jylland. Så er der nogen der kan huske Lærkereden der lå lidt uden for Viborg? Og ved i om den stadig eksistere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

er der nogen der kan huske Lærkereden der lå lidt uden for Viborg? Og ved i om den stadig eksistere? 

Du mener Svalereden?

http://www.svalereden.eu/

De har fået ny hjemmeside, der kan forekomme fejl og derfor ingen billeder af pigerne mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 39 minutter siden:

Ja det er jeg. Det lå i Finderup ved Viborg oc hed lærkereden fordi huset er/var lavet i lærketræ. Du kan se på billedet her hvor det lå. 

 

OK - det sted - det kan jeg ikke huske hed lærkereden - men det var da ikke et særligt godt sted - og det mig har mig bekendt heldigvis ikke været aktivt i flere år.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Da jeg kom der var det sq en lækker tøs der var. Som var mega nem at få til at squirte. Hende besøgte jeg nogen gange. Så fandt jeg min forhåndværende kone, og så kom jeg der ikke mere. Jeg husker nu at det var et hyggeligt lille aneks hun havde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...