prøvdet 3 Skrevet 19. November, 2016 Hej Alle sammen. Jeg var på besøg hos Patricia. Hun er rigtig sød og imødekommende person (Smuk & Lækker). Hun kan helt klart varmt anbefales 10 ud af 10 * stjerne . Patricia indfriede alle mine ønsker og behov . Jeg var ovenud tilfreds . Du kan være sikker på at du får hvad du bestiller efter cocktail menuen http://annoncelight.dk/showad/208338 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pj773 Skrevet 20. November, 2016 Ja helt fantastisk pige. Value for money som de siger i Trump land. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 20. November, 2016 Tak de herre.. Dejligt med ros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 28. November, 2016 Baremig skrev, den 20/11/2016 at 20:36: Tak de herre.. Dejligt med ros Har sendt dig en sms, Patricia. Læs venligst.Og svar gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 28. November, 2016 chris 60 skrev, for 3 timer siden: Har sendt dig en sms, Patricia. Læs venligst.Og svar gerne. Du har ikke tænkt på at sende hende en personlig besked, om at du har sendt hende en SMS ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 28. November, 2016 Jernsvinet skrev, for 4 timer siden: Du har ikke tænkt på at sende hende en personlig besked, om at du har sendt hende en SMS ? Jeg holder IØVTIGT hver mandag fri.. En form for min egen helligdag-min meditations dag om man så må sige.. Hvor man lige lader op til resten af ugen og sørger for børnene får en kort første dag på ugen i Dussen. I ved sådan en dag hvor man bare er privat og kan rende nøgen rundt derhjemme God dag til jer og forsinket glædelig 1 søndag i advent igår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg