Hop til indhold
Pervy

3 transer på 3 uger: Jennifer, X & Adellee

Recommended Posts

Jeg har haft nougatploven(og muldvarpeskindet) fremme på det sidste. Det var mildest talt en blandet fornøjelse!

Den første til at få den bagi var jennifer. Det var en dårlig oplevelse:

Nr 2 var en marginalt bedre oplevelse. Jeg kan ikke lige på stående fod huske navnet, men det var på Gyldenløvesgade for enden af Nansengade(i noget der helt klart var airbnb).
Utroligt sød "pige", men hendes annoncebilleder havde fået en tur igennem photoshop. Jeg havde oprindeligt planlagt en time, men besluttede mig for en halv da jeg var ankommet.

Den ikke så gode oplevelse var delvist min egen skyld, jeg havde ikke haft udløsning i en uge, så det var begrænset hvor meget jeg kunne kneppe løs i hendes stramme numsehul før jeg kom.
Hendes bryster var også på den hårde side, og benene ikke så pæne som jeg kunne have ønsket det. Men hun var sød at tale med de sidste 10 af mine 30 minutter.

Nr 3 er som bekendt lykkens gang, og det holdt næsten stik denne gang. Næsten.
Jeg besøgte Adelleee på Hotel Ascot. Hun er venlig og professionel(men lidt for høj og maskulin for min smag), og snart gav den klaskende lyd af en god røvpuling genlyd på hotelværelset.

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileID=2565&lan=da

Inden da, havde jeg fået lov til at kneppe hende ned i halsen. Hun kunne ikke tage den helt, men hun forsøgte flot :-) Det blev til en del afbrudt sutning, hvor hun måtte stoppe og få halsens opkastreflekser under kontrol.

Efter hendes flot forsøgte deepthroat, ville hun gerne kneppe mig bagi. Desværre er hendes pik meget lille, og har svært ved at blive stiv, så det var ikke så spændende en omgang. Men måske fint som min første gang.

Efter at jeg havde kørt løs i hendes anus og fået udløsning, greb hun straks iPhonen og lagde sig til at tjekke facebook, Instagram og lign. Her var der kun gået 35 af de aftalte 60, men hun signalerede meget stærkt at jeg burde fordufte, og spurgte om jeg ville have et bad. Jeg tog et bad og chattede lidt med hende mens jeg klædte mig på.


Efter 45 minutter stod jeg på gaden, mens jeg lovede mig at jeg ikke ville spilde flere penge på shemales. Ved ikke om jeg overholder det. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at blive knaldet af en Bailey Jay eller noget af samme standard.

Redigeret af Pervy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvis hende her stadig er aktiv, så havde jeg en super oplevelse med Kimori for snart halvandet år siden.
 
Unik oplevelse med smuk ladyboy
Startet af Rejsenetvaerk, 1. Juni, 2015
Har du muligheden, så tror jeg at du vil kunne få en god oplevelse hos hende.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...