Hop til indhold
Kesus

Ny pige på 21 år hos GAMRAI massage Herlev

Recommended Posts

Har kommet hos GAMRAI massage i mere end 2 år ca hver onsdag og har prøvet mange af dem som har været der, 

de er ok de fleste,

Men der er kommet en ny ung pige på kun 21 år, hun kan det samme som mange af de ældre piger,

selve massage  kan blive bedre men er faktisk helt ok, det er når vi skal til det mere sjove det bliver interesant hvad hun kan, hun smager kanon godt, man bliver bare så liderlig når hun vrider sig mens man slikker hende, og når hun så rider på en med den stammeste lille f....

så er det sgu tæt på at komme i himlen .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu blev jeg jo nødt til at oprette mig som medlem. Mine yndlingspiger hos Gamarai er der ikke længere. Det drejer sig blsndt andet om Pinky og Noei, som begge er forsvundet fra Novembervej.

Kan du fortælle mig lidt mere om dit fund? Jeg kan jo næsten regne ud, at du fik FP, men til hvilken pris og vr det en B2B, du bestilte? Og fik du et blowjob med i købet?

 

Mvh,

El Prebsi

Redigeret af El Prebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der og der er 2 nye "unge" piger, hvor jeg har været sammen med "glatin" (den anden er kønnere men med bredere hofter). Fik fantastisk massage første gang og FP anden gang. Desværre kan hun slet ikke engelsk, så der skal oversætter på hver gang. Det var en ok oplevelse, men det trækker ned, når de "hustle" med prisen og jeg ville ikke diskuterer pris, for det går ud over servicen så jeg betaler. Nu har jeg ikke lyst til at komme tilbage.

Vi er selvfølgelig forskellige og jeg ved mange asiater gerne vil beholde deres busk, men hold nu op hvor ville der ha været bedre hvis den i det mindste var blevet trimmet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner også den søde pinky. Gad vide om hun er flyttet et andet sted hen. Jeg er også interesseret i at høre mere om den nye... det er jo fine forhold der og stabil service altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde alvorligt overvejet Klatin, men hørte, at hun ganske vist gav FP, men at den ikke inkluderede etr blow... Og så er jeg ikke tilhænger af, at skulle have tolk på, selv om tolken frra tid til anden leverer et ganske effektivt handjob, mens hun oversætter :-)  Har nogen en god ide til en pige hos Gamrai. Mine krav er såmænd bare, at hun er smaddersød, taler forståeligt engelsk eller dansk og giver FP. Alderen er ikke vigtig, men brysterne må gerne være naturlige - størrelse underordnet - og undskyld - jeg ved godt, at det minder lidt om en efterlysning ;-) 

 

/El P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kesus skrev, for 1 time siden:

Har kommet hos GAMRAI massage i mere end 2 år ca hver onsdag og har prøvet mange af dem som har været der, 

de er ok de fleste,

Men der er kommet en ny ung pige på kun 21 år, hun kan det samme som mange af de ældre piger,

selve massage  kan blive bedre men er faktisk helt ok, det er når vi skal til det mere sjove det bliver interesant hvad hun kan, hun smager kanon godt, man bliver bare så liderlig når hun vrider sig mens man slikker hende, og når hun så rider på en med den stammeste lille f....

så er det sgu tæt på at komme i himlen .

 

Hvad bestilte du og hvor meget måtte du slippe for sådan en omgang??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og glemte da helt at skrive, at jeg for nylig rent tilfældigt løb ind i Pinky på gaden, der så ud til at have det virkelig godt. Hun så som sædvanlig dejlig ud - også fuldt påklædt - og fortalte stolt, at hendes små bryster var blevet en anelse større - hun sagde vist noget med en lille B-skål... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, den 21/11/2016 at 22:01:

Jeg har også været der og der er 2 nye "unge" piger, hvor jeg har været sammen med "glatin" (den anden er kønnere men med bredere hofter). Fik fantastisk massage første gang og FP anden gang. Desværre kan hun slet ikke engelsk, så der skal oversætter på hver gang. Det var en ok oplevelse, men det trækker ned, når de "hustle" med prisen og jeg ville ikke diskuterer pris, for det går ud over servicen så jeg betaler. Nu har jeg ikke lyst til at komme tilbage.

Vi er selvfølgelig forskellige og jeg ved mange asiater gerne vil beholde deres busk, men hold nu op hvor ville der ha været bedre hvis den i det mindste var blevet trimmet...

Hvorledes var busken u-trimmet? - Var kussehårene flere cm lange  -så man kan få fat i dem med et godt greb? - Jeg ville elske det. - Voksede behåringen vidt omkring ud på lårene? - Så er det også fint med mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...