Hop til indhold
Guest Redfield81

Lørdagshygge hos dejlige Frk. Sabine

Recommended Posts

Guest Redfield81

I dag skulle der lige ske noget nyt.
 

Jeg faldt over Frk. Sabine annonce, og synes at hun lød da meget sød.

 

Da tiden kom til at møde hende, må jeg da indrømme at jeg var noget nervøs, men det forsvandt sgu hurtigt da hun åbnede døren frisk fra badet og i et fræk sæt undertøj.

Sabine er en rigtig sød pige, der PASSER til billederne, og er så naturlig at snakke med.

 

Jeg fik super omgang massage (Hun ved virkelig hvad hun laver), men det skulle jo også være tid noget mere fræk. Og det blev der også.

 

Selve akten vil jeg ikke gå i detaljer med, tro mig, også her ved hun hvad hun laver, og giver blandt andet nogle dejlige våde kys. Her er virkelig en pige, der holder hvad hun lover. 

 

Efter sådan en oplevelse kan man kun gå med en smil på læben resten af dagen hvis ikke resten af weekenden. :wub:

 

Pas nu godt på hende derude, hun er sgu en sød pige, der fortjener en super behandling.

 

Stort kys til dig Sabine og tak for en hyggelig stund. Den time gik ALT for hurtigt. :)

 

Her er Linket: https://www.eroguide.dk/profile/frk.sabine/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Redfield81 skrev, for 2 timer siden:

I dag skulle der lige ske noget nyt.
 

Jeg faldt over Frk. Sabine annonce, og synes at hun lød da meget sød.

 

Da tiden kom til at møde hende, må jeg da indrømme at jeg var noget nervøs, men det forsvandt sgu hurtigt da hun åbnede døren frisk fra badet og i et fræk sæt undertøj.

Sabine er en rigtig sød pige, der PASSER til billederne, og er så naturlig at snakke med.

 

Jeg fik super omgang massage (Hun ved virkelig hvad hun laver), men det skulle jo også være tid noget mere fræk. Og det blev der også.

 

Selve akten vil jeg ikke gå i detaljer med, tro mig, også her ved hun hvad hun laver, og giver blandt andet nogle dejlige våde kys. Her er virkelig en pige, der holder hvad hun lover. 

 

Efter sådan en oplevelse kan man kun gå med en smil på læben resten af dagen hvis ikke resten af weekenden. :wub:

 

Pas nu godt på hende derude, hun er sgu en sød pige, der fortjener en super behandling.

 

Stort kys til dig Sabine og tak for en hyggelig stund. Den time gik ALT for hurtigt. :)

 

Her er Linket: https://www.eroguide.dk/profile/frk.sabine/

 Du skriver fuldstændig overflødigt, at man skal passe godt på hende. Det er da en selvfølge, for der skal passes godt på alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Redfield81

Måske er det overflødigt at skrive at man skal passe godt på pigen, men jeg synes nu alligevel at det er god stil at få det med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
all skrev, den ‎19‎-‎11‎-‎2016 at 21:58:

Du skriver fuldstændig overflødigt, at man skal passe godt på hende. Det er da en selvfølge, for der skal passes godt på alle.

Det er én af de der kliché ting man nu skriver for at afslutte pænt. Jeg gjorde det også i starten, og kommer stadigvæk til at gøre det en gang imellem. Det er ikke noget der gør, at jeg bliver nødt til at påtale det for et nyt EG medlem. Velkommen til EG @Redfield81

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, den 21/11/2016 at 05:11:

Det er én af de der kliché ting man nu skriver for at afslutte pænt. Jeg gjorde det også i starten, og kommer stadigvæk til at gøre det en gang imellem. Det er ikke noget der gør, at jeg bliver nødt til at påtale det for et nyt EG medlem. Velkommen til EG @Redfield81

Sådan er vi jo forskellige. Du vælger hvad du reagerer på - det samme gør jeg. Jeg forspilder aldrig en mulighed for at agitere for, at alle, uden undtagelse fortjener respekt. Hvad du prioriterer er helt op til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...