Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skulle til at søge om det samme, det virker faktisk værende okay seriøs ihvertfald på hjemmesiden, og det har også gjort mig interresseret. Jeg har haft svært ved at finde en der kan få mig til at slappe helt af efter Jeanette stoppede i forået , og selv om hun sagde hun måske dukkede op engang imellem i annoncer, så ville det være yderst længe imellem. Jeg har så kiggede regelmæssigt efter hende men ikke noget helt endnu. Og vil gerne finde en der er tæt på mig , tage til Amager er for langt væk og derfor har jeg også lige set ovenstående side i dag. 

Setuppet på siden virker meget velformuleret og professionelt ingen form for sexuelle undertoner, og det er sådan det skal være, kommer ikke til en tantra for at få sex men afslapning, så andre der kender den eller har været der kunne være godt med lidt feedback :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Massage-testeren jeg har været der 4 gange nu og det er bare helt i orden:-) Fantastisk massage, lækker pirring, god placering midt i byen, diskret ndgang. Så kom afsted eller har du allerede været der??

Del dette indlæg


Link til indlæg
dklook skrev, for 11 timer siden:

@Massage-testeren jeg har været der 4 gange nu og det er bare helt i orden:-) Fantastisk massage, lækker pirring, god placering midt i byen, diskret ndgang. Så kom afsted eller har du allerede været der??

Nej har ikke været der endnu men kunne være tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...