Hop til indhold
F67

Udholdenhed gennem tantra

Recommended Posts

Halløj i forum.

 

Jeg har ikke som sådan potensproblemer. Har erektion de fleste morgener og alt det der, og fungerer ganske udmærket med kvinder.

 

Jeg har helle ikke nogle præmatur-problemer. Jeg kunne godt bare tænke mig at øge udholdenheden - måske på grund af at jeg for nylig hørte om en kvinde, der havde været sammen med en mand, der havde gjort noget særdeles imponerende ved sin udholdenhed gennem tantra :-)

 

Så, er der nogen her, der ved mere om emnet? Hvilken tantra-form det er, man skal dykke ned i?

 

Og, endnu bedre, er der (gerne forholdsvis attraktive) kvinder, der tilbyder forløb/seancer med praktiske øvelser … på Sjælland?

 

Spændt på input!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt at tantra kan øge udholdenheden..jeg har dyrket tantra gennem flere år, og kan snildt holde min erektion i flere timer....der er en meget dygtig tantramassør der hedder Freja Fabrin, hun er stjernedygtig og kan varmt anbefales, hvis hun stadig er aktiv....

Del dette indlæg


Link til indlæg

hkd1955, mange tak for svar.

Jeg har allerede prøvet at sende en mail afsted, så jeg finder snart ud af, om hun stadig er aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...