Hop til indhold

Lidt hjælp

Featured Replies

Skrevet

Hejsa har endnu ikke leget med en glædespige endnu. Har stor lyst, men skal være en som tilbyder kærestesex da kys er vigtig for mig. Hvem ville være et godt bud i jylland? Alder er ligemeget. 

Håber nogen kan hjælpe.

Skrevet
Vester82 skrev, den ‎20‎-‎11‎-‎2016 at 15:32:

Hejsa har endnu ikke leget med en glædespige endnu. Har stor lyst, men skal være en som tilbyder kærestesex da kys er vigtig for mig. Hvem ville være et godt bud i jylland? Alder er ligemeget. 

Håber nogen kan hjælpe.

nu er Jylland jo rimelig lang , så hvor ca , skagen eller tønder

Skrevet
  • Author

Hej igen. Jeg er fra Hedensted mellem horsens og vejle. Men ville gerne kører efter de  rigtige.

Skrevet
Vester82 skrev, den 20/11/2016 at 15:32:

Håber nogen kan hjælpe.

Søg efter DinaG der går du ikke forkert i byen. 

Skrevet

Hej Vester82.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er eller hvilke piger du foretrækker (tynde, buttede med små eller store bryster).

Men hvis du er over 25 år og er til kvinder med former, så vil jeg helt klart anbefale Kysseglade Molly i Kolding. Du får ikke en bedre modtagelse nogen steder (hvor jeg har været), og det er både med kys og kram (altså rigtig GF oplevelse).

Du kan finde mange anbefalinger herinde og på hendes hjemmeside kan du læse mere om hvad og hvornår hun tilbyder.

www.kysseglademolly.dk

P.S. Held og lykke med at få taget "mødommen"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.