Hop til indhold
frenchlover1

Din pik. Hvad kalder du den? Schlong, hammer eller måske 'One eyed snake'?

Recommended Posts

Så lig i en tråd, at en EG-bruger kalder sin pik for 'schlong'. Tænkte at det kunne være jiddisch, og blev bekræftet her: 

https://en.oxforddictionaries.com/definition/schlong

Men faldt samtidig over denne spøjse liste:

http://www.internetslang.com/SCHLONG-meaning-definition.asp

hvor der er 50 engelske udtryk for den lille dejlige herre, eksempelvis:

Dipstick, Purple crayon og One eyed snake.

Men hvad kalder du en pik, din pik? Og hvorfor?

Og hvad kalder pigerne den lille herre for? Og hvorfor?

Indrømmet, på det område er jeg ikke selv ret kreativ, kalder den bare for pik og dick. 

Men jeg er sikker på, at der er langt mere kreative herrer og kvinder :-) - end mig - her på EG.

Så: Kom frit frem.

Lad og høre nogle øgenavne. Gerne helt almindelige, men også meget gerne de mere avancerede og måske endda nogle lidt crazy.

Og fortæl gerne, hvis der er en historie bag øgenavnet :-)

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg kalder den for pik. Pigerne kalder den for god pik :lol:.

Jeg har vist ikke et særligt "kælenavn" til den, men det er den kropsdel, som jeg er allermest stolt af, ha ha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kalder den ikke noget specielt. Måske skulle jeg overveje "Midgårdsormen" :D. Det lyder dejligt nordisk og kraftfuldt i en angloforelsket verden. Men nej: De piger, jeg besøger, er meget tilfredse med den, så hvorfor skulle jeg så ikke være det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er slet og ret en "Pik" når den bruges som den skal ;)

Jeg var i en periode kæreste med en Thai kvinde. Hun kaldte konsekvent mit udstyr for "mini chang" :D .... jeg ved ikke om det skulle opfattes som en fornærmelse eller ros, men jeg vælger selvfølgelig at tro på det sidste :P

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kalde min seneste eks' tissemand for "Bruce" (ligesom titlen på den der film Bruce the Almighty).. Hahaha.. Jeg giver dem konsekvent navne når jeg har et decideret forhold til personen.. F.eks var der også en vis kæreste eje blev kaldt Nemo ligesom ham der skal findes.. Hahaha.. Men ellers bruger jeg tissemand ude fra sengen og pik i sengen.. Jeg er meget blufærdig når det kommer til sådan nogle ting ude fra sengen og rødmer nemt hvilket er rimelig pinligt og irriterende.. Dog er jeg blevet bedre til det med årene.. Altså bedre til ikke at rødme.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mjølner er et godt navn. Mjølner kunne ændre størrelse, fandt altid sit mål og vendte tilbage til sin herres hånd.

Til de der ikke er bevandret i den nordiske mytologi, Mjølner er Tors hammer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pik når den står, diller når den hænger.

Skuffejern er dog også blevet brugt i ny og næ. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 12 timer siden:

Faktisk får jeg ståpels, af mænd der kalder den andet end pik.

Haha, ståpels :D:D! Hvordan kan det fysiologisk lade sig gøre? Hvis vi altså tænker det samme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, den 19. november 2016 at 21:49:

Haha, ståpels :D:D! Hvordan kan det fysiologisk lade sig gøre? Hvis vi altså tænker det samme ;)

Sagtens. Så "står" den jo på klem :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 17 minutter siden:

Sagtens. Så "står" den jo på klem :-) 

Det er jo noget positivt ;), men Iscenesat brugte det i en negativ sammenhæng. Derfor min undren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
BetaMini skrev, for 13 minutter siden:

dem jeg får lov at lege med kalder jeg "min"

hehe... bare du ikke kommer til at sige "mini"  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 19/11/2016 at 21:49:

Haha, ståpels :D:D! Hvordan kan det fysiologisk lade sig gøre? Hvis vi altså tænker det samme ;)

I tænker vist ikke det samme:D.........."Ståpels" = "Gåsehud" (hårene rejser sig på armene)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...