frenchlover1 4116 Skrevet 21. November, 2016 Japanernes fantasi fejler da ikke noget: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Findes der noget lignende i DK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 21. November, 2016 frenchlover1 skrev, for 2 minutter siden: Japanernes fantasi fejler da ikke noget: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Findes der noget lignende i DK Det kan da sikkert arrangeres? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 21. November, 2016 Skal jeg forstå det som et tilbud, så er jeg sgu på. Jeg er nemlig ham, der samler på oplevelser, inden jeg skal under fem fod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 21. November, 2016 frenchlover1 skrev, for 1 minut siden: Skal jeg forstå det som et tilbud, så er jeg sgu på. Jeg er nemlig ham, der samler på oplevelser, inden jeg skal under fem fod Konkurrence: kan jeg nå at synge "rollin In the deep" færdig, inden du bliver..færdig.. Og btw. Du ved jeg bliver dødfornærmet hvis du tænder af på min stemme.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 22. November, 2016 Hahaha..... "rollin in the deeee-e-e-ep" er genial til denne form for blid SM Tænker du, at det er dig, der skal synge !? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hanus3 11 Skrevet 28. November, 2016 Claire skrev, den 2016-11-22 at 00:15: Konkurrence: kan jeg nå at synge "rollin In the deep" færdig, inden du bliver..færdig.. Og btw. Du ved jeg bliver dødfornærmet hvis du tænder af på min stemme.. Du er FANDME da også ultrafræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zommas 49 Skrevet 28. November, 2016 Jeg vil være med!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg