Hop til indhold
omega88

Bath bus i Pattaya.

Recommended Posts

Hej alle sammen jeg sidder ude på min altan og nyder det gode vejr her i Pattaya, nattens dronning har lige forladt hotellet og jeg er drænet for den sidste dråbe.

Jeg har besluttet at aflægge en fyldig rapport men først når jeg kommer hjem.:wacko:

Jeg har dog et spørgsmål som jeg håber at de mere erfarne Pattaya rejsene kan besvare.

Er der nogen der kan forklare mig hvordan bath bus systemet virker, jeg har brugt det i 7 dage nu og som jeg forstår kører de fra walkingstreet om til 2 street og mod nord op til rundkørslen med delfin springvandet og så til venstre ned på beachroad og tilbage til walking street.

Men jeg har flere gange prøvet at bussen kører en anden vej i rundkørslen. Den ene gang blev jeg siddende i bussen og blev kørt meget langt mod nord.

Så hvis der nogen der kan forklare mig hvordan det hænger sammen så vil det være super.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste køre, den rundstrækning 2road til beach road. Forbi warking street, tilbage til 2 road.

Tror faktisk ikke der, helt noget system ellers. Så hvis bussen pludselig, kører en anden vej. Er der vist ikke noget at gøre andet end at stige af og tage den næste.

Prisen er jo til at betale 10 bath.

Ps. De kan også hyres som taxa prisen kan du forhandle om, Plejer at betale 100 bath

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er forskellige ruter, som starter forskellige steder, og mig bekendt kan man ikke se på den enkelte, hvor den kører hen. Kører den i en forkert retning, så stå af og find en anden. Udover "ringbilen" Beach Road og second Road, så kører der også bath-buser på Soi Buakao i begge retninger og en tredie kører til Jomtien og tilbage. Og der er flere ruter men prisen er den samme nemlig 10 bath. Utrolig effektivt og billigt system.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne takke for hjælpen, jeg har i går været ude og ride på nogle elefanter og på turen der ud i en almindelig taxi, kunde jeg se at der var bath busser over alt i pattaya

Så man kan åbenbart også leje dem som almindelig taxi:):):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
omega88 skrev, den 23/11/2016 at 01:11:

Jeg vil gerne takke for hjælpen, jeg har i går været ude og ride på nogle elefanter og på turen der ud i en almindelig taxi, kunde jeg se at der var bath busser over alt i pattaya

Så man kan åbenbart også leje dem som almindelig taxi:):):)

http://circa.com/lifestyle/travel/elephant-abuse-is-the-dark-secret-behind-elephant-rides-for-tourists

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som de kan se skrev jeg forkert på ét sted (ligesom alle andre i denne tråd).
Det skal stå "baht" og intet andet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste kører rundturen: Beach road, second road. Der er også nogle som kører Soi Bukao og 3rd road eller Soi Bukao og second road. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaikurt skrev, den 24/11/2016 at 23:08:

Super godt indlæg til spørgsmålet om bath busser i Pataya.........her komme så et til fra mig af.......http://www.womenshealthmag.com/health/vagina-pain......et stort problem i sydøstasien.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu