Hop til indhold
Helt ny

Odense ny pige gravid

Recommended Posts

God morgen

Jeg har lidt penge til overs og er i Odense. Så vil høre om der er nogen der har erfaring med denne pige:

https://annoncelight.dk/showad/218261

Kunne være lidt frækt at prøve. Har ikke været med en gravid siden mine pigers mor. Og det er snart 13 år siden.

Hvis der er nogen der ved hvor det er og om det er diskret vil det også være rart at få lidt info om.

Håber på lidt info. Ellers under alle omstændigheder hav en god dag,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været ved hende. Og hun er helt ok, giver en rigtig god oplevelse. Hun er vældig sød- og billeder af af hende ægte.

Mit beskytterinstinkt blev aktiveret overfor hende. Så på den måde blev oplevelsen både smuk og føltes meget autentisk. Stedet er ok diskret. Ligger ved større indfaldsvej til Odense. Hvis beboere i området bevidst kigger efter besøgende kan de godt spotte og gætte hvad du er ude på, men ellers er du bare en blandt mange i gadebilledet. 

Men for pokker, pas nu for pokker rigtig godt på hende.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mildur

Tak for svaret. Jeg vil tage ind til hende i morgen når jeg alligevel skal derind. Og skal nok være sød ved hende. Må jeg høre hvor længe du var der og hvad ydelser du fik?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gæve svende.... Og ikke mindst svend-inde! :-) 

Uha jeg skal også have besøgt hende. Håber på i dag eller i morgen. Kommer an på hvordan min weekend lige arter sig. Havde nogle opgaver i forbindelse med mit job, men dem fik jeg da heldigvis tørret af på en kollega. :-)
Er ret så nysgerrig efter hvor store bryster hun har. På billederne ser de ikke så store ud, men dog alligevel en god størrelse...

Uhhh nu har jeg lige fået en leverpostejmad med rødbede - nu trænger jeg bare til:

FISSE!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...