Hop til indhold
NoBS

Gyldne måger og fiskeduft

Recommended Posts

Borende X skrev, den 23/11/2016 at 13:57:

PS: Det kan være, at Roland vil optage dette digt på m.a.s.s.a.g.e.p.l.u.s.dk? Jeg håber da.

Tjekkede det lige - han har ikke øje for kvalitet - jeg er stærkt fortørnet over ikke at være blevet bestjålet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 10 minutter siden:

Tjekkede det lige - han har ikke øje for kvalitet - jeg er stærkt fortørnet over ikke at være blevet bestjålet :D

Du er ikke blevet bestjålet, fordi det er et totalt dødt site. Der sker intet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 11/24/2016 at 00:39:

OK. det er accepteret.

Efter min mening hentyder teksten nærmere til LSD.

Comfortlably-numb er efter min mening Pink Floyds bedste nummer, David Gilmore´s guitearsolo er verdensklasse.

Interessant! Men hvis man tager LSD bliver man alt andet end "numb". Det forstærker hver eneste udtryk. En lille flue som lander på ens arm kunne opfattes som en flyende dinosaurus :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, den 10/2/2017 at 21:29:

Interessant! Men hvis man tager LSD bliver man alt andet end "numb". Det forstærker hver eneste udtryk. En lille flue som lander på ens arm kunne opfattes som en flyende dinosaurus :-)

Jeg tænker på Syd Barrett der brugte psykedeliske stoffer og ofte havde svært ved at gennemføre en konsert,der ligger også en musikvideo et sted der hentyder dette, en gang spillede han kun med en hånd. I sangen er der en strofe "this will bring you through the show" hvor man giver ham en sprøjte.

Personligt har jeg ingen erfaringer med stoffer; men der kan vel være tale om abstinenser.

Redigeret af Gungner
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 2/12/2017 at 13:35:

Jeg tænker på Syd Barrett der brugte psykedeliske stoffer og ofte havde svært ved at gennemføre en konsert,der ligger også en musikvideo et sted der hentyder dette, en gang spillede han kun med en hånd. I sangen er der en strofe "this will bring you through the show" hvor man giver ham en sprøjte.

Personligt har jeg ingen erfaringer med stoffer; men der kan vel være tale om abstinenser.

Aha! Jeg tror at Syd fik for meget syre og blæste hjernen ud totalt :-) 

Det var ikke for at lyde bedrevidende overhovedet. Sprøjten er nok fyldte med adrenalin, som man tager i forbindelse med en heroinoverdosis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, den 10/2/2017 at 21:29:

Interessant! Men hvis man tager LSD bliver man alt andet end "numb". Det forstærker hver eneste udtryk. En lille flue som lander på ens arm kunne opfattes som en flyende dinosaurus :-)

Jim Morrison er kongen af LSD - og sikke tekster, der kom ud af det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...