Hop til indhold
The Critic

Søger petit i nordlige Jylland

Recommended Posts

Hej drenge.

 

Jeg skal til Jylland imorgen og vil hører om i kan anbefale en lille ung nibs i det øvre Jylland. Randers. Aalborg eller op mod Skagen. Hun må gerne være en der giver en rigtig god GF oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
The Critic skrev, den 22/11/2016 at 00:18:

Hej drenge.

 

Jeg skal til Jylland imorgen og vil hører om i kan anbefale en lille ung nibs i det øvre Jylland. Randers. Aalborg eller op mod Skagen. Hun må gerne være en der giver en rigtig god GF oplevelse.

Hvem af skønhederne blev så bedækket??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, den 22. november 2016 at 06:48:

http://side6.dk/resultatside/?q=chrystal24 link til chrystal. Man tror det er for godt til at være sandt men billederne er ægte. Gudesmuk og petit der giver fantastisk superfransk. Og det er virkelig et syn for guder når man tager hendes lille røv i doggy uhmm!!

Hvad koster fornøjelsen?

er hun til tungekys?

Redigeret af Friske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
Friske skrev, 1 time siden:

Hvad koster fornøjelsen?

er hun til tungekys?

Hun forlangte 1800 for en time med superfransk. Jeg gav hende 2000 for jeg synes virkelig hun er en skønhed og vil gerne hun kommer til Ålborg igen hvor jeg besøgte hende og hvor hun har kunstnernavnet Hotte Loren. Første gang jeg besøgte hende var det med dybe tungekys. Sidst jeg var der var kyssene lidt mere tanteagtige. Retfærdigvis skal det tilføjes at jeg var sidste mand i køen sent den sidste aften hun var i Ålborg. Havde ringet til hende flere gange hvor der var tlf svarer. Gik til sidst ind i opgangen og stod udenfor døren og var klar så snart der var ledigt. Jeg kunne gennem døren/væggen høre hvordan hun blev ordnet af ham der var før mig, - det gik ikke stille af sig og hvis de 6 kunder hun sagde der havde været der i streg,har gennemkneppet hende ligeså råt, var det ikke noget at sige til hvis hun følte sig ..... gennemkneppet. Men alligevel fik jeg en fin service og sex til et 12 tal på en 10 skala. Godt hun ikke er i Ålborg så tit ellers var jeg en fattig mand. 

Men tag en tur på hende og lad os høre din mening

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...