Hop til indhold
Guest Peter26

Adelgade 14, Randers

Recommended Posts

Guest Peter26

Hej,

Vil høre om nogle har besøgt denne flotte thai kvinde i Adelgade 14 Randers gik forbi stedet en dag og der sad hun med telefon i hånden, vil gerne der inde men den ligger ud til trafikeret vej :-)

Nogle som har været der inde?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Peter26 skrev, for 1 time siden:

Hej,

Vil høre om nogle har besøgt denne flotte thai kvinde i Adelgade 14 Randers gik forbi stedet en dag og der sad hun med telefon i hånden, vil gerne der inde men den ligger ud til trafikeret vej :-)

Nogle som har været der inde?

 

Jamen Peter26 dog,  :)  den skal over til Thaipigerne for F. Ok alt begyndelse er sværd?

(det sagde hun også i går) du må på den igen? (det sagde hun i øvrigt også i går)

kvinder snakker meget :) rigtig go fornøjelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Skalde skrev, for 3 timer siden:

Ingen der har erfaring med dette sted?

Jo jeg har været der, tror 3 gange :)  hun giver kanon go massage og holder tiden uden jeg faktisk tjekkede det helt pressis :) 

Men når jeg forlader et Thaisted med en go oplevelse, tjekker jeg ikke tiden, da jeg som regel har været der over 1 Time min.

Selve den sidste del har jeg ikke yderligere kommentar til, da jeg er langsom til at komme, men pigen virker meget op til det

man forventer, og jeg taler om FP i øvrigt en meget smuk pige, ikke helt ung men hun ser godt ud og er meget smilende :) 

Det er så Mamasan jeg har besøgt, hver gang, men ved hun har en hjælper som jeg kun har talt med men virker sød nok :) 

Et sted jeg absolut kan anbefale (og det er ikke fake eller en reklame jeg har lovet stedet, ved faktisk ikke hvad hun hedder)

Go fornøjelse :) og du vil ikke fortryde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været på besøg i går, var faktisk ikke meningen at det var det sted jeg ville besøge, men da jeg gik forbi og så denne flote thai dame ombestemte jeg mig, gik ind og fik en super gang massage, ikke så meget pirrende men da hun var tæt på at være færdig med massage kom hun lidt tættere på lille mand og spurte om han også skulle have en tur, ja det skulle han Fp for en af de lange, super oplevelse kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Kjeldsen skrev, for 1 time siden:

har været på besøg i går, var faktisk ikke meningen at det var det sted jeg ville besøge, men da jeg gik forbi og så denne flote thai dame ombestemte jeg mig, gik ind og fik en super gang massage, ikke så meget pirrende men da hun var tæt på at være færdig med massage kom hun lidt tættere på lille mand og spurte om han også skulle have en tur, ja det skulle han Fp for en af de lange, super oplevelse kommer helt sikkert igen

Tak for Indlæg :)  ja hun er faktisk noget af det bedre indenfor Thai  :) både med massagen og absolut også den sidste del :) 

Smuk både med og uden tøj på, specielt uden tøj :) og til dem som har det skidt med at stå på en trafikeret gade og vente :/

ja så går man faktisk direkte ind i en lille Entré og ringer på, uden man kan ses fra gaden :) bare sådan for info :) 

Ja du vil ikke fortryde :) 

H. Julieman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu ved jeg nu ikke men der var to der i går, jeg så ikke den anden men hende jeg blev behandlet af snakke Dansk, jeg kun høre den anden snakke Engelsk, så jeg ved ikke hvem du har besøgt Julieman?? Men hende der snakker Dansk ergod

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Kjeldsen skrev, for 7 timer siden:

Ja nu ved jeg nu ikke men der var to der i går, jeg så ikke den anden men hende jeg blev behandlet af snakke Dansk, jeg kun høre den anden snakke Engelsk, så jeg ved ikke hvem du har besøgt Julieman?? Men hende der snakker Dansk ergod

 

Det var Mamasan jeg har besøgt hver gang og også hende jeg omtaler naturligvis :) 

ja hun taler dansk og er bare meka sød og dejlig og meget smuk pige, specielt når

hun smider tøjet WOW

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Kjeldsen skrev, for 8 timer siden:

ok så tror jeg vi snakker om den samme, super god betjening.

Det gør vi og hun er bare så smuk som når en Thai er smukkest :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...