Hop til indhold

Recommended Posts

En kvinde der er bundet, som kan kneppes uden kondom og som "udlejes" og ikke har egen annonce, SPÆNDENDE ???

Nej, det tror  jeg ikke. Det er enten grov udnyttelse, eller nok nærmere en joke, eftersom du ikke får svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

En kvinde der er bundet, som kan kneppes uden kondom og som "udlejes" og ikke har egen annonce, SPÆNDENDE ???

Nej, det tror  jeg ikke. Det er enten grov udnyttelse, eller nok nærmere en joke, eftersom du ikke får svar.

Åh nej,

Endnu en af dem der føler sig kaldet til at vide hvad andre bør mene, tænke føle.

Det minder mig om dengang enhedslisten stillede op med en optælling af handlede kvinder. De havde fundet alle forekomster af "slavetøs° i ekstrabladets annoncer - let ikke?

Jeg konstanterer at du ikke kender til indholdet bag annoncen som var det jeg spurgte efter.

Kærligst,

Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, den 20/11/2016 at 13:27:

Åh nej,

Endnu en af dem der føler sig kaldet til at vide hvad andre bør mene, tænke føle.

Det minder mig om dengang enhedslisten stillede op med en optælling af handlede kvinder. De havde fundet alle forekomster af "slavetøs° i ekstrabladets annoncer - let ikke?

Jeg konstanterer at du ikke kender til indholdet bag annoncen som var det jeg spurgte efter.

Kærligst,

Brandmand

Åh nej,

Endnu en af dem der føler de kan smide al anstændighed overbord, bare fordi de sidder anonymt bag en pc.

Kærligst,

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Åh nej,

Endnu en af dem der føler de kan smide al anstændighed overbord, bare fordi de sidder anonymt bag en pc.

Kærligst,

TVR

Ved ikke lige hvorfor du misbruget "kærligst" på den måde samtidig med at du tilsviner en uskyldig mand! Håber ikke du opdrager børn ligeså skitsofrent 

Jeg synes altså ikke brandmand smider anstændighed bare fordi han melder ud han synes du er lidt for meget moralsk vogter uden at lige have fanget hvad annoncen handler om 

du ved jo ikke om det er en fræk leg hun har med sin mand - det vil da ikke være første gang det et det 

så måske skulle du bare logge på feminas hjemmeside istedet. Hvis det er lidt for kinky til dig ? Noget kan tyde på det!

bare mit syn - hverken kærligst eller andet - bare en nygtern konstatering 

anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 1 time siden:

Ved ikke lige hvorfor du misbruget "kærligst" på den måde samtidig med at du tilsviner en uskyldig mand! Håber ikke du opdrager børn ligeså skitsofrent 

Jeg synes altså ikke brandmand smider anstændighed bare fordi han melder ud han synes du er lidt for meget moralsk vogter uden at lige have fanget hvad annoncen handler om 

du ved jo ikke om det er en fræk leg hun har med sin mand - det vil da ikke være første gang det et det 

så måske skulle du bare logge på feminas hjemmeside istedet. Hvis det er lidt for kinky til dig ? Noget kan tyde på det!

bare mit syn - hverken kærligst eller andet - bare en nygtern konstatering 

anders 

Hvis du kigger på indlægget jeg svarer på, finder du svar på dine spørgsmål. 

Kærligst,

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
tvr skrev, for 9 timer siden:

Hvis du kigger på indlægget jeg svarer på, finder du svar på dine spørgsmål. 

Kærligst,

TVR

LOL 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...