Hop til indhold
Kjeldsen

nyt sted i Randers Østergade 14

Recommended Posts

Guest Aalborg
Kjeldsen skrev, 1 time siden:

Hej venner jeg var forbi i går jeg mødete et par friske piger der, ok massage men ikke hår massage, mulighed for mere ok sted

Hej Kjeldsen.

Dejligt - med et nyt sted i Randers.

Når du en gang har besøgt stedet, regner jeg med, at du laver en fyldestgørende anmeldelse m.h.t. pigen, alder, udseende, ydelse og priser.

Husk nu endelig også en skriv til OD, så han kan opdatere Thailisten-vest.

Go` weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massagen er såmænd ganske middelmådig, uden at være dårlig, pigerne er friske og vil gerne snakke også selv om man fra start af gør det klart at man ikke ønsker ekstra, så trænger man til en mild massage, givet med godt humør, hjertelighed og god betjening så er Østergade 14 et ok sted, man skal dog huske at fortælle, at når man siger nej til ekstra er det ikke fordi pigen ikke er lækker, men fordi man ikke har lyst, eller måske har en kæreste/kone :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Østergade 14, det var da der der var bordel for efterhånden en del år siden - specielt en af pigerne -Tinna besøgte jeg ofte

Beklager afsporingen

Redigeret af Funktionær

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionær skrev, for 41 minutter siden:

Østergade 14, det var da der der var bordel for efterhånden en del år siden - specielt en af pigerne -Tinna besøgte jeg ofte

Beklager afsporingen

Der var rent faktisk to ved siden af hinanden i de lokaler, denne nye klinik har til huse i... udefra ser den ganske tiltalende, har dog kun kørt langsomt forbi i bil.

Mht. den nære politistation, så er det ikke sådan den er lige på den anden side af gaden, og ærligt talt, så håber jeg godt nok, de bruger deres mere brugbart end at holde øje med, hvem der besøger en ny thaimassageklinik.

For at bringe os tilbage på sporet, så glæder jeg mig til at høre mere om den, det kunne jo være, det er den der skal besøges når finanserne engang er til det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at komme til Politistationen skal man

Køre 100 meter længere hen af Østergade, fortsæt til venstre af vejen og op til rundkørslen og så 3 vej til højre og så kommer politistationen på venstre hånd.

har lige kørt strækningen, og der er ca. 500 meter til politistationen, og de kan ikke se klinikken og fra klinikken kan man heller ikke se politistationen.

så der er ingen grund til at forskrække evt. besøgende med det.

Har i øvrigt besøgt stedet, og en sød Thai på omkring 30 år, slank og sød, og fik en super behandling, valgte HJ med hvor hun var nøgen og jeg måtte gerne røre og det til en pris for Kr. 600,- så ok service, og fik også tilbudt FP, men nøjedes med HJ.

Så lad jer ikke forskrække jer af det sted.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monty skrev, for 10 minutter siden:

For at komme til Politistationen skal man

Køre 100 meter længere hen af Østergade, fortsæt til venstre af vejen og op til rundkørslen og så 3 vej til højre og så kommer politistationen på venstre hånd.

har lige kørt strækningen, og der er ca. 500 meter til politistationen, og de kan ikke se klinikken og fra klinikken kan man heller ikke se politistationen.

så der er ingen grund til at forskrække evt. besøgende med det.

Har i øvrigt besøgt stedet, og en sød Thai på omkring 30 år, slank og sød, og fik en super behandling, valgte HJ med hvor hun var nøgen og jeg måtte gerne røre og det til en pris for Kr. 600,- så ok service, og fik også tilbudt FP, men nøjedes med HJ.

Så lad jer ikke forskrække jer af det sted.

 

 

Ifølge googlemaps 270 m i bil og 75 m i fugleflugt. Det var ikke for at forskrække nogen, men hvad tænker disse mennesker, der laver et bordel så tæt på politiet. Penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bulder hvorfor komme med den meddeles.

Politistationen kan ikke ses fra klinikken,  og politiet kan ikke se klinikken fra stationen, det er jo på en gade der ligger bag Østergade, så der er vel ikke nogen grund til at nævne det, det er jo bare for at skræmme nogen, og det kan jeg ikke se nogen mening i.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bulder skrev, den ‎26‎-‎11‎-‎2016 at 13:07:

Ifølge googlemaps 270 m i bil og 75 m i fugleflugt. Det var ikke for at forskrække nogen, men hvad tænker disse mennesker, der laver et bordel så tæt på politiet. Penge.

Nu er det sådan, at der tidligere var 2 bordeller, den ene med hende der i tidernes morgen havde til huse ude i Vestergade 27 og det andet var Lone Madsen ( det stod på døren) blev lavet i den gamle kiosk lige ved siden af Nørreriis Lone Madsen, der jo nu er gået på pension havde tidligere til huse i nr 14 på førstesalen i en af klublejlighederne, dejlige og givende dame i øvrigt, hun tog mig gp mødom :D - Man kan ikke ses fra politigården når man besøger Østergade 14, og politiet patruljerer yderst sjældent i den del af gaden, de drejer som oftest op af Thorsgade længere inde imod centrum af byen ( lige overfor Slotsgades massage) desuden har politiet andet at se til end at jorde rundt på bordellerne, som de kun besøger ved anmeldelse, eller ved ordre fra et højere sted i systemet, så man kan trygt og roligt gå ind og få thai massage i Østergade 14, faktisk er der lige overfor, på den anden side af gaden et stort grønt buskads :D  så skulle det vist være rimeligt afklaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nesbokaj

Jeg besøgte stedet for et par uge siden. Fik fp med en sød og dejlig pige. Tror hun hed Be. Går ikke i detaljetr men både hun og jeg havde mistet pusten da vi var færdige.

Jeg kommer bestemt igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...