Hop til indhold

Recommended Posts

Guest hornykaj

Har besøgt Pat et par gange de sidste par uger. Hun er en vældig sød pige og ser betydeligt bedre ud end på hendes billeder som jeg synes er lidt kiksede. Hun er helt naturlig og har en flot harmonisk krop. Lækre bryster uden silikone. Sammenlignet med Bees (den famøse) mega store og unaturlige er det mere min stil. 

Hendes massage er ikke noget af prale af, men det er det til gengæld at være intim og dyrke sex med hende. Blow In natura. Dejlig stram skaldet mis. Lækre kys. Så hvis i vil prøve en helt naturlig køn thai pige, så er det bare at køre til Brøndby. 

Bee er på samme adresse - hende tjekkede jeg ud i aftes. Foretrækker klart Pat :-)

 

KhK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo godt du ikke gik efter billederne, for de ser jo godt nok kiksede ud. Hvis hun er køn i virkeligheden så er det jo mærkelige billeder at bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hornykaj

Nogle gør sig virkeligt dårligt på billeder, det er hun et levende bevis på;-) 

Tjek hende lige ud selv og fortæl om jeg har ret... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hornykaj

Hmmm...

hvorfor overveje 30 min til 1000kr når man kan få 60 min til 1000kr med det hele? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornykaj skrev, for 1 time siden:

Hmmm...

hvorfor overveje 30 min til 1000kr når man kan få 60 min til 1000kr med det hele? 

Det er en rigtig god pris, hvis man får ægte GFE med kys, kom i mund og multi-kom. Men jeg er glad for, at du skriver at billederne er misvisende. Er du sikker på, at det ikke er en "Ombygget thai mand"? Det kan være svært at se nu om dage :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hornykaj

Hvilken fornærmelse!!!! ;-)

Mød HENDE og du vil blive overbevist om misvisende billeder og hendes dejlige kvindelighed. 

PS jeg nævnte ikke noget om kom i mund, men det er vel en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt. Overvejer seriøst at besøge hende. Der står i hendes annonce, at man kan komme i hendes mund:lol: 

Det må man kalde en offensiv markedsføring. Også for en tusse for 1 time. Det kunne være fedt, hvis det er den nye "trend", at få FP for en tusse for en 1 time.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knaldperlen skrev, 1 time siden:

Hun ser sgu da meget godt ud - lige til den store tur - og så for 1.000 spir...:

650974_large.jpg

Må give Knaldperlen ret. Hun er da lige til at spise:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hornykaj

Hvad så drenge - fik i tjekket Pat ud?

Er jo lidt nysgerrig og modtager gerne tip omkring piger i stil med hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...