Hop til indhold
Claesen

Emner i Aalborg området

Recommended Posts

Hej og go aften 

Ved ikke om tråden hører hjemme her, men synes ikke den lige passer ind andre steder, så here it goes. 

Er der nogen der har forslag til spændende emner i Aalborg?  og nu tænker jeg ikke på afhandlinger, der kan lånes og læses på biblioteket, men på en sød gp, der kan besøges eller kører ud i Aalborg og omegn :-) 

Jeg har selvfølgelig, selv kigget lidt rundt, men enten så det udenlandske piger, med falske billeder,  eller også så svare den udkårne ikke på sms eller mail, så ja gode råd og forslag modtages fra både de herre og de damer ;-)

Go aften derude 

Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville springe Heimdalsgade og Dannebrogsgade over. De annoncerer hver med ca. 10 GP'er, men da jeg besøgte et af stederne var der kun 1 på arbejde, og det var ikke en af dem på de 10 profiler. 

Savner selv et godt sted omkring 9000. Men skal det være rimeligt OK og er man til petite ungpiger, så tag en tur til Brønderslev og besøg fx Anays eller Jessica. Det er tilmed billigt. 

Skriv gerne, hvis du finder et godt tip :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Der ligger en anmeldelse på Miss X fra idag i anmeldelsesforummet. Som jeg selv har skrevet i tråden dertil er hun et besøg værd.

 http://www.sexpiger.dk/sandrasommer Link til Sandra Sommer. Hun er min absolutte topdollarpige, som man simpelthen ikke kan få nok af. Hun er normalt i Ålborg hver 14. dag som regel tirsdage. Virkelig superdejlig og giver altid god tid og dejlig sex.

Men det er rigtigt at der er lidt tørke i Ålborg for tiden. Det kan gå hen og blive sådan at man synes at ens kone pludselig har en god røv!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville springe Heimdalsgade og Dannebrogsgade over. De annoncerer hver med ca. 10 GP'er, men da jeg besøgte et af stederne var der kun 1 på arbejde, og det var ikke en af dem på de 10 profiler. 

Savner selv et godt sted omkring 9000. Men skal det være rimeligt OK og er man til petite ungpiger, så tag en tur til Brønderslev og besøg fx Anays eller Jessica. Det er tilmed billigt. 

Skriv gerne, hvis du finder et godt tip :)

Helt enig med de skriverier der har været om de steder så det ikke aktuelt, desuden så undgår jeg helst udenlandske piger, dels fordi jeg ikke vil støtte de muligt handlede pigers bagmænd og dels fordi jeg syns det så rart at kunne kommunikere ordentligt sammen :-)  nårh ja og så deres annoncer og billeder som oftest snyd og bedrag 

 

Skal jeg nok og lige over 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, for 1 time siden:

Der ligger en anmeldelse på Miss X fra idag i anmeldelsesforummet. Som jeg selv har skrevet i tråden dertil er hun et besøg værd.

 http://www.sexpiger.dk/sandrasommer Link til Sandra Sommer. Hun er min absolutte topdollarpige, som man simpelthen ikke kan få nok af. Hun er normalt i Ålborg hver 14. dag som regel tirsdage. Virkelig superdejlig og giver altid god tid og dejlig sex.

Men det er rigtigt at der er lidt tørke i Ålborg for tiden. Det kan gå hen og blive sådan at man synes at ens kone pludselig har en god røv!!!

 

Har besøgt begge de damer, men ja følte ikke lige der var den store kemi, dog skal det siges at det er flere år siden jeg har besøgt dem,  så meget kan jo ha ændret sig :-)

Ja det må siges, der ikke en pind at komme efter og så alligevel, der er sommetider noget spændende i Støvring ser det ud til :-) jeg har selv luret lidt på både danske Nanna og Sabine og også haft mailet til Sabine dog uden held :-)

Haha var jeg gift eller i forhold så samlede jeg appetit ude men spiste hjemme :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen1999 skrev, den Sunday, November 20, 2016 at 00:58:

Ellers er der jo Tllde her på besøg til tider

http://tilded.weebly.com/

god weekend

 

Dejlig kvinde:) - men hænger en kende for meget i klokkestrengen efter min mening. 

God dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Støvring er et godt sted. Ud over Pernille som er nævnt kan jeg anbefale Heidi, hun annoncerer kun i eb og har desværre ingen billeder, hun har ikke bestemte dage men er der ind imellem når hun har tid og lyst, desværre mest i dagtimerne i hverdage, så hold øje ned annoncerne. Hun er ret høj blondine af helt almindelig udseende, omkring 35 vil jeg tro. Hun er rigtig sød og fræk og så har hun meget rimelige priser og giver næsten altid mere tid end man betaler for. Kiki komgerøv gæster også af og til stedet og er også en virkelig fræk og sød kvinde. http://side6.dk/resultatside/?q=kiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille buk skrev, for 20 timer siden:

Dina G visitter også af og til Støvring, hun er også et rigtig godt bud.

Hun kommer desværre ikke mere i år :( har været hos hende de sidste mange måneder, øv at man er nød til at vente til det nye år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...