Hop til indhold
Rejsenetværk

Hvilke beretninger foretrækkes

Hvilke beretninger foretrækkes  

26 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvilke beretninger foretrækkes

    • Jeg læser helst kun om velkendte klubber
      0
    • Jeg læser gerne om ukendte  nye klubber
      0
    • Jeg læser gerne om både velkendte og ukendte klubber
      26


Recommended Posts

Jeg har tænkt lidt over udviklingen i interessen for beretninger om oplevelser i Tyskland, henover årene  fra først Venuslogen.dk, Hedomax.com, og nu Eroguide.dk

De første år stod nogle pionerer for de første FKK beretninger mfl om Tyskland, siden tog nogle få initiativ til at danne netværk af rejsefæller til Tyskland.

Interessen for a følge med i udviklingen i forum var stor, mange skrev aktivt indlæg i trådene.

Er det denne udvikling der nu er lykkedes så godt, at interessen nu ikke længere er der for at læse om nye og hidtil ubeskrevne klubber og steder i Tyskland?

Ser vi at processen med at danne netværk er lykkedes så godt, at den primære motivation for at læse med i forum, består i at bidrage til tråde om velkendte klubber,

Klubber som man selv har besøgt, alene eller sammen med andre, og som derfor har ens interesse frem for en tråd om mere perifere klubber, som ingen eller kun meget få tidligere har skrevet om.

Spørgsmålet er derfor egentlig som jeg ser det, om det giver fornuftig mening som skribent at skrive om oplevelser, der ligger udenfor den primære fokus, der har udviklet sig i forum for at læse nyt om velkendte klubber, eller om det i praksis af den bredere skare af læsere kun opleves som interessant at holde sig til at skrive om klubber der i forvejen er rigelige referencer til?

Selvfølgelig skriver man fordi man har lyst, det gør jeg også selv, men tanken melder sig lidt om jeg skriver mest til skuffen for min egen fornøjelses skyld, når jeg skriver om nye oplevelser i hidtil ubeskrevne klubber, eller om interessen for at læse om dem, er så beskeden at det giver for lidt mening at skrive i forum om Tyskland, om andet og mere end det som kernelæserne kender godt til i forvejen?

Lidt det samme gør sig gældende i forum for øvrige udland, hvor interessen mest er for Thailand, men der er mere respons på andet end blot Thailand.

Jeg har derfor oprettet en lille afstemning, som jeg håber at i vil afgive jeres stemme i.

1. Jeg læser helst kun om velkendte klubber

2. Jeg læser gerne ukendte om nye klubber

3. Jeg læser gerne om både velkendte og ukendte klubber

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hej Rejsenetværk

Ja hvad ønsker man af beretninger….

Må nok erkende jeg sjældent kommer gennem dine beretninger da de er for detaljerede omkring hotel, transport og planlægning af tur. Det for mig interessante bliver lidt for "gemt".. Men andre er jo super glade for dem så keep up the good work!

Kan godt lide hvis det er (for mig) et ukendt sted, at beretningen kommer lidt ind på forventelig antal piger, pigernes visuelle niveau, generelle prisniveau i klubben, sammensætningen af de besøgende, klubbens faciliteter og evt madens niveau. Altså om selveste klubben er besøg værd. 

Hvis det er en velkendt klub læser jeg primært for at genopfriske gode minder og evt om der er nogle (for mig) uprøvede piger som kunne være interessante

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Personligt gider jeg ikke at læse hans kilometer lange beretninger, så han er blokeret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg kun skulle have brugt de 2 første spørgsmål, det 3 forårsager måske et mindre retvisende billede?

Nogle ville måske også mene at det bliver til en afstemning, om mine specifikke beretninger, det var ikke hensigten.

For jo der kan være dem der gerne læser andres kortere beretninger om nye klubber, men ikke mine længere, og det er jo helt fair.

Men denne gang, mine seneste 3 beretninger, har jeg faktisk holdt mig primært til sex delen, og kun forbigående berørt andre nyttige informationer om turene.

Men jo der er da meget om hvordan klubberne er indrettet, og hele atmosfæren før jeg kommer til sexdelen, og jo det kan man læse om på klubbernes egne hjemmesider.

Jeg kan bare godt lide at få det hele med når nu jeg, som måske den første nogen gange, der skriver om en ny klub.

I mine gamle beretninger, som nogle hader, andre ikke begyndte jeg for længe siden at dele dem op i en sex og en turist del, så kunne man læse den del man gad, og springe over resten.

Denne gang droppede jeg næsten turistdelen.

Men min pointe er, motiver og opmuntre gerne til at brugere der har muligheden for at skrive om en ny klub, eller andet, de også gør det, og følg gerne op hvis I selv senere besøger samme klub.

På den måde vil alle gengangerne forhåbentlig fylde mindre i det samlede billede, og om muligt nye klubber opnå større synlighed, til gavn for den samlede dækning af FKK og andre koncepter i Tyskland.

Har man det så med lige præcis mine beretninger, sådan som brugeren Vestegnen har det, og han derfor har blokeret mig, ja så er det jo altid en mulighed - derfor har jeg også givet hans kommentar et like.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

At jeg overhovedet fik kendskab til FKK og fik prøvet det skyldtes Nilles skriv på VL

Så selvfølgelig læser meget gerne om både kendte og nye klubber, men må tilstå jeg også står af overfor dine meget lange beretninger - det rækker min tålmodighed simpelt hen ikke til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, 1 time siden:

må tilstå jeg også står af overfor dine meget lange beretninger - det rækker min tålmodighed simpelt hen ikke til.

Jeg bruger at skimme dem lidt igennem og så kun læse det jeg finder interessant, men evt. kunne en opdeling vha. farver være en løsning - f.eks.:

Grønt til turisten

Brunt til gourmenten

Blåt til rejsen

Mørkerødt til sexdelen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...