Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Var det Konservativs redning?

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Det forhenværende så store Konservativ er næsten fjernet fra Landkortet idag. Man kunne være stærkt i tvivl om de var i folketinget efter næste valg (indtil igår)

Som SF blev slidt op igennem sidste regering ( trak dog håndbremsen inden det gik helt galt) blev Konservativ slidt op gennem 0érne og idag har ingen/næsten ingen tiltro til de kan gøre alverden ved det skatte/afgiftsplagede Danmark. Specielt ikke efter der kom det rapkæftede målrettede protestparti LA. De ville sgu noget waaauuuwww et stålsat blik Samuelsen havde. Selv da der var over 60 milliarder i overskud på finanserne formåede K ikke at få alverdens skattelettelser igennem 

Men det viste sig, der ikke var så meget dybde i det stålsatte blik. Ultimative krav kunne udsættes uden de store problemer for til sidst at blive afviklet. Ja det stålsatte blik er vel nærmest et regnormsblik eller et BMW blik som medierne med rette joker med.

Fremadrettet bliver det tydeligt at for dem som ønsker en reduceret offentlig sektor er det lidt ligegyldig om man stemmer på LA eller K. Det bliver mere hvilke politikere der appelerer til en hvilket nok bliver til K fordel sammenlignet med situationen for et par dage siden

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

De konservative glemte, siden Schlutter, at finde, dyrke og udvikle nye ledere, og katastrofen skabte Hans Engell, med en betonklods, siden deroute...og der er intet talent i det parti, dom jeg ellers er glad for, det er nemlugordetlighed der præger konservativ DNA, og liberalisme i sin rå form er grådighed, og skide være med andre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 20 minutter siden:

De konservative glemte, siden Schlutter, at finde, dyrke og udvikle nye ledere, og katastrofen skabte Hans Engell, med en betonklods, siden deroute...og der er intet talent i det parti, dom jeg ellers er glad for, det er nemlugordetlighed der præger konservativ DNA, og liberalisme i sin rå form er grådighed, og skide være med andre...

Jeg er ikke helt enig, Rasmus Jarlov synes mig at have kvaliteter til at blive en ordentlig leder, når han bliver finslebet.

Nu har Nikita godt nok forladt skuden, men elllers har hun da nogle i øjenfaldende fordele. :D 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men Onslow pater alene gør det ikke, og Rasmus har d kvaliteter, men skal lade være med at opføre sig som en skoledreng og blive børnefornærmet....sagen Ester Larsen, det der udløse at Rasmus væltede Ester var at hun i et udvaldsmøde minde ham om antallet af mandater de konservative har.....hvor infantilt at vælte en borgerlig minister på det grundlag, og bruge miljø som argument....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 40 minutter siden:

...Nu har Nikita godt nok forladt skuden, men elllers har hun da nogle i øjenfaldende fordele. :D 

Er hun skiftet til Venstre? Jeg så hende i et tv-indslag fra landsmødet.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 5 minutter siden:

Er hun skiftet til Venstre? Jeg så hende i et tv-indslag fra landsmødet.

KF.

Nej, til LA vist, den slags burde egentlig høre under dit ressort. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Nej, til LA vist, den slags burde egentlig høre under dit ressort. ;) 

Jo, men hun er/var menigt medlem, uden nogen kontakt til lokalafdelingen. Så jeg skulle i givet fald spørge medlemsservice, om hun stadig er medlem. Hvilket jeg ikke ved om de oplyser, men det er også lidt uinteressant.. Studsede bare over at hun var til Venstres landsmøde, for der er velsagtens kun adgang for medlemmer, indbudte talere, og pressen?.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke helt enig, Rasmus Jarlov synes mig at have kvaliteter til at blive en ordentlig leder, når han bliver finslebet.

Nu har Nikita godt nok forladt skuden, men elllers har hun da nogle i øjenfaldende fordele. :D 

Det skal retfærdigvis siges hun var medlem i Konservativ Ungdom, ikke Det Konservative Folkeparti. Og KU har et lidt pudseløjerligt forhold til K, idet de har deres eget politiske program, som ligger tættere op ad LA's end det gør op ad K's. Flere fremtrådende KU'er støtter da også LA.

Jeg har opgivet at hitte rede i, hvorfor de ikke bare melder sig ind i LAU, hvis det er dén politik de synes om.. men dem om det :-)

KF.

EDIT: Nu kom jeg til at sidde og læse lidt i KU's politiske program: http://konservativungdom.dk/sites/default/files/node_files/politisk_program_2015.pdf

What's not to like?.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Alkoholikeren skrev, for 13 timer siden:

Nej det er ikke et imponerende niveau! Men er det ikke kendetegnende for folketinget generelt? Mette Frdderiksen formand for DK største parti og LLR som Statsminister

Personlig ville jeg have svært ved at udpege 5 topguns. Hvis jeg ser bort fra politiske uenigheder vil jeg mene Thule og tidligere vestager har været ualmindelig gode til at få deres mærkesager og politik igennem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja fyr, men der hvor de svigtede parti og demokratiet var at sørge for kvalificerede efterfølgere...dyrke de unge talenter....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu