Hop til indhold
indokarami

Winner, Århus

Recommended Posts

Ville have været en tur hos Somkhid og prøve Ghao, men fik at vide hun var rejst tilbage til Thailand. Så kørte afsted for at finde et andet sted. Ud fra seneste anmeldelser overvejede jeg Aroma. Men ved at der også plejer at være godt hos Winner. Så planlagde at køre til Winner og benytte Aroma - evt. Nina - som backup, hvis der ikke var tid første steder.

Ringede på hos Winner og blev lukket ind af en sød, køn, tynd, yngre kvinde. Aftalte 1 times massage, omend hendes engelske ikke var så godt.

Fra start satte hun sig op på briksen mellem mine ben og begyndte at massere. Var ok dybt - og tæt på / pirrende... Men alligevel ikke top grundigt. Da jeg senere skulle vende om, satte hun sig igen mellem benene. Og der kom hurtigt nogle meget nærgående berøringer, så udstyret viste max interesse. Hun spurgte til "extra??" i en lidt højere prisklasse end "normalt". Men vi blev enige om "normale" priser. Hun kunne ikke give mere end HJ, da hun var "sick". Tænker hun måske har haft den tid på måneden.... Men hun ville dog godt smide trøjen. Det afslørede et par yderst velformede, ikke store, bryster. Hun satte sig op ved min side og trak min hånd op til brysterne, hvor jeg så kunne konstatere, at der var hjulpet til. Pæne bryster, men implantaterne føltes ikke så interessante... Efter et par ordentlige skud, tørrede hun af - og brugte også lige sin mund nogle gange til at gøre helt rent. Godt initiativ... Efterfølgende tanke var at det skulle jeg da have bedt hende om at fortsætte... men det er jo nemt at være bagklog ;)

Wupti og så var det hele forbi. Da jeg stod på gaden kunne jeg konstatere, at der kun var gået 40 minutter.... Denne snyd med tiden trækker voldsomt ned. Havde egentlig kun gode oplevelser på stedet, men det har så kun været cirka halv tid af massagen.... ikke ok....

Fik ikke navnet på hende.... men ville da gerne have prøvet mere... Stedet ok - også tilbud om vand/cola og bad... Tiden er det største minus... og så lidt øv, at hun var "sick" og ikke talte ret godt engelsk....

Alt i alt må det ligge et sted på en middel oplevelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
indokarami skrev, for 13 timer siden:

Ville have været en tur hos Somkhid og prøve Ghao, men fik at vide hun var rejst tilbage til Thailand. Så kørte afsted for at finde et andet sted. Ud fra seneste anmeldelser overvejede jeg Aroma. Men ved at der også plejer at være godt hos Winner. Så planlagde at køre til Winner og benytte Aroma - evt. Nina - som backup, hvis der ikke var tid første steder.

Ringede på hos Winner og blev lukket ind af en sød, køn, tynd, yngre kvinde. Aftalte 1 times massage, omend hendes engelske ikke var så godt.

Fra start satte hun sig op på briksen mellem mine ben og begyndte at massere. Var ok dybt - og tæt på / pirrende... Men alligevel ikke top grundigt. Da jeg senere skulle vende om, satte hun sig igen mellem benene. Og der kom hurtigt nogle meget nærgående berøringer, så udstyret viste max interesse. Hun spurgte til "extra??" i en lidt højere prisklasse end "normalt". Men vi blev enige om "normale" priser. Hun kunne ikke give mere end HJ, da hun var "sick". Tænker hun måske har haft den tid på måneden.... Men hun ville dog godt smide trøjen. Det afslørede et par yderst velformede, ikke store, bryster. Hun satte sig op ved min side og trak min hånd op til brysterne, hvor jeg så kunne konstatere, at der var hjulpet til. Pæne bryster, men implantaterne føltes ikke så interessante... Efter et par ordentlige skud, tørrede hun af - og brugte også lige sin mund nogle gange til at gøre helt rent. Godt initiativ... Efterfølgende tanke var at det skulle jeg da have bedt hende om at fortsætte... men det er jo nemt at være bagklog ;)

Wupti og så var det hele forbi. Da jeg stod på gaden kunne jeg konstatere, at der kun var gået 40 minutter.... Denne snyd med tiden trækker voldsomt ned. Havde egentlig kun gode oplevelser på stedet, men det har så kun været cirka halv tid af massagen.... ikke ok....

Fik ikke navnet på hende.... men ville da gerne have prøvet mere... Stedet ok - også tilbud om vand/cola og bad... Tiden er det største minus... og så lidt øv, at hun var "sick" og ikke talte ret godt engelsk....

Alt i alt må det ligge et sted på en middel oplevelse....

Hvor meget måtte du slippe for denne oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
indokarami skrev, for 13 minutter siden:

"Normale" priser = std. Århus priser.......

Altså med hele kr. 1000 og HJ kr. 600 ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Kintamani skrev, for 2 timer siden:

Altså med hele kr. 1000 og HJ kr. 600 ...

Altså 600,-  for massage efterfulgt af et HJ hvor du fik bryster og lidt BJ og tilbudt vand/cola og bad?

Ja så er 40 min ikk lang tid hvis man ska nå alt det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i sidste uge til en slatten omgang. Tænker stadig at har prøvet en omlavet fyr.

Træls følelse for mig. 

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
8000 skrev, den ‎21‎-‎11‎-‎2016 at 11:31:

Var der i sidste uge til en slatten omgang. Tænker stadig at har prøvet en omlavet fyr.

Træls følelse for mig. 

Venligst 8000

 

Bare rolig 8000 det er en pige :) går da også ud fra du er så gl. I gårde så du kan se forskel :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Var forbi Winner i aftes lige før lukketid, og fik at vide jeg kunne komme igen i dag, fordi så vil der være en ny ung pige på 27 :) 

det ska da fintjekkes og så på en Onsdag Wow :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, den ‎14‎-‎12‎-‎2016 at 11:58:

Var forbi Winner i aftes lige før lukketid, og fik at vide jeg kunne komme igen i dag, fordi så vil der være en ny ung pige på 27 :) 

det ska da fintjekkes og så på en Onsdag Wow :) 

Jeg fik så lige aflagt et besøg hos den nye pige og det var helt klart turen værd, og ja de 27 passer rimeligt godt

hun fortalte hun hedder Bew og er en rimelig smuk pige, uden at ligne en Fotomodel men Ok smuk :) 

Det startede efter min smag rigtig godt, nemlig med massage og uden at blive spurgt om jeg vil have mere,

dog ku jeg fornemme der vil ske mere, under massagen :) men uden overdrivelse af pirring, Nice

Selve massagedelen var faktisk rimelig go, skala op til 10 må det blive 8 med pil op af :) 

Jeg fik efterfølgende rystet en FP ud af hende og held for det, fordi det var hele turen værd, det ku hun

og helt klart i den go ende af skalaen 9/10. Hun startede med et forrygende godt B2B efterfulgt af det

bedre indenfor FP :) endelig en go oplevelse i den verden, det var sku på tide der skete noget der :) 

Go Weekend til jer der syntes Thai er bedst :) 

Vh. Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thaimig 

Det lyder som en rigtig god oplevelse. Hvad indeholdt det mere specifikt? Var hun til Kys?  Var det bj uden gummi? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
hovsa skrev, for 1 time siden:

Hej Thaimig 

Det lyder som en rigtig god oplevelse. Hvad indeholdt det mere specifikt? Var hun til Kys?  Var det bj uden gummi? 

Ja og ja er til det du vil :) tror du kan få hva du har lyst til :) 

Absolut et besøg værd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman

Var lige forbi igen igen og ja jeg kan ikk selv gøre for at min næse hele tiden finder vej forbi :) 

Men ku dog konstaterer at en ny pige var mødt op og fik også navnet Tar eller noget i den

retning, lille sød Petite pige som jeg vil gæt på sidst i 20érne, desværre nåede jeg ikk mere

da der var lidt Banegårds trafik derinde men er da helt klart noget der ska fintjekkes :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
pioneermandem skrev, for 8 minutter siden:

hvad med de 2 slanke piger der er derinde? nogen der kender navnene på dem?

Ja,  den ene hedder Bew  den anden Tar :)  det sidste navn kan man så tænke lidt over, men Ok med mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
pioneermandem skrev, for 9 timer siden:

Super, tak :-) jeg er ikke med "Tar" ? :mellow:

Ja det sagde hun, at hun hedder Tar :)  om det er stavet rigtig ved jeg ikk 

men hun udtalte det sådan, 3 gange før jeg fattede det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
pioneermandem skrev, for 8 timer siden:

Jeg er ikke med hvad mener du med man skal tænke over navnet Tar?

Ikk noget, bare sort ironi :) tænk ikk så meget over det :) 

men besøg hende og brug nederste hoved i stedet for :) 

det bliver du glad for :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...