Hop til indhold
thorvald

SAGA - Eventyrpigerne i Sorø

Recommended Posts

Så lykkedes det også med et besøg hos SAGA.

https://www.eroguide.dk/profile/Saga29/

Traf denne skønne kvinde sidste tirsdag i Sorø - UHA UHA.:)

Havde tjekket hendes annoncer ud gennem længere tid - lækre billeder på dem alle og  teksten var også lovende og fræk.

Sendte en sms direkte til hende og havde en god dialog der, omkring tider m.m. - skulle dog bestille direkte i Sorø, hvilket jeg gjorde - sød telefondame, som klarede en aftale hurtigt og kompetent - der var heldigvis tid med det samme.:-P

Saga´s data fremgår flot af hendes annonce - hun er høj - selv er jeg 182 cm høj. Hun kom ind i rummet i sin fulde højde med at par sko, der gave hende ekstra 10 cm.

Flot pige, men jeg følte mig "lidt" lille - vi grinede lidt af det, et lille problem der kunne løses. Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om at jeg ville have denne skønne kvinde. Billederne er absolut ægte, bortset fra lidt tatoveringer som pryder den dejlig krop - det betyder intet for mig.

Vi fik klaret det aftalte og hun kom hurtigt tilbage til værelset - virkede som hun var klar, meget klar. Kysser som en drøm - jeg elsker det:wub: Min hænder og fingre fik lov at gå på oplevelse, jeg nød det og det føltes gensidigt, lidt fugt var der at spore;-)

Længe nød vi hinandens kroppe og blev mere og mere tændte. Dejligt blow, med øjenkontakt - jeg blev tændt og Saga også, tror jeg.

På med "hætten" og i gang med et skønt knald, som desværre gik alt for hurtigt (for mig):cry:

Vi havde tid til en god og fornuftig snak, inden der blev banket på døren.

Jeg kan se at Saga arbejder mange steder - hun er en flittig pige, som jeg håber passer på sig selv.:-)

Sorø venter igen forude, når tiden tillader det - vi ses Saga.<3

Kærlig hilsen

Thorvald

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...