Hop til indhold
Vester82

Lidt hjælp

Recommended Posts

Hejsa har endnu ikke leget med en glædespige endnu. Har stor lyst, men skal være en som tilbyder kærestesex da kys er vigtig for mig. Hvem ville være et godt bud i jylland? Alder er ligemeget. 

Håber nogen kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Vester82 skrev, den ‎20‎-‎11‎-‎2016 at 15:32:

Hejsa har endnu ikke leget med en glædespige endnu. Har stor lyst, men skal være en som tilbyder kærestesex da kys er vigtig for mig. Hvem ville være et godt bud i jylland? Alder er ligemeget. 

Håber nogen kan hjælpe.

nu er Jylland jo rimelig lang , så hvor ca , skagen eller tønder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vester82 skrev, den 20/11/2016 at 15:32:

Hejsa har endnu ikke leget med en glædespige endnu. Har stor lyst, men skal være en som tilbyder kærestesex da kys er vigtig for mig. Hvem ville være et godt bud i jylland? Alder er ligemeget. 

Håber nogen kan hjælpe.

Søg efter DinaG der går du ikke forkert i byen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vester82.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er eller hvilke piger du foretrækker (tynde, buttede med små eller store bryster).

Men hvis du er over 25 år og er til kvinder med former, så vil jeg helt klart anbefale Kysseglade Molly i Kolding. Du får ikke en bedre modtagelse nogen steder (hvor jeg har været), og det er både med kys og kram (altså rigtig GF oplevelse).

Du kan finde mange anbefalinger herinde og på hendes hjemmeside kan du læse mere om hvad og hvornår hun tilbyder.

www.kysseglademolly.dk

P.S. Held og lykke med at få taget "mødommen"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...